Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan

PDF
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 1 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 2 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 3 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 4 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 5 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 6 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 7 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 8 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 9 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 10 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 11 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 12 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 13 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 14 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 15 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 16 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 17 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 18 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 19 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 20 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 21 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 22 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 23 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan | Obrázek 24 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/24
PDF
52 500 €
Netto cena
≈ 1 294 000 Kč
63 525 €
Cena s DPH
Kontakt s dealerem
Značka: MAN
První registrace: 2012-03-15
Najeto: 672 178 km
Nosnost: 19 955 kg
Netto hmotnost: 16 045 kg
Celková hmotnost: 36 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 44871
Možnost leasingu
Datum zanesení: včera
Popis
Celkové rozměry: 9,1 m × 2,55 m × 3,7 m
Motor
Výkon: 441 HP (324 kW)
Palivo: diesel
Objem: 10 518 cm³
Počet válců: 6
Euro: Euro 5
Převodovka
Typ: automat
Nápravy
Počet náprav: 4
Konfigurace nápravy: 8x4
Zavěšení: péra/vzduchové
Rozvor náprav: 3 600 mm
Dvojitá kola
První náprava: 385/55-22.5
Druhá náprava: 315/70-22.5
Třetí náprava: 315/70-22.5
Čtvrtá náprava: 385/55-22.5
Brzdy
ABS
EBS
Motorová brzda
Kabina a pohodlí
Cruise control (tempomat)
Elektrické ovládání zrcátek
Sluneční clona
Další možnosti
Klimatizace
Elektrické ovládání oken
Multimédia
Rádio: CD
Bezpečnostní funkce
Centrální zámek
Zámek diferenciálu
Parkovací asistent
Převrácená kamera
Doplňková výbava
PTO
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 35.440 8x4 HMF 16 Tonmeter Z-kraan

Čeština
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Středová loketní opěrka
= Additional options and accessories =

- 12 Volt connection in the cabin
- Aluminium fuel tank
- Central armrest
- Euro 5
- Heavy duty engine brake
- Liftable and steering axle
- Remote control crane
- Warning lights

= Remarks =

- HMF 16 Tonmeter Z-crane (type 1643)
- 2 x hydraulic extendable
- 5th and 6th function
- Rotator
- Grapple
- High-lift loading crane operation platform
- Radiographic remote control

- Lifting chart:
* 4.8 meters -> 3200 kg
* 6.3 meters -> 2380 kg
* 8.0 meters -> 1820 kg

- Hyvalift 26 Ton hooklift (type 26-57-S)
- System length 145 cm
- Adjustable container locking
- Hydraulic extendable rear bumper
- Multilift connection for hydraulic valves
- Stainless steel tool box
- Diesel engine D2066LF40 - 440 PS / 324 KW EURO 5 SCR
- Gearbox ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Aluminum fuel tank 400 liters
- AdBlue tank 35 liters
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- In good condition!

= More information =

General information
Cab: day
Registration number: BZ-TS-11

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/55-22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70-22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/70-22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 3: Tyre size: 385/55-22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%

Interior
Number of seats: 2

History
Number of owners: 3

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Euro 5
- Алуминиев горивен резервоар
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Централен подлакътник
= Weitere Optionen und Zubehör =

- 12 Volt Anschluss in der Kabine
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Euro 5
- Funkfernbedienung
- Hebbare gelenk asche
- Mittelarmlehne

= Anmerkungen =

- HMF 16 Tonmeter Z-Kran (Typ 1643)
- 2 x hydraulisch ausfahrbar
- 5. und 6. Funktion
- Rotator
- Zange
- Hochstehende Ladekran Bedienplattform
- Funkfernbedienung

- Lastdiagram:
* 4,8 Meter -> 3200 kg
* 6,3 Meter -> 2380 kg
* 8,0 Meter -> 1820 kg

- Hyvalift 26 Tonnen des Abrollkipper (Typ 26-57-S)
- Systemlänge 145 cm
- Einstellbare Container verriegelung
- Hydraulisch ausfahrbare Unterfahrschutz
- Multilift Anschluss für Hydraulikventile
- Aufbewahrungsbox aus Edelstahl
- Dieselmotor D2066LF40 - 440 PS / 324 KW EURO 5 SCR
- Getriebe ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Aluminium Kraftstofftank 400 Liter
- AdBlue Tank 35 Liter
- MAN Brake Matic (Elektronisches Bremssystem)
- In guten Zustand!

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: BZ-TS-11

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/55-22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70-22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70-22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/55-22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2

Verlauf
Zahl der Eigentümer: 3

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 5
- Kraftig motorbremse
- Midterarmlæn

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: BZ-TS-11

Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55-22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70-22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70-22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/55-22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%

Interiør
Antal sæder: 2

Historik
Antal ejere: 3

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Euro 5
- Κεντρικό μπράτσο
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Conexión de 12 voltios en la cabina
- Depósito de combustible de aluminio
- Eje trasero elevable y direccional
- Euro 5
- Freno motor reforzado
- Reposabrazos central

= Comentarios =

- Grúa Z HMF de 16 toneladas (tipo 1643)
- 2 x extensibles hidráulicamente
- 5ta y 6ta función
- Rotador
- Nipper
- Plataforma operativa de grúa de carga de gran altura.
- Radiocontrol remoto

- Mesa elevadora:
* 4,8 metros -> 3200 kg
* 6,3 metros -> 2380 kg
* 8,0 metros -> 1820 kg

- Sistema de elevación con gancho Hyvalift de 26 toneladas (tipo 26-57-S)
- Longitud del sistema 145 cm.
- Cerradura de contenedor ajustable
- Parachoques trasero extensible hidráulicamente
- Conexión multilift para válvulas hidráulicas.
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable.
- Motor diésel D2066LF40 - 440 CV / 324 KW EURO 5 SCR
- Caja de cambios ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Depósito de combustible de aluminio de 400 litros.
- Depósito de AdBlue de 35 litros
- MAN Brake Matic (sistema de freno electrónico)
- ¡En buen estado!

= Más información =

Información general
Cabina: día
Matrícula: BZ-TS-11

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55-22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70-22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70-22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/55-22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%

Interior
Número de plazas sentadas: 2

Historia
Número de propietarios: 3

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Euro 5
- Keskikäsinoja
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Connexion 12 volts dans la cabine
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 5
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Support bras intermédiaire

= Remarques =

- Grue Z tonmétrique HMF 16 (type 1643)
- 2 x extensibles hydrauliquement
- 5ème et 6ème fonction
- Rotateur
- Pince
- Plate-forme d'exploitation de grue de chargement de haut standing
- Radiocommande

- Table élévatrice :
* 4,8 mètres -> 3200 kg
* 6,3 mètres -> 2380 kg
* 8,0 mètres -> 1820 kg

- Système de levage à crochet Hyvalift 26 tonnes (type 26-57-S)
- Longueur du système 145 cm
- Verrouillage du conteneur réglable
- Pare-chocs arrière extensible hydrauliquement
- Connexion Multilift pour vannes hydrauliques
- Boîte de rangement en acier inoxydable
- Moteur diesel D2066LF40 - 440 PS / 324 KW EURO 5 SCR
- Boîte de vitesses ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Réservoir de carburant en aluminium 400 litres
- Réservoir AdBlue 35 litres
- MAN Brake Matic (système de freinage électronique)
- En bon état !

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: BZ-TS-11

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55-22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70-22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70-22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/55-22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%

Intérieur
Nombre de places assises: 2

Historique
Nombre de propriétaires: 3

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Aluminijski spremnik goriva
- Euro 5
- Snažna kočnica motora
- Središnji naslon za ruku
- Alumínium üzemanyagtartály
- Euro 7
- Középső kartámasz
- Nagy teljesítményű motorfék
- Bracciolo centrale
- Euro 5
- Freno motore per impieghi gravosi
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Aluminium brandstoftank

Interieur
- 12 Volt aansluiting in de cabine
- Armsteun
- Zonnescherm

Overige
- Euro 5 motor
- Hefbare gestuurde naloopas
- Radiografische afstandsbediening kraan
- Verzwaarde motorrem
- Zwaailampen

= Bijzonderheden =

- HMF 16 Tonmeter Z-kraan (type 1643)
- 2 x hydraulisch uitschuifbaar
- 5-e en 6-e functie
- Rotator
- Knijper
- Hoogsta laadkraan bediening plateau
- Radiografische afstandsbediening

- Hijstabel:
* 4.8 meter -> 3200 kg
* 6.3 meter -> 2380 kg
* 8.0 meter -> 1820 kg

- Hyvalift 26 Ton haakarmsysteem (type 26-57-S)
- Systeemlengte 145 cm
- Verstelbare container borging
- Hydraulisch uitschuifbare achterbumper
- Multilift aansluiting t.b.v. hydraulische kleppen
- RVS opbergkist
- Diesel motor D2066LF40 - 440 PS / 324 KW EURO 5 SCR
- Versnellingsbak ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Aluminium brandstoftank 400 Liter
- AdBlue tank 35 Liter
- MAN Brake Matic (Electronic brake system)
- In nette staat!

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: BZ-TS-11

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/55-22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70-22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70-22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 3: Bandenmaat: 385/55-22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Historie
Aantal eigenaren: 3

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Drivstofftank i aluminium
- Euro 5
- Kraftig motorbrems
- Midtre armlene
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 5
- Podłokietnik
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: BZ-TS-11

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/55-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2

Historia
Liczba właścicieli: 3

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Apoio de braço central
- Depósito de combustível em alumínio
- Euro 5
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: BZ-TS-11

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55-22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70-22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70-22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/55-22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%

Interior
Número de bancos: 2

História
Número de proprietários: 3

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cotieră centrală
- Euro 5
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
= Дополнительные опции и оборудование =

- 12 вольтное подключение в салоне
- Алюминиевый топливный бак
- Евро 5
- Подъемная и управляемая ось
- Пульт дистанционного управления краном
- Сигнальные маяки
- Усиленный моторный тормоз
- Центральный подлокотник

= Примечания =

- Кран HMF 16 Тонметр Z-образный (тип 1643)
- 2 х гидравлический телескоп
- 5-я и 6-я функции
- Ротатор
- Грейфер
- Высокая рабочая платформа погрузочного крана
- Радиопульт дистанционного управления

- Таблица крана:
* 4,8 метра -> 3200 кг
* 6,3 метра -> 2380 кг
* 8,0 метров -> 1820 кг

- Hyvalift 26 тонн (тип 26-57-S)
- Длина системы 145 см
- Регулируемая блокировка контейнеров
- Гидравлически выдвижной задний бампер
- Соединение Multilift для гидравлических клапанов
- Инструментальный ящик из нержавеющей стали.
- Дизельный двигатель D2066LF40 - 440 л.с. / 324 кВт EURO 5 SCR
- Коробка передач ZF 12 AS 2130 DD MAN TipMatic
- Алюминиевый топливный бак 400 литров.
- Бак AdBlue 35 литров.
- MAN Brake Matic (Электронная тормозная система)
- В хорошем состоянии!

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: BZ-TS-11

Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/55-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/70-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 3: Размер шин: 385/55-22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2

История
Количество владельцев: 3

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 5
- Hliníková palivová nádrž
- Stredová lakťová opierka
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Extra tillval och tillbehör =

- Armstöd i mitten
- Bränsletank av aluminium
- Euro 5
- Extra kraftig motorbroms

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag
Registreringsnummer: BZ-TS-11

Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/55-22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70-22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70-22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/55-22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%

Interiör
Antal sittplatser: 2

Historik
Antal ägare: 3

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Euro 5
- Orta kol dayanağı
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
58 500 € ≈ 1 442 000 Kč
2016
385 063 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 19 000 kg Konfigurace nápravy 8x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
59 500 € ≈ 1 467 000 Kč
2018
537 048 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 14 625 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
59 500 € ≈ 1 467 000 Kč
2015
353 691 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 27 660 kg Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
39 000 € ≈ 961 500 Kč
2015
851 670 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 22 891 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
39 750 € ≈ 980 000 Kč
2009
721 570 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 20 420 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
65 000 € ≈ 1 603 000 Kč
2018
549 480 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 22 910 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
175 000 € ≈ 4 315 000 Kč
2015
310 883 km
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 17 900 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
55 000 € ≈ 1 356 000 Kč
2017
375 500 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Apeldoorn
Truckcenter-Apeldoorn B.V.
16 let na Autoline
Kontakt s dealerem
33 500 € ≈ 825 900 Kč
2013
294 366 km
Výkon 250 HP (184 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 6 530 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
46 500 € ≈ 1 146 000 Kč
2008
25 790 km
Výkon 281 HP (207 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 10 320 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
99 500 € ≈ 2 453 000 Kč
2020
331 366 km
Výkon 510 HP (375 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 16 557 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
102 500 € ≈ 2 527 000 Kč
2014
422 321 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 28 200 kg Konfigurace nápravy 10x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
52 750 € ≈ 1 301 000 Kč
2014
591 871 km
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 24 040 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Rijen
GEERTS TRUCKS & TRAILERS
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
56 500 € ≈ 1 393 000 Kč
2017
439 177 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 21 105 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
115 000 € ≈ 2 835 000 Kč
2018
602 872 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 27 070 kg Konfigurace nápravy 10x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
44 900 € ≈ 1 107 000 Kč
2019
566 486 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, Apeldoorn
MAN TOPUSED B.V.
18 let na Autoline
Kontakt s dealerem
43 500 € ≈ 1 072 000 Kč
2017
722 000 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Apeldoorn
Truckcenter-Apeldoorn B.V.
16 let na Autoline
Kontakt s dealerem
63 500 € ≈ 1 566 000 Kč
2019
301 548 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 16 559 kg
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
63 500 € ≈ 1 566 000 Kč
2019
249 117 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 15 027 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
44 950 € ≈ 1 108 000 Kč
1996
247 887 km
Výkon 370 HP (272 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 10 430 kg Konfigurace nápravy 6x6
Nizozemsko, Dongen
TOP TRUCKS B.V.
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem