Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem

PDF
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 1 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 2 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 3 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 4 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 5 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 6 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 7 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 8 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 9 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 10 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 11 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 12 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 13 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 14 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 15 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 16 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 17 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 18 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 19 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 20 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 21 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 22 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 23 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 24 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem | Obrázek 25 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/25
PDF
59 500 €
Netto cena
≈ 1 464 000 Kč
71 995 €
Cena s DPH
Kontakt s dealerem
Značka: MAN
První registrace: 2018-06-06
Najeto: 537 048 km
Nosnost: 14 625 kg
Netto hmotnost: 13 375 kg
Celková hmotnost: 28 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 44700
Možnost leasingu
Datum zanesení: 2. 7. 2025
Popis
Celkové rozměry: 8,8 m × 2,55 m × 3,4 m
Motor
Výkon: 500 HP (368 kW)
Palivo: diesel
Objem: 12 419 cm³
Počet válců: 6
Euro: Euro 6
Převodovka
Typ: automat
Nápravy
Počet náprav: 3
Konfigurace nápravy: 6x4
Zavěšení: péra/vzduchové
Rozvor náprav: 4 500 mm
Dvojitá kola
První náprava: 385/65-22.5
Druhá náprava: 315/80-22.5
Třetí náprava: 315/80-22.5
Brzdy
ABS
EBS
Motorová brzda
Kabina a pohodlí
Cruise control (tempomat)
Chladnička
Elektrické ovládání zrcátek
Sluneční clona
Kabina
Místo na spaní
Další možnosti
Klimatizace
Elektrické ovládání oken
Multimédia
Rádio: CD
Bezpečnostní funkce
Centrální zámek
Zámek diferenciálu
Doplňková výbava
PTO
Další vybavení
Skříňka na nářadí
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.500 6x4 Euro 6 Joab 24 Ton haakarmsysteem

Čeština
- Bodové reflektory
- Euro 6
- Redukce náboje
- Robustní motorová brzda
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
= Additional options and accessories =

- 12 Volt connection in the cabin
- Central armrest
- Coupling 50 mm
- Euro 6
- Heavy duty engine brake
- Reduction
- Roof hatch
- Spotlights
- Warning lights

= Remarks =

- Joab 24 Ton sliding-buckling hooklift (type: L24A 5600 AA)
- System length 560 cm
- Engine PTO
- MAN BrakeMatic (Electronic Brake System)
- Diesel engine D2676LF51
- Aluminum fuel tank 590 liters
- Adblue tank 60 liters
- 9 Ton front axle
- 13 Ton rear axles
- Stainless steel tool box
- 1 bed

= More information =

Front axle: Tyre size: 385/65-22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Tyre size: 315/80-22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80-22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Number of seats: 2
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: 58-BZZ-3
- Euro 6
- Колесен редуктор
- Люк на тавана
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Прожектори
- Централен подлакътник
= Weitere Optionen und Zubehör =

- 12 Volt Anschluss in der Kabine
- AHK 50 mm
- AP achsen
- Bremskraftverstärker
- Dachluke
- Euro 6
- Fernlicht
- Mittelarmlehne

= Anmerkungen =

- Joab 24 Tonnen Schiebe-knik des Abrollkipper (Typ: L24A 5600 AA)
- Systemlänge 560 cm
- Motorzapfwelle
- MAN BrakeMatic (Elektronisches Bremssystem)
- Dieselmotor D2676LF51
- Aluminium Kraftstofftank 590 Liter
- Adblue Tank 60 Liter
- 9-Tonnen des Vorderachse
- 13-Tonnen den Hinterachsen
- Aufbewahrungsbox aus Edelstahl
- 1 Bett

= Weitere Informationen =

Vorderachse: Refenmaß: 385/65-22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80-22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80-22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Zahl der Sitzplätze: 2
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: 58-BZZ-3
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Euro 6
- Kraftig motorbremse
- Midterarmlæn
- Navreduktion
- Projektører
- Taglem

= Yderligere oplysninger =

Foraksel: Dækstørrelse: 385/65-22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80-22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80-22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Antal sæder: 2
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 58-BZZ-3
- Euro 6
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Μείωση πλήμνης
- Προβολείς
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Conexión de 12 voltios en la cabina
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Freno motor reforzado
- Reducción de buje
- Reflectores
- Reposabrazos central

= Comentarios =

- Sistema de gancho elevador articulado deslizante Joab de 24 toneladas (tipo: L24A 5600 AA)
- Longitud del sistema 560 cm.
- Toma de fuerza del motor
- MAN BrakeMatic (sistema de freno electrónico)
- Motor diésel D2676LF51
- Depósito de combustible de aluminio de 590 litros.
- Depósito de Adblue de 60 litros.
- Eje delantero de 9 toneladas
- Ejes traseros de 13 toneladas
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable.
- 1 cama

= Más información =

Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65-22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80-22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80-22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Número de plazas sentadas: 2
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: 58-BZZ-3
- Euro 6
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Kohdevalot
- Navan alennus
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Connexion 12 volts dans la cabine
- Euro 6
- Frein moteur renforcé
- Phares longue portée
- Réduction au moyeu
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit

= Remarques =

- Système à bras articulé coulissant Joab 24 Tonnes (type : L24A 5600 AA)
- Longueur du système 560 cm
- Prise de force moteur
- MAN BrakeMatic (système de freinage électronique)
- Moteur diesel D2676LF51
- Réservoir de carburant en aluminium 590 litres
- Réservoir Adblue 60 litres
- Essieu avant de 9 tonnes
- Essieux arrière de 13 tonnes
- Boîte de rangement en acier inoxydable
- 1 lit

= Plus d'informations =

Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65-22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80-22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80-22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Nombre de places assises: 2
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: 58-BZZ-3
- Euro 6
- Krovni otvor
- Redukcija na glavčini
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Središnji naslon za ruku
- Euro 6
- Kerékagy-áttétel
- Középső kartámasz
- Nagy teljesítményű motorfék
- Spotlámpák
- Tetőablak
- Botola
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riduzione nel mozzo
= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Verstralers

Interieur
- 12 Volt aansluiting in de cabine
- Armsteun
- Dakluik

Overige
- Euro 6
- Naafreductie
- Vangmuil 50 mm
- Verzwaarde motorrem
- Zwaailampen

= Bijzonderheden =

- Joab 24 Ton schuif-knik haakarmsysteem (type: L24A 5600 AA)
- Systeemlengte 560 cm
- Hydraulische container buitenborging
- Motor PTO
- MAN BrakeMatic (Electronic Brake System)
- Dieselmotor D2676LF51
- Aluminium brandstoftank 590 Liter
- Adblue tank 60 LIter
- 9 Ton vooras
- 13 Ton achterassen
- RVS opbergkist
- 1 bed

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Vooras: Bandenmaat: 385/65-22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80-22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80-22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Aantal zitplaatsen: 2
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: 58-BZZ-3
- Euro 6
- Kraftig motorbrems
- Midtre armlene
- Navreduksjon
- Spotlights
- Takluke
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik
- Redukcja piasty
- Reflektory
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Фаркоп 50 мм

= Więcej informacji =

Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 58-BZZ-3
= Opções e acessórios adicionais =

- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
- Holofotes
- Redução do cubo
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65-22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80-22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80-22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Número de bancos: 2
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: 58-BZZ-3
- Butuc reductor
- Cotieră centrală
- Euro 6
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- 12 вольтное подключение в салоне
- Евро 6
- Люк на крыше
- Редукция
- Сигнальные маяки
- Точечные лампы
- Усиленный моторный тормоз
- Фаркоп 50 мм
- Центральный подлокотник

= Примечания =

- Joab 24 тонн (тип: L24A 5600 AA)
- Длина системы 560 см
- Гидронасос от двигателя
- MAN BrakeMatic (электронная тормозная система)
- Дизельный двигатель Д2676LF51
- Алюминиевый топливный бак 590 литров
- Бак Adblue 60 литров.
- 9 тонная передняя ось
- 13 тонные задние оси
- Инструментальный ящик из нержавеющей стали
- 1 спальное место

= Дополнительная информация =

Передний мост: Размер шин: 385/65-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80-22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80-22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Количество мест: 2
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 58-BZZ-3
- Euro 6
- Redukcia náboja
- Reflektory
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Extra tillval och tillbehör =

- Armstöd i mitten
- Euro 6
- Extra kraftig motorbroms
- Navreduktion
- Spotlights
- Taklucka

= Ytterligare information =

Framaxel: Däckets storlek: 385/65-22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80-22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80-22.5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Antal sittplatser: 2
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 58-BZZ-3
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Euro 6
- Orta kol dayanağı
- Poyra hız düşürme
- Spot lambaları
- Tavan kapağı
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
58 500 € ≈ 1 439 000 Kč
2016
385 063 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 19 000 kg Konfigurace nápravy 8x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
65 000 € ≈ 1 599 000 Kč
2018
549 480 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 22 910 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
39 750 € ≈ 977 800 Kč
2009
721 570 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 20 420 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
39 000 € ≈ 959 400 Kč
2015
851 670 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 22 891 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
55 000 € ≈ 1 353 000 Kč
2017
375 500 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Apeldoorn
Truckcenter-Apeldoorn B.V.
16 let na Autoline
Kontakt s dealerem
115 000 € ≈ 2 829 000 Kč
2021
219 541 km
Výkon 470 HP (345 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 13 179 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
63 500 € ≈ 1 562 000 Kč
2019
301 548 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 16 559 kg
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
99 500 € ≈ 2 448 000 Kč
2020
331 366 km
Výkon 510 HP (375 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 16 557 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
56 500 € ≈ 1 390 000 Kč
2017
439 177 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 21 105 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
102 500 € ≈ 2 521 000 Kč
2014
422 321 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 28 200 kg Konfigurace nápravy 10x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
63 500 € ≈ 1 562 000 Kč
2019
249 117 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 15 027 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
46 500 € ≈ 1 144 000 Kč
2008
25 790 km
Výkon 281 HP (207 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 10 320 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
52 750 € ≈ 1 298 000 Kč
2014
591 871 km
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 24 040 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Rijen
GEERTS TRUCKS & TRAILERS
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2018
296 552 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 15 340 kg Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2021
43 884 km
Výkon 430 HP (316 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 10 840 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
44 900 € ≈ 1 105 000 Kč
2019
566 486 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, Apeldoorn
MAN TOPUSED B.V.
19 let na Autoline
Kontakt s dealerem
139 000 € ≈ 3 419 000 Kč
2015
283 323 km
Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
119 500 € ≈ 2 940 000 Kč
2019
170 296 km
Výkon 420 HP (309 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 11 130 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
59 500 € ≈ 1 464 000 Kč
2009
339 727 km
Výkon 408 HP (300 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 13 969 kg Konfigurace nápravy 6x4
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
236 500 € ≈ 5 818 000 Kč
2025
517 km
Výkon 470 HP (345 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem