Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer

PDF
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 1 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 2 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 3 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 4 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 5 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 6 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 7 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 8 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 9 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 10 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 11 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 12 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 13 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 14 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 15 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 16 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 17 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 18 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 19 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 20 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 21 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 22 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 23 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 24 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 25 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 26 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 27 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 28 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 29 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 30 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 31 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 32 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 33 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 34 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 35 - Autoline
Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer | Obrázek 36 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/36
PDF
2 750 €
Netto cena
≈ 68 530 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Groenewegen
Model: full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer
Rok výroby: 2002-01
První registrace: 2002-01-18
Objem: 88 228 m³
Nosnost: 24 600 kg
Netto hmotnost: 7 400 kg
Celková hmotnost: 32 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: OG65TK
Datum zanesení: 8. 5. 2025
Popis
Celkové rozměry: 13,78 m × 2,55 m × 4 m
Karoserie
Rozměry karosérie: 13,47 m × 2,5 m × 2,62 m
Zadní dveře
Nápravy
Značka: BPW ECO
Počet náprav: 2
Rozvor náprav: 9 040 mm
První náprava: 385/65-R22.5
Druhá náprava: 385/65-R22.5
Brzdy
ABS
EBS
Doplňková výbava
Centrální mazání
Hydraulické čela
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Skříňový návěs Groenewegen full chassis, BPW + DRUM, NL-trailer

Čeština
- Vzduchové odpružení
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes

= Remarks =

2002 GROENEWEGEN 2-axle closed boxvan with ABS/EBS, BPW- Eco plus axles with drum brakes, AMA taillift (2,000kg) with own batteries (TAILLIFT DOESN'T WORK!!!), hardwood floor, central lubrication, full chassis, empty weight: 7,400kg, max. mass: 32,000kg, 385/65 R22.5 tires (L:6/7mm, R: 6/6mm), Dutch registration

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 40%

Functional
Tail lift: AMA 20 UF, slider lift, 2000 kg
Make of bodywork: Groenewegen DRO 12-20

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Identification
Registration number: OG-65-TK

Other information
Cargo space outer length: 1364 cm
Cargo space outer width: 250 cm
Cargo space outer height: 270 cm
- Въздушно окачване
= Weitere Optionen und Zubehör =

- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen

= Anmerkungen =

2002 GROENEWEGEN 2-Achs geschlossener Koffer mit ABS/EBS, BPW- Eco plus Achsen mit Trommelbremsen, AMA-Ladebordwand (2.000kg) mit eigenen Batterien (LADEBORDWAND FUNKTIONIERT NICHT!!!) , Hartholzboden, Zentralschmierung, voller Rahmen, Leergewicht: 7.400kg, max. Masse: 32.000 kg, Reifen 385/65 R22.5 (L: 6/7 mm, R: 6/6 mm), niederländische Zulassung

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65-R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Ladebordwand: AMA 20 UF, unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Marke des Aufbaus: Groenewegen DRO 12-20

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Identifikation
Kennzeichen: OG-65-TK
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 40%

Funktionelle
Læssebagsmæk: AMA 20 UF, skydelift, 2000 kg
Karosserifabrikat: Groenewegen DRO 12-20

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Identifikation
Registreringsnummer: OG-65-TK
- Αερανάρτηση
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión neumática

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Trampilla elevadora: AMA 20 UF, trampilla elevadora, 2000 kg
Marca carrocería: Groenewegen DRO 12-20

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Identificación
Matrícula: OG-65-TK
- Ilmajousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 40%

Pratique
Trappe de chargement: AMA 20 UF, soupape inférieure, 2000 kg
Marque de construction: Groenewegen DRO 12-20

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OG-65-TK
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen

= Bijzonderheden =

2002 GROENEWEGEN 2-assige gesloten oplegger met ABS/EBS, BPW- Eco plus assen met trommelremmen, AMA ondervouwklep (2.000kg) met eigen accu's (KLEP WERKT NIET!!!), hardhouten vloer, centrale smering, volledig chassis, leeggewicht: 7.400kg, max. massa: 32.000kg, 385/65 R22.5 banden (L:6/7mm, R: 6/6mm), Nederlandse registratie m

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Laadklep: AMA 20 UF, onderschuifklep, 2000 kg
Merk opbouw: Groenewegen DRO 12-20

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Identificatie
Kenteken: OG-65-TK

Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 1364 cm
Buiten breedte laadruimte: 250 cm
Buiten hoogte laadruimte: 270 cm
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: AMA 20 UF, Winda załadowcza, 2000 kg
Marka konstrukcji: Groenewegen DRO 12-20

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OG-65-TK
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 40%

Funcional
Monta-cargas: AMA 20 UF, elevação do deslizador, 2000 kg
Marca da carroçaria: Groenewegen DRO 12-20

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Identificação
Número de registo: OG-65-TK
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65-R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 40%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: AMA 20 UF, заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Марка кузова: Groenewegen DRO 12-20

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OG-65-TK
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 40%

Funktionell
Baklucka: AMA 20 UF, underschuifklep, 2000 kg
Fabrikat av karosseri: Groenewegen DRO 12-20

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Identifiering
Registreringsnummer: OG-65-TK
- Havalı süspansiyon
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
2 950 € ≈ 73 510 Kč
2002
Nosnost 23 680 kg Netto hmotnost 8 320 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Vuren
Kleyn Trucks
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
2 950 € ≈ 73 510 Kč
2001
Nosnost 22 900 kg Netto hmotnost 9 100 kg
Nizozemsko, Veldhoven
Kontakt s dealerem
3 250 € ≈ 80 990 Kč
2000
Nosnost 13 140 kg Netto hmotnost 6 860 kg Počet náprav 1
Nizozemsko, Veldhoven
Kontakt s dealerem
1 995 € ≈ 49 720 Kč
2002
Nosnost 24 600 kg Netto hmotnost 7 400 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Maarssen
Kontakt s dealerem
2 500 € ≈ 62 300 Kč
2000
Nosnost 24 600 kg Netto hmotnost 7 400 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Landhorst
Kontakt s dealerem
2 750 € ≈ 68 530 Kč
2003
Nosnost 33 840 kg Netto hmotnost 8 160 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lamswaarde
Kontakt s dealerem
3 000 € ≈ 74 760 Kč
2003
Nosnost 21 840 kg Netto hmotnost 8 160 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Schimmert
Kontakt s dealerem
2 950 € ≈ 73 510 Kč
2008
Nosnost 23 480 kg Objem 88,4 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 8 520 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Drachten
Kontakt s dealerem
2 900 € ≈ 72 270 Kč
2008
Nosnost 30 000 kg Objem 92 411 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 5 000 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem
2 950 € ≈ 73 510 Kč
2004
Nosnost 30 600 kg Netto hmotnost 8 400 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Maarsbergen
Kontakt s dealerem
3 250 € ≈ 80 990 Kč
2004
Nosnost 29 035 kg Netto hmotnost 8 965 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Schimmert
Kontakt s dealerem
3 250 € ≈ 80 990 Kč
2004
Nosnost 15 300 kg Netto hmotnost 6 700 kg Počet náprav 1
Nizozemsko, Veldhoven
Kontakt s dealerem
2 750 € ≈ 68 530 Kč
1995
Nosnost 22 680 kg Netto hmotnost 9 320 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Vlissingen
Kontakt s dealerem
3 250 € ≈ 80 990 Kč
2004
Nosnost 21 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Oss
Kontakt s dealerem
2 950 € ≈ 73 510 Kč
2000
Nosnost 22 380 kg Netto hmotnost 7 620 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Vuren
Kontakt s dealerem
2 950 € ≈ 73 510 Kč
2009
Nosnost 23 270 kg Objem 88,4 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 8 730 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Drachten
Kontakt s dealerem
3 500 € ≈ 87 220 Kč
2001
Počet náprav 3
Nizozemsko, Schimmert
Kontakt s dealerem
2 950 € ≈ 73 510 Kč
2004
Nosnost 35 500 kg Netto hmotnost 9 500 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Zaltbommel
Kontakt s dealerem
3 250 € ≈ 80 990 Kč
2000
Nosnost 15 340 kg Netto hmotnost 6 660 kg Počet náprav 1
Nizozemsko, Veldhoven
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
1998
Nosnost 13 000 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 7 000 kg Počet náprav 1
Nizozemsko, Oirschot
Kontakt s dealerem