Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor

PDF
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 1 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 2 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 3 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 4 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 5 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 6 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 7 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 8 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 9 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 10 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 11 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 12 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 13 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 14 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 15 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 16 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 17 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 18 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 19 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrázek 20 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/20
PDF
9 950 €
Netto cena
≈ 241 600 Kč
Kontakt s dealerem
Model: Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor
Rok výroby: 2016-10
První registrace: 2016-10
Nosnost: 30 250 kg
Netto hmotnost: 8 750 kg
Celková hmotnost: 39 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 21056
Datum zanesení: 5. 11. 2025
Karoserie
Rozměry karosérie: 13,4 m × 2,5 m × 2,6 m
Zadní dveře
Nápravy
Značka: BPW
Počet náprav: 3
První náprava: 385 65 R 22,5
Druhá náprava: 385 65 R 22,5
Třetí náprava: 385 65 R 22,5
Brzdy
ABS
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX 300 / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor

Čeština
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385 65 R 22,5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava 3: Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%

Funkční
Chlazení: -30 °C na 30 °C
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (17522 provozní hodiny diesel; 1790 elektrický)
Tloušťka stěny: 5 mm

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Additional options and accessories =

- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Remarks =

Krone SD Reefer
BPW Drum axle
Thermo King Single Temp
Alu FLoor

Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

Homepage: zobrazit kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 3: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (17522 operating hours diesel; 1790 electric)
Wall thickness: 5 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Thermo King

= Firmeninformationen =

Homepage: zobrazit kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (17522 Betriebsstunden Diesel; 1790 elektrisch)
Wandstärke: 5 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (17522 driftstimer diesel; 1790 elektrisk)
Vægtykkelse: 5 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
= Más opciones y accesorios =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (17522 horas de funcionamiento diésel; 1790 eléctrico)
Grosor del tabique: 5 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (17522 heures de fonctionnement diesel; 1790 électrique)
Épaisseur de paroi: 5 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385 65 R 22,5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%

Funkcionális
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (17522 üzemóra dízel; 1790 elektromos)
Falvastagság: 5 mm

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Ulteriori informazioni =

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385 65 R 22,5
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore 3: Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%

Funzionale
Raffreddamento: -30 °C a 30 °C
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (17522 ore di funzionamento diesel; 1790 elettrico)
Spessore della parete: 5 mm

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: zobrazit kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (17522 draaiuren diesel; 1790 elektrisch)
Wanddikte: 5 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Mono temp/ single temp

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (17522 godziny pracy olej napędowy; 1790 elektryczny)
Grubość ściany: 5 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (17522 horas de funcionamento diesel; 1790 elétrico)
Espessura da parede: 5 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (17522 часы работы дизельное топливо; 1790 электрический)
Толщина стенки: 5 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385 65 R 22,5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava 3: Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%

Funkčné
Chladenie: -30 °C na 30 °C
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (17522 prevádzkové hodiny diesel; 1790 elektrický)
Hrúbka steny: 5 mm

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (17522 körtimmar diesel; 1790 elektriska)
Väggtjocklek: 5 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
13 450 € ≈ 326 600 Kč
Návěs chladírenský
2016
Nosnost 30 250 kg Netto hmotnost 8 750 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 700 € ≈ 259 800 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 31 848 kg Netto hmotnost 9 152 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 700 € ≈ 259 800 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 32 276 kg Netto hmotnost 8 724 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 700 € ≈ 259 800 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 31 848 kg Netto hmotnost 9 152 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 900 € ≈ 264 700 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 32 276 kg Netto hmotnost 8 724 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 500 € ≈ 255 000 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 31 848 kg Netto hmotnost 9 152 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 500 € ≈ 255 000 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 32 276 kg Netto hmotnost 8 724 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 950 € ≈ 265 900 Kč
Návěs chladírenský
2016
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
11 300 € ≈ 274 400 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 32 276 kg Netto hmotnost 8 724 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
11 000 € ≈ 267 100 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 31 848 kg Netto hmotnost 9 152 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
Izotermický návěs
2013
Nosnost 31 857 kg Netto hmotnost 9 143 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Beuningen
Gerrits L.B. Trucks BV
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem
8 450 € ≈ 205 200 Kč
Návěs chladírenský
2012
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 950 € ≈ 314 500 Kč
Návěs chladírenský
2015
Nosnost 30 050 kg Netto hmotnost 8 950 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
20 950 € ≈ 508 700 Kč
Návěs chladírenský
2018
Nosnost 33 289 kg Netto hmotnost 8 711 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 450 € ≈ 302 300 Kč
Návěs chladírenský
2013
Nosnost 30 350 kg Netto hmotnost 8 650 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 950 € ≈ 168 800 Kč
Návěs chladírenský
2011
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 250 € ≈ 176 000 Kč
Návěs chladírenský
2011
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
14 950 € ≈ 363 000 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 33 041 kg Netto hmotnost 8 959 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
26 950 € ≈ 654 400 Kč
Izotermický návěs
2018
Nosnost 30 487 kg Netto hmotnost 8 513 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 450 € ≈ 302 300 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 33 418 kg Netto hmotnost 8 582 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem