Sklápěč MAN TGS 49.480 10X8 NL TRUCK
































































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího
















- Odpružení listovými pružinami
= Další informace =
Obecné informace
Kabina: den
Konfigurace náprav
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 4: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Redukce: redukce náboje
Funkční
Značka karoserie: RUIZEVELD
Čerpadlo: Ano
Sklápěč: Za
Údržba
MOT: zkontrolováno do nov. 2025
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Informace o společnosti =
zobrazit kontakty
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 4: Max. axle load: 9500 kg; Reduction: hub reduction
Functional
Make of bodywork: RUIZEVELD
Pump: Yes
Tipper: Back
Maintenance
APK (MOT): tested until 11/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information
= Dealer information =
zobrazit kontakty
zobrazit kontakty
- Blattfederung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Funktionell
Marke des Aufbaus: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.
= Firmeninformationen =
zobrazit kontakty
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Reduktion: navreduktion
Funktionelle
Karosserifabrikat: RUIZEVELD
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
zobrazit kontakty
zobrazit kontakty
- Suspensión
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9500 kg; Reducción: reducción de cubo
Funcional
Marca carrocería: RUIZEVELD
Bomba: Sí
Volquete: Trasera
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.
= Información de la empresa =
zobrazit kontakty
zobrazit kontakty
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Pratique
Marque de construction: RUIZEVELD
Pompe: Oui
Kipper: Arrière
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
zobrazit kontakty
zobrazit kontakty
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Általános információk
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: RUIZEVELD
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: A mögött
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg nov. 2025
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
= Céginformáció =
zobrazit kontakty
- Sospensione balestra
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Cabina: giorno
Configurazione dell'asse
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 10000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 10000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9500 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 4: Carico massimo per asse: 9500 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Funzionale
Marca della carrozzeria: RUIZEVELD
Pompa: Sì
Ribaltabile: Dietro
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a nov 2025
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Informazioni sulla società =
zobrazit kontakty
- Bladvering
- Lane Guard Assistant
- Passagiersstoel
= Bijzonderheden =
VIN WMA96SZZ4FM679486
DATUM 19-08-2015
10X8 MET RUIZEVELD ACHTEROVERKIPPER
VOORZIEN VAN MILIEUKLEPPEN
LIFTAS
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
zobrazit kontakty
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 4: Max. aslast: 9500 kg; Reductie: naafreductie
Functioneel
Merk opbouw: RUIZEVELD
Pomp: Ja
Kipper: Achter
Onderhoud
APK: gekeurd tot nov. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER
= Bedrijfsinformatie =
zobrazit kontakty
zobrazit kontakty
- Resory
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: RUIZEVELD
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
zobrazit kontakty
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9500 kg; Redução: redução do cubo
Funcional
Marca da carroçaria: RUIZEVELD
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder
Manutenção
APK (MOT): testado até nov. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
= Informações do concessionário =
zobrazit kontakty
zobrazit kontakty
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Функциональность
Марка кузова: RUIZEVELD
Насос: Да
Самосвал: Сзади
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
zobrazit kontakty
- Odpruženie listovými pružinami
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Kabína: deň
Konfigurácia náprav
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 4: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Redukcia: redukcia náboja
Funkčné
Značka karosérie: RUIZEVELD
Čerpadlo: Áno
Sklápač: Za
Údržba
MOT: skontrolované do nov. 2025
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
= Informácie o spoločnosti =
zobrazit kontakty
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 4: Max. axellast: 9500 kg; Minskning: minskning av nav
Funktionell
Fabrikat av karosseri: RUIZEVELD
Pump: Ja
Tippbil: Bakom
Underhåll
MOT: besiktigat till nov. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
zobrazit kontakty
zobrazit kontakty