Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850

PDF
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 1 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 2 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 3 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 4 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 5 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 6 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 7 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 8 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 9 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 10 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 11 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 12 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 13 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 14 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 15 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 16 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 17 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 18 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 19 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 20 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 21 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 22 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 23 - Autoline
Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850 | Obrázek 24 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/24
PDF
7 450 €
Netto cena
≈ 185 500 Kč
9 014,50 €
Cena s DPH
Kontakt s dealerem
První registrace: 2007-12-04
Nosnost: 32 800 kg
Netto hmotnost: 9 200 kg
Celková hmotnost: 42 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko TILBURG6526 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: OK-33-BP
Možnost leasingu
Datum zanesení: 4. 6. 2025
Popis
Celkové rozměry: 14 m × 2,6 m × 4 m
Karoserie
Rozměry karosérie: 13,31 m × 2,46 m × 2,64 m
Zadní dveře
Nápravy
Značka: BPW ECO Plus
Počet náprav: 3
Rozvor náprav: 8 910 mm
První náprava: 385 / 65 / R22.5
Druhá náprava: 385 / 65 / R22.5
Třetí náprava: 385 / 65 / R22.5
Brzdy
ABS
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: bílá

Více podrobnosti — Návěs chladírenský Schmitz Cargobull SKO 24 Cool / Carrier Vector 1850

Angličtina
Allgemeine Informationen
Modelljahr: 2025

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 / 65 / R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Marke des Aufbaus: Schmitz CargoBull Carrier Vector 1850
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (15566 Betriebsstunden Diesel; 9413 elektrisch)

Verlauf
Zahl der Eigentümer: 1

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Generelle oplysninger
Modelår: 2025

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 / 65 / R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Funktionelle
Karosserifabrikat: Schmitz CargoBull Carrier Vector 1850
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (15566 driftstimer diesel; 9413 elektrisk)

Historik
Antal ejere: 1

Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
General information
Model year: 2025

Axle configuration
Tyre size: 385 / 65 / R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Make of bodywork: Schmitz CargoBull Carrier Vector 1850
Cooling engine: diesel and electric (15566 operating hours diesel; 9413 electric)

History
Number of owners: 1

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Información general
Año del modelo: 2025

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 / 65 / R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Marca carrocería: Schmitz CargoBull Carrier Vector 1850
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (15566 horas de funcionamiento diésel; 9413 eléctrico)

Historia
Número de propietarios: 1

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Informations générales
Année du modèle: 2025

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 / 65 / R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Pratique
Marque de construction: Schmitz CargoBull Carrier Vector 1850
Moteur frigorifique: diesel et électrique (15566 heures de fonctionnement diesel; 9413 électrique)

Historique
Nombre de propriétaires: 1

Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Wij doen onze uiterste best u te voorzien van de juiste informatie van het object. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleend aan de informatie op onze website.

Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten twv € 250,00.

Bezoek onze website zobrazit kontakty voor meer foto's.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Modeljaar: 2025

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 / 65 / R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Merk opbouw: Schmitz CargoBull Carrier Vector 1850
Koelmotor: diesel en elektrisch (15566 draaiuren diesel; 9413 elektrisch)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Informacje ogólne
Rok modelu: 2025

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 / 65 / R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Schmitz CargoBull Carrier Vector 1850
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (15566 godziny pracy olej napędowy; 9413 elektryczny)

Historia
Liczba właścicieli: 1

Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Informações gerais
Ano do modelo: 2025

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 / 65 / R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Funcional
Marca da carroçaria: Schmitz CargoBull Carrier Vector 1850
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (15566 horas de funcionamento diesel; 9413 elétrico)

História
Número de proprietários: 1

Estado
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Общая информация
Модельный год: 2025

Конфигурация осей
Размер шин: 385 / 65 / R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Функциональность
Марка кузова: Schmitz CargoBull Carrier Vector 1850
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (15566 часы работы дизельное топливо; 9413 электрический)

История
Количество владельцев: 1

Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Allmän information
Modellår: 2025

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 / 65 / R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Funktionell
Fabrikat av karosseri: Schmitz CargoBull Carrier Vector 1850
Motor för kylning: diesel och el (15566 körtimmar diesel; 9413 elektriska)

Historik
Antal ägare: 1

Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
8 950 € ≈ 222 800 Kč
2010
Nosnost 30 203 kg Netto hmotnost 8 797 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Tilburg
Kontakt s dealerem
8 950 € ≈ 222 800 Kč
2010
Nosnost 30 203 kg Netto hmotnost 8 797 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Tilburg
Kontakt s dealerem
8 800 € ≈ 219 100 Kč
2010
Nosnost 30 203 kg Netto hmotnost 8 797 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Tilburg
Kontakt s dealerem
9 900 € ≈ 246 500 Kč
2012
Nosnost 30 072 kg Netto hmotnost 8 928 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Tilburg
Kontakt s dealerem
6 900 € ≈ 171 800 Kč
2007
Nosnost 32 200 kg Netto hmotnost 9 800 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Oldenzaal
Kontakt s dealerem
7 950 € ≈ 197 900 Kč
2008
Nosnost 30 400 kg Netto hmotnost 8 600 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Kontakt s dealerem
7 950 € ≈ 197 900 Kč
2008
Nosnost 30 400 kg Netto hmotnost 8 600 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Kontakt s dealerem
7 900 € ≈ 196 700 Kč
2007
Nosnost 30 300 kg Netto hmotnost 8 700 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Vuren
Kleyn Trucks
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
6 990,08 € ≈ 174 000 Kč
2007
Nosnost 26 200 kg Objem 86 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Počet náprav 3
Nizozemsko, Venlo
Kontakt s dealerem
8 900 € ≈ 221 600 Kč
2007
Nosnost 33 400 kg Objem 90 475 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 8 600 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem
6 400 € ≈ 159 300 Kč
2008
Nosnost 33 060 kg Netto hmotnost 8 940 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
8 250 € ≈ 205 400 Kč
2008
Nosnost 33 384 kg Netto hmotnost 8 616 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
8 400 € ≈ 209 100 Kč
2005
Nosnost 32 800 kg Netto hmotnost 9 200 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Bennekom
Kontakt s dealerem
8 250 € ≈ 205 400 Kč
2010
Nosnost 39 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
8 900 € ≈ 221 600 Kč
2005
Nosnost 32 800 kg Netto hmotnost 9 200 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ravenstein
Kontakt s dealerem
8 900 € ≈ 221 600 Kč
2007
Nosnost 33 400 kg Objem 90,34 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 8 600 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem
8 900 € ≈ 221 600 Kč
2008
Nosnost 32 025 kg Netto hmotnost 9 975 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ravenstein
Kontakt s dealerem
9 900 € ≈ 246 500 Kč
2009
Nosnost 33 615 kg Objem 88 793 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 8 385 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem