Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6

PDF
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 1 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 2 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 3 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 4 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 5 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 6 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 7 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 8 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 9 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 10 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 11 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 12 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 13 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 14 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 15 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 16 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 17 - Autoline
Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6 | Obrázek 18 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/18
PDF
Cena:
na vyžádání
Zeptejte se na cenu
Kontakt s dealerem
Značka: MAN
Typ: sklápěč
Rok výroby: 2025
První registrace: 2025
Nosnost: 25 500 kg
Netto hmotnost: 14 500 kg
Celková hmotnost: 40 000 kg
Lokalizace: Itálie Lonato del Garda (BS)7210 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 303962465
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Popis
Palivová nádrž: 400 l
Motor
Výkon: 519 HP (381 kW)
Palivo: diesel
Objem: 12 419 cm³
Euro: Euro 6
Převodovka
Typ: automat
Nápravy
Počet náprav: 4
Konfigurace nápravy: 8x4
Zavěšení: péra/péra
Dvojitá kola
Brzdy
ABS
Kabina a pohodlí
Sluneční clona
Další možnosti
Klimatizace
Elektrické ovládání oken
Bezpečnostní funkce
Centrální zámek
Zámek diferenciálu
Optika
Mlhová světla
Doplňková výbava
PTO
Nádrž na AdBlue
Stav
Stav: nový
Více podrobnosti
Barva: bílá

Více podrobnosti — Nový sklápěč MAN 41.520 TGS 41.520TGS 40Ton KIPPER 8x4 EU6

Čeština
- Odpružení listovými pružinami
= Additional options and accessories =

- Leaf spring suspension

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 9200 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%
Front axle 2: Max. axle load: 9200 kg; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none

Financial information
Price: On request
- Ресорно пружинно окачване
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung

= Anmerkungen =

MAN 41.520 TGS - NEUFAHRZEUG
Muldenkipper 20cbm in Hardox 450 (Boden 0.80m/ Wände 0.60m) mit hydraulischer Heckklappe und elektr. Schiebeplane
8x4
Differentialsperre
blattgefedert
Automatikgetriebe (mit TipMatic)
13T AP-Achsen
verstärkte Motorbremse
Radstand 4.30m + 1.40m
Nebenantrieb/ Kipphydraulik
Vorberreitung für Anhängekupplung
Euro 6
zGG 40.000kg - Nutzlast 25.500kg
Reifen 100%
400L Tank
Tempomat
MAN Turn Assist
MAN AttentionGuard
Verkehrsschilder-Erkennung
Sonnenblende
Klima
Zentralverriegelung
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse 1: Max. Achslast: 9200 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9200 kg; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 9200 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9200 kg; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 9200 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9200 kg; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Lehtijousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 9200 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9200 kg; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Lisnata opruga
- Rugós felfüggesztés
- Sospensione balestra

MAN 41.520 TGS NUOVO
cassone ribaltabile posteriore 20mc in Hardox 450 (fondo 0.80m/ sponde 0.60m) con sponda idraulica e copri/scopri elettrico
8x4
bloccaggio differenziale
balestrato
cambio automatico con TipMatic
freno motore potenziato
assali 13Ton
passo 4.30m + 1.40m
impianto idraulico
predisposizione per gancio traino
Euro 6
PTT 40.000kg
gomme 100%
serbatoio 400L
Tempomat
MAN Turn Assist
MAN AttentionGuard
riconoscimento segnaletica stradale
visiera parasole
aria condizionata
chiusura centralizzata
specchi e cristalli elettrici
ABS
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 9200 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%
Vooras 2: Max. aslast: 9200 kg; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
- Bladfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 9200 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9200 kg; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão de molas

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 9200 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9200 kg; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9200 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9200 kg; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Odpruženie listovými pružinami
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel 1: Max. axellast: 9200 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%
Framaxel 2: Max. axellast: 9200 kg; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Yaprak yaylı süspansiyon
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
Cena na vyžádání
2025
Výkon 320 HP (235 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Itálie, Lonato del Garda (BS)
GAM TRUCKS S.R.L.
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2000
270 600 km
Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 24 200 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/péra
Itálie, Lonato del Garda (BS)
GAM TRUCKS S.R.L.
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2002
837 240 km
Euro Euro 3 Palivo diesel Nosnost 15 000 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Itálie, Lonato del Garda (BS)
GAM TRUCKS S.R.L.
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2025
Výkon 160 HP (118 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel
Itálie, Quinzano D'oglio (BS)
Rossini Service srl
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2025
1 623 km
Euro Euro 6 Nosnost 8 500 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Německo, Bottrop
Safi Dorani GmbH company
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2025
Výkon 320 HP (235 kW) Palivo diesel Objem 6,39 m³ Konfigurace nápravy 4x4
Německo, Porta Westfalica
Euromix MTP GmbH
4 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2025
Výkon 439 HP (323 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Objem 22 m³ Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/péra Výrobce tovární značky Euromix MTP Způsob vykládky zadní
Německo, Porta Westfalica
Euromix MTP GmbH
4 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2025
Výkon 441 HP (324 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Německo, Porta Westfalica
Euromix MTP GmbH
4 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2025
Výkon 480 HP (353 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Německo, Porta Westfalica
Euromix MTP GmbH
4 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
2 528 900 Kč ≈ 102 600 €
2025
269 000 km
Výkon 289 HP (212 kW) Euro Euro 5 Palivo benzín Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Česko, Pohořelice
NAVARA ABROLLKIPPER a.s.
2 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
162 000 € ≈ 3 992 000 Kč
2025
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Objem 14,1 m³ Konfigurace nápravy 8x8 Zavěšení péra/péra Výrobce tovární značky KH-Kipper Způsob vykládky třístranný
Polsko, Bodzentyn
IMPERIUM TRUCK MATYSEK S.C.
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
149 400 € ≈ 3 681 000 Kč
2025
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Objem 20,8 m³ Konfigurace nápravy 8x6 Zavěšení péra/péra Výrobce tovární značky KH-Kipper Způsob vykládky zadní
Srbsko, Novi Sad
WOODY KAMIONI D.O.O. NOVI SAD
Kontakt s dealerem
149 400 € ≈ 3 681 000 Kč
2025
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Objem 20,8 m³ Konfigurace nápravy 8x6 Zavěšení péra/péra Výrobce tovární značky KH-Kipper Způsob vykládky zadní
Maďarsko, Budapest
Laslo Truck
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
114 900 € ≈ 2 831 000 Kč
2025
11 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x4
Nizozemsko, Veghel
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2025
Výkon 519 HP (382 kW) Palivo diesel Objem 20 m³ Konfigurace nápravy 8x4
Německo, Porta Westfalica
Euromix MTP GmbH
4 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2025
Výkon 441 HP (324 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Německo, Porta Westfalica
Euromix MTP GmbH
4 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2025
Výkon 439 HP (323 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Německo, Porta Westfalica
Euromix MTP GmbH
4 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2025
Výkon 441 HP (324 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Německo, Porta Westfalica
Euromix MTP GmbH
4 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2025
Výkon 480 HP (353 kW) Palivo diesel Objem 20 m³ Konfigurace nápravy 8x4
Německo, Porta Westfalica
Euromix MTP GmbH
4 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
sklápěč MAN F2000 460 4x4 sklápěč MAN F2000 460 4x4 sklápěč MAN F2000 460 4x4
3
Cena na vyžádání
2001
300 000 km
Výkon 460 HP (338 kW) Konfigurace nápravy 4x4 Zavěšení péra/péra
Itálie, Peveragno (CN)
ALLIAM Italia
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem