Tahač MAN TGS 18.420 - D26 - PTO - NL truck - 589km - 2019























































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího

























- Sleeper Cab (spací kabina)
- Snímač deště
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- Air horn
- Navigation system
- Particulate filter
- Passenger seat
- Rain Sensor
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= Remarks =
MAN TGS 18.420
Year of manufacture 2019
First owner - Dutch truck
589,000 km
PTO prepared
9-ton front axle
LED headlight
Air horns
Rotating beacons
MAN navigation
Cruise control
For more information:
Call 0031645599174
Email zobrazit kontakty
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385-65; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Tyre size: 315-80; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
APK (MOT): tested until 03/2026
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Please contact Bjorn Elijzen for more information
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Dachspoiler
- Lufthorn
- Navigationssystem
- Partikelfilter
- Regensensor
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
MAN TGS 18.420
Baujahr 2019
Erstbesitzer – niederländischer Lkw
589.000 km
Nebenantrieb vorbereitet
9-Tonnen-Vorderachse
LED-Scheinwerfer
Drucklufthörner
Rundumleuchten
MAN-Navigation
Tempomat
Weitere Informationen:
Telefon: zobrazit kontakty
E-Mail: zobrazit kontakty
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385-65; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Refenmaß: 315-80; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Bjorn Elijzen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Navigationssystem
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Regnsensor
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385-65; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315-80; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Αισθητήρας βροχής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Σύστημα πλοήγησης
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Filtro de particulas
- Sensor de lluvia
- Sistema de navegacion
- Spoiler para el techo
= Comentarios =
MAN TGS 18.420
Año de fabricación: 2019
Primer propietario: camión holandés
589.000 km
Preparado para toma de fuerza
Eje delantero de 9 toneladas
Faro LED
Bocinas neumáticas
Faros giratorios
Navegador MAN
Control de crucero
Para más información:
Llamar al 0031645599174
Correo electrónico: zobrazit kontakty
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385-65; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315-80; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiukkassuodatin
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Sadetunnistin
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Capteur de pluie
- Chauffage
- Corne de l'air
- Filtre à particules
- Spoiler de toit
- Système de navigation
= Remarques =
MAN TGS 18.420
Année de fabrication : 2019
Premier propriétaire : camion néerlandais
589 000 km
Préparation prise de force
Essieu avant 9 tonnes
Phares à LED
Avertisseurs sonores
Gyrophares
Navigation MAN
Régulateur de vitesse
Pour plus d’informations :
Appelez le 0031 645 599 174
E-mail : zobrazit kontakty
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385-65; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315-80; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Filtar krutih čestica
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Navigacijski sustav
- Senzor za kišu
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Navigációs rendszer
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sensore di pioggia
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Navigatiesysteem
- Passagiersstoel
- Regensensor
- Roetfilter
- Slaapcabine
- Standkachel
= Bijzonderheden =
MAN TGS 18.420
Bouwjaar 2019
1e eigenaar - NL truck
589000 km
PTO voorbereid
9 tons vooras
Led lichtplaat
Luchthoorns
Zwaailampen
Navigatie af-MAN
Cruise control
Voor meer info :
Bellen 0031645599174
Mailen zobrazit kontakty
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385-65; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Bandenmaat: 315-80; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Bjorn Elijzen
- Førerhus med soveplass
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Partikkelfilter
- Regnsensor
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Sensor deszczu
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385-65; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315-80; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Sensor de chuva
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385-65; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315-80; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Senzor de ploaie
- Sistem de navigație
- Spoiler pavilion
- Încălzitor vehicul
- Датчик дождя
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматический звуковой сигнал
- Противосажевый фильтр
- Сажевый фильтр
- Система навигации
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385-65; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Размер шин: 315-80; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Filter pevných častíc
- Filter pevných častíc
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
- Dieselpartikelfilter
- Kupévärmare
- Navigationssystem
- Partikelfilter
- Regnsensor
- Sovhytt
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385-65; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Däckets storlek: 315-80; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Havalı korna
- Isıtıcı
- Navigasyon sistemi
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yağmur sensörü