Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours

PDF
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 1 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 2 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 3 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 4 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 5 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 6 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 7 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 8 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 9 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 10 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 11 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 12 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 13 - Autoline
Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours | Obrázek 14 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/14
PDF
12 900 €
Netto cena
≈ 314 300 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Krone
Model: Carrier vector NL trailer 8850 engine hours
Rok výroby: 2012-06
První registrace: 2012-06
Nosnost: 30 250 kg
Netto hmotnost: 8 750 kg
Celková hmotnost: 39 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Bennekom6544 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: OP-57-VY
Datum zanesení: 6. 11. 2025
Popis
Celkové rozměry: délka - 14,04 m, šířka - 2,6 m
Nápravy
Počet náprav: 3
Rozvor náprav: 8 750 mm
První náprava: 385/65
Druhá náprava: 385/65
Třetí náprava: 385/65
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: bílá

Více podrobnosti — Návěs chladírenský Krone Carrier vector NL trailer 8850 engine hours

Čeština
Velikost pneumatiky: 385/65
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 65%; Profil pneumatiky vpravo: 65%
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (8850 provozní hodiny diesel)
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Cool unit brand: Carrier

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 45%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 45%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 65%

Functional
Cooling engine: diesel and electric (8850 operating hours diesel)

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Maarten Busser or Niels Busser for more information
Kühlgerät Marke: Carrier

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 65%

Funktionell
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (8850 Betriebsstunden Diesel)

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Maarten Busser oder Niels Busser, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 65%

Funktionelle
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (8850 driftstimer diesel)

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Maarten Busser eller Niels Busser for yderligere oplysninger
Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 65%

Funcional
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (8850 horas de funcionamiento diésel)

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Maarten Busser o Niels Busser para obtener más información.
Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 65%

Pratique
Moteur frigorifique: diesel et électrique (8850 heures de fonctionnement diesel)

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Maarten Busser ou Niels Busser pour plus d'informations
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 45%; Gumiabroncs profilja jobbra: 45%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 45%; Gumiabroncs profilja jobbra: 45%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 65%; Gumiabroncs profilja jobbra: 65%

Funkcionális
Hűtőmotor: dízel és elektromos (8850 üzemóra dízel)

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Maarten Busser vagy Niels Busser-vel
Dimensioni del pneumatico: 385/65
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 45%; Profilo del pneumatico destra: 45%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 45%; Profilo del pneumatico destra: 45%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 65%; Profilo del pneumatico destra: 65%
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (8850 ore di funzionamento diesel)
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Nl trailer
8850 engine hours

Merk koel unit: Carrier

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 65%

Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch (8850 draaiuren diesel)

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Maarten Busser of Niels Busser
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 65%

Funkcjonalność
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (8850 godziny pracy olej napędowy)

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Maarten Busser lub Niels Busser
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 65%

Funcional
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (8850 horas de funcionamento diesel)

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Maarten Busser ou Niels Busser para obter mais informações
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 65%

Функциональность
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (8850 часы работы дизельное топливо)

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Maarten Busser или Niels Busser для получения дополнительной информации
Veľkosť pneumatiky: 385/65
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 45%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 65%; Profil pneumatiky vpravo: 65%
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (8850 prevádzkové hodiny diesel)
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 65%

Funktionell
Motor för kylning: diesel och el (8850 körtimmar diesel)

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Maarten Busser eller Niels Busser för mer information
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
12 900 € ≈ 314 300 Kč
Návěs chladírenský
2012
Netto hmotnost 8 800 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Rijnsburg
Kulk Trucks
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 400 € ≈ 302 100 Kč
Návěs chladírenský
2011
Nosnost 32 330 kg Netto hmotnost 8 670 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Beuningen
Gerrits L.B. Trucks BV
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem
11 950 € ≈ 291 200 Kč
Návěs chladírenský
2014
Počet náprav 3
Nizozemsko, Zevenbergen
KRONE TRAILER BV
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 950 € ≈ 315 500 Kč
Návěs chladírenský
2014
1 km
Nizozemsko, Grubbenvorst
TIP Trailer Services Netherlands B.V.
2 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
10 900 € ≈ 265 600 Kč
Návěs chladírenský
2013
Nosnost 31 711 kg Objem 904 839 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 9 289 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
JB Trading bv
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
9 900 € ≈ 241 200 Kč
Návěs chladírenský
2012
Nosnost 32 300 kg Objem 88 617 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 8 700 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
JB Trading bv
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 900 € ≈ 338 700 Kč
Návěs chladírenský
2014
Počet náprav 3
Nizozemsko, Veghel
Kontakt s dealerem
9 750 € ≈ 237 600 Kč
Návěs chladírenský
2012
Nosnost 32 342 kg Netto hmotnost 8 658 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
9 950 € ≈ 242 400 Kč
Návěs chladírenský
2012
Počet náprav 3
Nizozemsko, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 500 € ≈ 304 600 Kč
Návěs chladírenský
2010
Nosnost 30 360 kg Netto hmotnost 10 640 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Saasveld
Hesselink Trucks BV
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 950 € ≈ 315 500 Kč
Návěs chladírenský
2015
Nosnost 32 697 kg Netto hmotnost 9 303 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
11 950 € ≈ 291 200 Kč
Návěs chladírenský
2015
Nosnost 32 310 kg Objem 90,11 m³ Netto hmotnost 8 690 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, MAASDIJK
Semtrade B.V.
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 900 € ≈ 338 700 Kč
Návěs chladírenský
2015
Počet náprav 3
Nizozemsko, Veghel
Kontakt s dealerem
9 750 € ≈ 237 600 Kč
Návěs chladírenský
2011
Nosnost 32 230 kg Netto hmotnost 8 770 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Rijnsburg
Kulk Trucks
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 800 € ≈ 263 100 Kč
Návěs chladírenský
2010
Nosnost 31 850 kg Netto hmotnost 9 150 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Tilburg
Kuijpers Trading B.V.
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem
9 900 € ≈ 241 200 Kč
Návěs chladírenský
2013
Nosnost 31 637 kg Netto hmotnost 9 363 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Veendam
Truckcenter Veendam
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 900 € ≈ 338 700 Kč
Návěs chladírenský
2015
Nosnost 33 480 kg Objem 88 973 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 7 520 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
JB Trading bv
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 950 € ≈ 339 900 Kč
Návěs chladírenský
2016
Nosnost 30 250 kg Netto hmotnost 8 750 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 500 € ≈ 182 700 Kč
Návěs chladírenský
2013
Počet náprav 3
Nizozemsko, Zevenbergen
KRONE TRAILER BV
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
9 950 € ≈ 242 400 Kč
Návěs chladírenský
2010
Nosnost 21 350 kg Netto hmotnost 8 650 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Meerkerk
Truck Centrum Meerkerk bv
13 let na Autoline
Kontakt s dealerem