Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK

PDF
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 1 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 2 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 3 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 4 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 5 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 6 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 7 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 8 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 9 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 10 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 11 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 12 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 13 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 14 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 15 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 16 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 17 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 18 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 19 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 20 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 21 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 22 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 23 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 24 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 25 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 26 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 27 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 28 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 29 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 30 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 31 - Autoline
Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK | Obrázek 32 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/32
PDF
59 500 €
Netto cena
≈ 1 443 000 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: MAN
Typ: sklápěč
Rok výroby: 2015-08
První registrace: 2015-08
Najeto: 609 258 km
Nosnost: 28 540 kg
Netto hmotnost: 20 460 kg
Celková hmotnost: 49 000 kg
Lokalizace: Belgie Meer - Hoogstraten6513 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 3976
Datum zanesení: 17. 9. 2025
Popis
Celkové rozměry: délka - 9,73 m, šířka - 2,55 m
Motor
Výkon: 480 HP (353 kW)
Palivo: diesel
Objem: 12 419 cm³
Počet válců: 6
Euro: Euro 6
Převodovka
Typ: automat
Nápravy
Počet náprav: 5
Konfigurace nápravy: 10x8
Zavěšení: péra/vzduchové
Rozvor náprav: 6 800 mm
První náprava: brzdy - disc
Druhá náprava: brzdy - disc
Třetí náprava: brzdy - disc
Čtvrtá náprava: brzdy - disc
Pátá náprava: brzdy - disc
Brzdy
ABS
EBS
Kabina a pohodlí
Cruise control (tempomat)
Adaptivní tempomat
Další možnosti
Klimatizace
Elektrické ovládání oken
Bezpečnostní funkce
Centrální zámek
Omezovač rychlosti
ESP
Doplňková výbava
ASR
PTO
Nádrž na AdBlue
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: modrá

Více podrobnosti — Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK

Čeština
= Další možnosti a příslušenství =

- Odpružení listovými pružinami

= Další informace =

Obecné informace
Kabina: den

Konfigurace náprav
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 4: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Redukce: redukce náboje

Funkční
Značka karoserie: RUIZEVELD
Čerpadlo: Ano
Sklápěč: Za

Údržba
MOT: zkontrolováno do nov. 2025

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý

= Informace o společnosti =

zobrazit kontakty
= Additional options and accessories =

- Leaf spring suspension
- Passenger seat

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 4: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: RUIZEVELD
Pump: Yes
Tipper: Back

Maintenance
APK (MOT): tested until 11/2025

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information

= Dealer information =

zobrazit kontakty
- Ресорно пружинно окачване

zobrazit kontakty
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.

= Firmeninformationen =

zobrazit kontakty
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

= Forhandleroplysninger =

zobrazit kontakty
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου

zobrazit kontakty
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: RUIZEVELD
Bomba: Sí
Volquete: Trasera

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.

= Información de la empresa =

zobrazit kontakty
- Lehtijousitus

zobrazit kontakty
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: RUIZEVELD
Pompe: Oui
Kipper: Arrière

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

= Information sur la société =

zobrazit kontakty
- Lisnata opruga

zobrazit kontakty
= További opciók és tartozékok =

- Rugós felfüggesztés

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés

Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: RUIZEVELD
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: A mögött

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg nov. 2025

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

= Céginformáció =

zobrazit kontakty
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Sospensione balestra

= Ulteriori informazioni =

Informazioni generali
Cabina: giorno

Configurazione dell'asse
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 10000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 10000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9500 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 4: Carico massimo per asse: 9500 kg; Riduzione: riduzione del mozzo

Funzionale
Marca della carrozzeria: RUIZEVELD
Pompa: Sì
Ribaltabile: Dietro

Manutenzione
MOT: ispezionato fino a nov 2025

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono

= Informazioni sulla società =

zobrazit kontakty
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Lane Guard Assistant
- Passagiersstoel

= Bijzonderheden =

VIN WMA96SZZ4FM679486
DATUM 19-08-2015
10X8 MET RUIZEVELD ACHTEROVERKIPPER
VOORZIEN VAN MILIEUKLEPPEN
LIFTAS

= Bedrijfsinformatie =

WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
zobrazit kontakty

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 4: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: RUIZEVELD
Pomp: Ja
Kipper: Achter

Onderhoud
APK: gekeurd tot nov. 2025

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER

= Bedrijfsinformatie =

zobrazit kontakty
- Bladfjæring

zobrazit kontakty
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: RUIZEVELD
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

= Informacje o przedsiębiorstwie =

zobrazit kontakty
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: RUIZEVELD
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder

Manutenção
APK (MOT): testado até nov. 2025

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

= Informações do concessionário =

zobrazit kontakty
- Suspensie pe arcuri

zobrazit kontakty
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: RUIZEVELD
Насос: Да
Самосвал: Сзади

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

= Информация о дилере =

zobrazit kontakty
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Odpruženie listovými pružinami

= Ďalšie informácie =

Všeobecné informácie
Kabína: deň

Konfigurácia náprav
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 4: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Redukcia: redukcia náboja

Funkčné
Značka karosérie: RUIZEVELD
Čerpadlo: Áno
Sklápač: Za

Údržba
MOT: skontrolované do nov. 2025

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré

= Informácie o spoločnosti =

zobrazit kontakty
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 4: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: RUIZEVELD
Pump: Ja
Tippbil: Bakom

Underhåll
MOT: besiktigat till nov. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

= Information om företaget =

zobrazit kontakty
- Yaprak yaylı süspansiyon

zobrazit kontakty
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
53 850 € ≈ 1 306 000 Kč
2015
324 162 km
Výkon 440 HP (323 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 18 110 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Handzame
BRAEM NV/SA
17 let na Autoline
Kontakt s dealerem
55 900 € ≈ 1 356 000 Kč
2014
463 136 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 15 200 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Handzame
BRAEM NV/SA
17 let na Autoline
Kontakt s dealerem
23 500 € ≈ 570 000 Kč
2016
503 353 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 21 000 kg Konfigurace nápravy 8x4
Belgie, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
58 750 € ≈ 1 425 000 Kč
2013
325 524 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x6 Zavěšení péra/péra
Belgie, Handzame
BRAEM NV/SA
17 let na Autoline
Kontakt s dealerem
59 850 € ≈ 1 452 000 Kč
2014
164 370 km
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 16 180 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Handzame
BRAEM NV/SA
17 let na Autoline
Kontakt s dealerem
39 900 € ≈ 967 800 Kč
2015
515 127 km
Výkon 440 HP (323 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 12 992 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Handzame
BRAEM NV/SA
17 let na Autoline
Kontakt s dealerem
39 500 € ≈ 958 100 Kč
2011
595 955 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 17 235 kg Konfigurace nápravy 8x4
Belgie, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
44 750 € ≈ 1 085 000 Kč
2013
428 653 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 5 Nosnost 17 208 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/péra
Belgie, Handzame
BRAEM NV/SA
17 let na Autoline
Kontakt s dealerem
57 900 € ≈ 1 404 000 Kč
2015
317 351 km
Výkon 250 HP (184 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Handzame
BRAEM NV/SA
17 let na Autoline
Kontakt s dealerem
28 500 € ≈ 691 300 Kč
2015
384 584 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 20 000 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/péra
Belgie, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
28 500 € ≈ 691 300 Kč
2015
213 450 km
Výkon 340 HP (250 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 22 250 kg Konfigurace nápravy 6x4
Belgie, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
51 450 € ≈ 1 248 000 Kč
2011
453 835 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 13 890 kg Konfigurace nápravy 6x6 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Handzame
BRAEM NV/SA
17 let na Autoline
Kontakt s dealerem
28 500 € ≈ 691 300 Kč
2015
229 707 km
Výkon 340 HP (250 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 22 250 kg Objem 19,5 m³ Konfigurace nápravy 6x4
Belgie, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
28 500 € ≈ 691 300 Kč
2015
213 450 km
Výkon 340 HP (250 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 22 250 kg Konfigurace nápravy 6x4
Belgie, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
28 500 € ≈ 691 300 Kč
2015
335 910 km
Výkon 430 HP (316 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 20 000 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/péra
Belgie, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
53 450 € ≈ 1 296 000 Kč
2011
414 904 km
Výkon 440 HP (323 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x6 Zavěšení péra/péra
Belgie, Handzame
BRAEM NV/SA
17 let na Autoline
Kontakt s dealerem
sklápěč MAN TGS 35.480
1
VIDEO
32 850 € ≈ 796 800 Kč
2013
514 700 km
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 5 Objem 19,32 m³ Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/péra
Belgie, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
28 500 € ≈ 691 300 Kč
2015
247 162 km
Výkon 340 HP (250 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 22 250 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Belgie, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
59 900 € ≈ 1 453 000 Kč
2015
278 000 km
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 15 850 kg Konfigurace nápravy 8x6
Česko, Nové Strašecí
AR car - CZ s. r. o
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
65 400 € ≈ 1 586 000 Kč
2015
311 000 km
Výkon 250 HP (184 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Objem 9,1 m³ Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Způsob vykládky třístranný
Maďarsko, Budapest
Laslo Truck
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem