Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer

PDF
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 1 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 2 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 3 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 4 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 5 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 6 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 7 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 8 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 9 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 10 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 11 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 12 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 13 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 14 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 15 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 16 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 17 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 18 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 19 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 20 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 21 - Autoline
Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer | Obrázek 22 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/22
PDF
7 450 €
Netto cena
≈ 181 200 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Chereau
Model: Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer
Rok výroby: 2000-06
První registrace: 2000-06
Nosnost: 30 000 kg
Netto hmotnost: 9 000 kg
Celková hmotnost: 39 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 21228
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Popis
Celkové rozměry: 14 m × 2,6 m × 4 m
Karoserie
Rozměry karosérie: 13,35 m × 2,5 m × 2,55 m
Zadní dveře
Nápravy
Značka: BPW
Počet náprav: 3
První náprava: 385 65 R 22,5
Druhá náprava: 385 65 R 22,5
Třetí náprava: 385 65 R 22,5
Brzdy
ABS
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Návěs chladírenský Chereau Full chassis , Palletbox, BPW Schreiber, writer

Čeština
= Další možnosti a příslušenství =

- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Velikost pneumatiky: 385 65 R 22,5
Zadní náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Brzdy: kotoučové brzdy
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 3: Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Brzdy: bubnové brzdy
Chlazení motoru: dieselové a elektrické
Technický stav: mírné
Optický stav: mírné
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
- Palletbox

= Remarks =

The MAXIMA reefer engineis does not start

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: zobrazit kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Tyre size: 385 65 R 22,5
Rear axle 1: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Brakes: disc brakes; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Brakes: drum brakes; Suspension: air suspension
Rear axle 3: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Brakes: drum brakes; Suspension: hydraulic suspension
Cooling engine: diesel and electric
Technical condition: moderate
Visual appearance: moderate
Cool unit make: Carrier
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Paletten Kiste
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Der Maxima Kuhlanlage startet nicht

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: zobrazit kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 385 65 R 22,5
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Bremsen: Scheibenbremsen
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Bremsen: Trommelbremsen
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Technischer Zustand: mäßig
Optischer Zustand: mäßig
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Bremser: skivebremser
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Bremser: tromlebremser
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Bremser: tromlebremser
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Teknisk stand: moderat
Visuelt udseende: moderat
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
= Más opciones y accesorios =

- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Frenos: frenos de disco
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Frenos: frenos de tambor
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Estado técnico: moderado
Estado óptico: moderado
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- porte pallette
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Le moteur Maxima ne demarre pas

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Freins: freins à disque
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Freins: freins à tambour
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Freins: freins à tambour
Moteur frigorifique: diesel et électrique
État technique: puissant
État optique: puissant
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Légrugós felfüggesztés

= További információk =

Gumiabroncs mérete: 385 65 R 22,5
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%; Fékek: tárcsafékek
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%; Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%; Fékek: dobfékek
Hűtőmotor: dízel és elektromos
Műszaki állapot: mérsékelt
Optikai állapot: mérsékelt
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Mono temp/ single temp
- Sospensioni pneumatiche

= Ulteriori informazioni =

Dimensioni del pneumatico: 385 65 R 22,5
Asse posteriore 1: Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%; Freni: freni a disco
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%; Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 3: Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%; Freni: freni a tamburo
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico
Stato tecnico: moderato
Stato ottico: moderato
= Aanvullende opties en accessoires =

- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Palletbox
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Maxima koelmotor start niet op

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: zobrazit kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Achteras 1: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Remmen: schijfremmen
Achteras 2: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Remmen: trommelremmen
Achteras 3: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Remmen: trommelremmen
Koelmotor: diesel en elektrisch
Technische staat: matig
Optische staat: matig
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Hamulce: hamulce tarczowe
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Hamulce: hamulce bębnowe
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Stan techniczny: umiarkowanie
Stan wizualny: umiarkowanie
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Travões: travões de disco
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Travões: travões de tambor
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Estado técnico: moderada
Aspeto visual: moderada
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Размер шин: 385 65 R 22,5
Задний мост 1: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Тормоза: дисковые тормоза
Задний мост 2: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 3: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Тормоза: барабанные тормоза
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Техническое состояние: удовлетворительное
Внешнее состояние: удовлетворительное
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Veľkosť pneumatiky: 385 65 R 22,5
Zadná náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Brzdy: kotúčové brzdy
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 3: Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Brzdy: bubnové brzdy
Chladiaci motor: dieselové a elektrické
Technický stav: mierne
Optický stav: mierne
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Bromsar: skivbromsar
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Bromsar: trumbromsar
Motor för kylning: diesel och el
Tekniskt tillstånd: måttlig
Optiskt tillstånd: måttlig
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
6 750 € ≈ 164 200 Kč
Návěs chladírenský
2003
Nosnost 21 580 kg Netto hmotnost 8 420 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Hoenzadriel
Van Hezik Machines
1 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
4 950 € ≈ 120 400 Kč
Návěs chladírenský
2005
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
Návěs chladírenský
2002
Nosnost 29 280 kg Netto hmotnost 9 720 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Vlissingen
Poppe Trucks Vlissingen B.V.
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
5 900 € ≈ 143 500 Kč
Návěs chladírenský
2004
Nosnost 28 220 kg Netto hmotnost 10 780 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Oisterwijk
TS Trucks BV
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
19 950 € ≈ 485 300 Kč
Návěs chladírenský
2014
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 790 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 950 € ≈ 266 400 Kč
Návěs chladírenský
2007
Nosnost 28 920 kg Netto hmotnost 10 080 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
2 950 € ≈ 71 760 Kč
Návěs chladírenský
2000
Nosnost 23 780 kg Netto hmotnost 10 220 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 950 € ≈ 169 100 Kč
Návěs chladírenský
2014
Nosnost 23 840 kg Netto hmotnost 11 160 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
5 950 € ≈ 144 700 Kč
Návěs chladírenský
2013
Nosnost 31 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
9 500 € ≈ 231 100 Kč
Návěs chladírenský
2012
Nosnost 27 570 kg Netto hmotnost 11 430 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 950 € ≈ 169 100 Kč
Návěs chladírenský
2014
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 950 € ≈ 169 100 Kč
Návěs chladírenský
2011
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 750 € ≈ 164 200 Kč
Návěs chladírenský
2003
Nosnost 14 040 kg Netto hmotnost 7 960 kg Počet náprav 1
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
6 850 € ≈ 166 600 Kč
Návěs chladírenský
2011
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 250 € ≈ 176 400 Kč
Návěs chladírenský
2012
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 450 € ≈ 181 200 Kč
Návěs chladírenský
2011
Nosnost 35 490 kg Netto hmotnost 9 510 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 950 € ≈ 169 100 Kč
Návěs chladírenský
2011
Nosnost 32 457 kg Netto hmotnost 9 543 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 450 € ≈ 181 200 Kč
Návěs chladírenský
2013
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 450 € ≈ 181 200 Kč
Návěs chladírenský
2012
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
9 500 € ≈ 231 100 Kč
Návěs chladírenský
2001
Nosnost 28 880 kg Netto hmotnost 10 120 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem