Návěs chladírenský Krone City koeltrailer gestuurd



















Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího







































= Weitere Informationen =
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Kühlmotor: Diesel
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: mäßig
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Afkøling af motor: diesel
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: moderat
= Dealer information =
For more information: zobrazit kontakty Ernst Woortman zobrazit kontakty Sjouke Koopmans zobrazit kontakty
= More information =
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Cooling engine: diesel
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: moderate
Cool unit make: Carrier
= Más información =
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Motor de refrigeración: diésel
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: moderado
= Plus d'informations =
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Moteur frigorifique: diesel
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: puissant
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie: zobrazit kontakty Sjouke Koopmans zobrazit kontakty Ernst Woortman zobrazit kontakty
= Meer informatie =
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Koelmotor: diesel
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: matig
Merk koeleenheid: Carrier
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Chłodzenie silnika: olej napędowy
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: umiarkowanie
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Motor de refrigeração: diesel
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: moderada
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Охлаждение двигателя: дизельное топливо
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: удовлетворительное
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Motor för kylning: diesel
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: måttlig