Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum

PDF
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 1 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 2 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 3 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 4 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 5 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 6 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 7 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 8 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 9 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 10 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 11 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 12 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 13 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 14 - Autoline
Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum | Obrázek 15 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/15
PDF
6 950 €
Netto cena
≈ 170 100 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Gray & Adams
Model: and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum
Rok výroby: 2010-09
První registrace: 2010-09
Nosnost: 30 050 kg
Netto hmotnost: 8 950 kg
Celková hmotnost: 39 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 20907K
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Karoserie
Rozměry karosérie: 13,3 m × 2,46 m × 2,55 m
Nápravy
Značka: BPW
Počet náprav: 3
První náprava: 385/65R22.5
Druhá náprava: 385/65R22.5
Třetí náprava: 385/65R22.5
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: bílá

Více podrobnosti — Návěs chladírenský Gray & Adams and Frigo carrier Vector 1850 MT, BPW, drum

Čeština
- Carrier Vector
= Additional options and accessories =

- Carrier Vector

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: zobrazit kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling engine: diesel and electric (14325 operating hours diesel; 196 electric)
Wall thickness: 7 mm

Condition
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Carrier Vector
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: zobrazit kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (14325 Betriebsstunden Diesel; 196 elektrisch)
Wandstärke: 7 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (14325 driftstimer diesel; 196 elektrisk)
Vægtykkelse: 7 mm

Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Carrier Vector
= Más opciones y accesorios =

- Carrier Vector

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (14325 horas de funcionamiento diésel; 196 eléctrico)
Grosor del tabique: 7 mm

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Moteur frigorifique: diesel et électrique (14325 heures de fonctionnement diesel; 196 électrique)
Épaisseur de paroi: 7 mm

Condition
État général: moyen
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Carrier Vector
= További opciók és tartozékok =

- Carrier Vector

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%

Funkcionális
Hűtőmotor: dízel és elektromos (14325 üzemóra dízel; 196 elektromos)
Falvastagság: 7 mm

Állam
Általános állapot: átlagos
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Carrier Vector
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: zobrazit kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch (14325 draaiuren diesel; 196 elektrisch)
Wanddikte: 7 mm

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (14325 godziny pracy olej napędowy; 196 elektryczny)
Grubość ściany: 7 mm

Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (14325 horas de funcionamento diesel; 196 elétrico)
Espessura da parede: 7 mm

Estado
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Carrier Vector
= Дополнительные опции и оборудование =

- Carrier Vector

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (14325 часы работы дизельное топливо; 196 электрический)
Толщина стенки: 7 mm

Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Motor för kylning: diesel och el (14325 körtimmar diesel; 196 elektriska)
Väggtjocklek: 7 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
6 950 € ≈ 170 100 Kč
2010
Nosnost 30 050 kg Netto hmotnost 8 950 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2010
Počet náprav 1
Nizozemsko, Spijkenisse
MBS Transport Refrigeration Ltd
15 let na Autoline
Kontakt s dealerem
5 950 € ≈ 145 700 Kč
2011
Nosnost 28 800 kg Netto hmotnost 6 200 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 950 € ≈ 194 600 Kč
2008
Nosnost 30 400 kg Netto hmotnost 8 600 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 950 € ≈ 194 600 Kč
2008
Nosnost 30 400 kg Netto hmotnost 8 600 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2012
Počet náprav 3
Nizozemsko, Spijkenisse
MBS Transport Refrigeration Ltd
15 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2012
Počet náprav 3
Nizozemsko, Spijkenisse
MBS Transport Refrigeration Ltd
15 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2012
Počet náprav 3
Nizozemsko, Spijkenisse
MBS Transport Refrigeration Ltd
15 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 500 € ≈ 330 500 Kč
2012
Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
10 950 € ≈ 268 100 Kč
2012
Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 000 € ≈ 293 800 Kč
2012
Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2012
Počet náprav 3
Nizozemsko, Spijkenisse
MBS Transport Refrigeration Ltd
15 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 950 € ≈ 194 600 Kč
2012
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 950 € ≈ 170 100 Kč
2014
Nosnost 23 840 kg Netto hmotnost 11 160 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 950 € ≈ 317 000 Kč
2016
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 950 € ≈ 170 100 Kč
2014
Nosnost 23 840 kg Netto hmotnost 11 160 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem