Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE

PDF
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 1 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 2 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 3 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 4 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 5 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 6 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 7 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 8 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 9 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 10 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 11 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 12 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 13 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 14 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 15 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 16 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 17 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 18 - Autoline
Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Obrázek 19 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/19
PDF
22 950 €
Netto cena
≈ 572 100 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: MAN
Typ: tahač
Rok výroby: 2018-05
První registrace: 2018-05-04
Najeto: 822 591 km
Nosnost: 16 900 kg
Netto hmotnost: 9 100 kg
Celková hmotnost: 26 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Meerkerk7567 km to "United States"
Identifikační číslo dealera: MA104210
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Popis
Palivová nádrž: 2 ks
Motor
Výkon: 420 HP (309 kW)
Palivo: diesel
Objem: 12 419 cm³
Euro: Euro 6
Převodovka
Typ: automat
Nápravy
Počet náprav: 3
Konfigurace nápravy: 6x2
Zavěšení: vzduchové/vzduchové
Dvojitá kola
První náprava: 385/65R22.5, brzdy - disc
Druhá náprava: 315/70R22.5, brzdy - disc
Třetí náprava: 385/55R22.5, brzdy - disc
Brzdy
ABS
Motorová brzda
Kabina a pohodlí
Cruise control (tempomat)
Chladnička
Elektrické ovládání zrcátek
Spojlery
Sluneční clona
Kabina
Místo na spaní
Další možnosti
Klimatizace
Nezávislé topení
Elektrické ovládání oken
Multimédia
Rádio: CD
Bezpečnostní funkce
Centrální zámek
Omezovač rychlosti
Zámek diferenciálu
Optika
Mlhová světla
Doplňková výbava
Nádrž na AdBlue
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: bílá

Více podrobnosti — Tahač MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE

Čeština
- Bodové reflektory
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Navigation system
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spoilers
- Spotlights
- Vehicle heater

= Remarks =

VIDEO AVAILABLE

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Luftfederung
- Lufthorn
- Navigationssystem
- Schlafkabine
- Standheizung

= Anmerkungen =

VIDEO AVAILABLE

= Weitere Informationen =

Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Navigationssystem
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα πλοήγησης
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo centralizado a distancia
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Luces brillantes
- Sistema de navegacion
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Comentarios =

VIDEO AVAILABLE

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Suspension pneumatique
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé à distance

= Remarques =

VIDEO AVAILABLE

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
- Aluminijski spremnik goriva
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Navigacijski sustav
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Avvisatore acustico pneumatico
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Navigatiesysteem
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zendapparatuur

= Bijzonderheden =

VIDEO AVAILABLE

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Drivstofftank i aluminium
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Система навигации
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Navigationssystem
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Navigasyon sistemi
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
22 950 € ≈ 572 100 Kč
2018
464 917 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
18 750 € ≈ 467 400 Kč
2018
708 594 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 17 628 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
24 950 € ≈ 622 000 Kč
2019
630 139 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 17 483 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
18 950 € ≈ 472 400 Kč
2017
438 522 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 17 363 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
20 950 € ≈ 522 300 Kč
2017
545 975 km
Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
16 900 € ≈ 421 300 Kč
2018
743 647 km
Výkon 420 HP (309 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 10 809 kg Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Vuren
Kleyn Trucks
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
21 750 € ≈ 542 200 Kč
2018
718 886 km
Výkon 499 HP (367 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
24 900 € ≈ 620 700 Kč
2018
523 179 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, Apeldoorn
Kontakt s dealerem
27 950 € ≈ 696 800 Kč
2017
603 825 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 16 250 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
21 000 € ≈ 523 500 Kč
2018
1 031 006 km
Výkon 540 HP (397 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Susteren
Kontakt s dealerem
16 500 € ≈ 411 300 Kč
2018
949 569 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 12 726 kg Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Borne
Kontakt s dealerem
23 900 € ≈ 595 800 Kč
2018
706 958 km
Výkon 540 HP (397 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 12 119 kg Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Vuren
Kleyn Trucks
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
19 750 € ≈ 492 300 Kč
2018
510 270 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
19 750 € ≈ 492 300 Kč
2018
473 745 km
Výkon 499 HP (367 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
22 950 € ≈ 572 100 Kč
2018
793 513 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 11 299 kg Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Vuren
Kleyn Trucks
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
23 900 € ≈ 595 800 Kč
2019
518 801 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, Apeldoorn
Kontakt s dealerem
23 900 € ≈ 595 800 Kč
2019
560 260 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, Apeldoorn
Kontakt s dealerem
22 600 € ≈ 563 400 Kč
2019
551 742 km
Výkon 499 HP (367 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
23 250 € ≈ 579 600 Kč
2019
620 175 km
Výkon 499 HP (367 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
20 000 € ≈ 498 600 Kč
2018
949 714 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Susteren
Kontakt s dealerem