Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f

PDF
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 1 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 2 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 3 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 4 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 5 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 6 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 7 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 8 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 9 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 10 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 11 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 12 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 13 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 14 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 15 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 16 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 17 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 18 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 19 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f | Obrázek 20 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/20
PDF
12 950 €
Netto cena
≈ 314 500 Kč
Kontakt s dealerem
Model: Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f
Rok výroby: 2015-12
První registrace: 2015-12
Nosnost: 30 050 kg
Netto hmotnost: 8 950 kg
Celková hmotnost: 39 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 20972
Datum zanesení: 15. 10. 2025
Karoserie
Rozměry karosérie: 13,4 m × 2,47 m × 2,6 m
Zadní dveře
Nápravy
Počet náprav: 3
První náprava: 385/65R22.5
Druhá náprava: 385/65R22.5
Třetí náprava: 385/65R22.5
Brzdy
ABS
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: bílá

Více podrobnosti — Návěs chladírenský Schmitz Cargobull Thermo king SLX E 300, 7 cm walls,Schmitz Disc brakes.aluminum f

Čeština
= Další možnosti a příslušenství =

- Kotoučové brzdy
- Příčka
- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Značka náprav: Schmitz
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%

Funkční
Chlazení: -30 °C na 30 °C
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (13116 provozní hodiny diesel; 116 elektrický)
Tloušťka stěny: 7 mm

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Disc brakes
- Mono temp/ single temp
- Sliding separation wall
- Thermoking

= Remarks =

Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

Homepage: zobrazit kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Make axles: Schmitz
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (13116 operating hours diesel; 116 electric)
Wall thickness: 7 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Преграда
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Scheibenbremsen
- Thermoking
- Trennwand

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Thermo King

= Firmeninformationen =

Homepage: zobrazit kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Marke Achsen: Schmitz
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (13116 Betriebsstunden Diesel; 116 elektrisch)
Wandstärke: 7 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skillevæg
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Akselfabrikat: Schmitz
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (13116 driftstimer diesel; 116 elektrisk)
Vægtykkelse: 7 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
- Διαχωριστικό
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Mampara de separación
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Marca de ejes: Schmitz
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (13116 horas de funcionamiento diésel; 116 eléctrico)
Grosor del tabique: 7 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
- Väliseinä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Mono temp/ single temp
- Porte de separation roulante
- Suspension pneumatique
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Marque essieux: Schmitz
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (13116 heures de fonctionnement diesel; 116 électrique)
Épaisseur de paroi: 7 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Pregrada
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Elválasztó
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Tengelyek gyártmánya: Schmitz
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%

Funkcionális
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (13116 üzemóra dízel; 116 elektromos)
Falvastagság: 7 mm

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Freni a disco
- Mono temp/ single temp
- Partizione
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking

= Ulteriori informazioni =

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Marca degli assi: Schmitz
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%

Funzionale
Raffreddamento: -30 °C a 30 °C
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (13116 ore di funzionamento diesel; 116 elettrico)
Spessore della parete: 7 mm

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Scheidingswand hangend
- Schijfremmen
- Thermoking

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: zobrazit kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Merk assen: Schmitz
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (13116 draaiuren diesel; 116 elektrisch)
Wanddikte: 7 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skillevegg
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
- Ścianka grodziowa

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Produkcja osi: Schmitz
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (13116 godziny pracy olej napędowy; 116 elektryczny)
Grubość ściany: 7 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Divisória
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática
- Thermoking
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Marca de eixos: Schmitz
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (13116 horas de funcionamento diesel; 116 elétrico)
Espessura da parede: 7 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Perete despărțitor
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Перегородка
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Марка мостов: Schmitz
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (13116 часы работы дизельное топливо; 116 электрический)
Толщина стенки: 7 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Kotúčové brzdy
- Priečka
- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Značka náprav: Schmitz
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%

Funkčné
Chladenie: -30 °C na 30 °C
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (13116 prevádzkové hodiny diesel; 116 elektrický)
Hrúbka steny: 7 mm

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skiljevägg
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Fabrikat av axlar: Schmitz
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (13116 körtimmar diesel; 116 elektriska)
Väggtjocklek: 7 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Bölme
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
12 450 € ≈ 302 300 Kč
Návěs chladírenský
2013
Nosnost 30 350 kg Netto hmotnost 8 650 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 450 € ≈ 302 300 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 33 418 kg Netto hmotnost 8 582 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
14 950 € ≈ 363 000 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 33 041 kg Netto hmotnost 8 959 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
20 950 € ≈ 508 700 Kč
Návěs chladírenský
2018
Nosnost 33 289 kg Netto hmotnost 8 711 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
14 950 € ≈ 363 000 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 33 242 kg Netto hmotnost 8 758 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 450 € ≈ 326 600 Kč
Návěs chladírenský
2016
Nosnost 30 250 kg Netto hmotnost 8 750 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 950 € ≈ 338 700 Kč
Izotermický návěs
2012
Nosnost 33 378 kg Netto hmotnost 8 622 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 950 € ≈ 338 700 Kč
Izotermický návěs
2012
Nosnost 33 378 kg Netto hmotnost 8 622 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 250 € ≈ 176 000 Kč
Návěs chladírenský
2011
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 950 € ≈ 168 800 Kč
Návěs chladírenský
2011
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 950 € ≈ 314 500 Kč
Izotermický návěs
2010
Nosnost 30 085 kg Netto hmotnost 8 915 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 340 € 56 500 PLN ≈ 324 000 Kč
Izotermický návěs
2015
Nosnost 30 410 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 7 595 kg Počet náprav 3
Polsko, Jastrzębie Zdrój
P.H.U. „FRANC-MAX”
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 700 € ≈ 259 800 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 31 848 kg Netto hmotnost 9 152 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 700 € ≈ 259 800 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 32 276 kg Netto hmotnost 8 724 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 700 € ≈ 259 800 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 31 848 kg Netto hmotnost 9 152 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 900 € ≈ 264 700 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 32 276 kg Netto hmotnost 8 724 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 500 € ≈ 255 000 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 32 276 kg Netto hmotnost 8 724 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
8 450 € ≈ 205 200 Kč
Návěs chladírenský
2012
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 200 € ≈ 296 200 Kč
Izotermický návěs
2017
481 083 km
Nosnost 31 730 kg Objem 91,2 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 7 270 kg Počet náprav 3
Polsko, Sikory-Pawłowięta
A&S Camion-Trans Sp. z o.o.
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 500 € ≈ 255 000 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 31 848 kg Netto hmotnost 9 152 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem