Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr

PDF
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 1 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 2 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 3 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 4 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 5 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 6 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 7 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 8 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 9 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 10 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 11 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 12 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 13 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 14 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 15 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 16 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 17 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 18 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 19 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 20 - Autoline
Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr | Obrázek 21 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/21
PDF
12 500 €
Netto cena
≈ 306 800 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Scania
Typ: sklápěč
Rok výroby: 2000-06
První registrace: 2000-06
Najeto: 785 554 km
Nosnost: 9 580 kg
Netto hmotnost: 16 420 kg
Celková hmotnost: 26 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Susteren6603 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: +442332/033
Datum zanesení: 21. 8. 2025
Popis
Celkové rozměry: 8,75 m × 2,55 m × 3,4 m
Typ pohonu: Pohon zadních kol
Karoserie
Rozměry karosérie: 5,2 m × 2,38 m × 0,7 m
Motor
Výkon: 579 HP (426 kW)
Palivo: diesel
Objem: 15 607 cm³
Počet válců: 8
Euro: Euro 2
Převodovka
Typ: manuální
Převody: 12
Nápravy
Počet náprav: 3
Konfigurace nápravy: 6x4
Zavěšení: péra/péra
Rozvor náprav: 5 200 mm
Dvojitá kola
První náprava: 315/80 R - 22.5, brzdy - buben
Druhá náprava: 315/80 R - 22.5, brzdy - buben
Třetí náprava: 315/80 R - 22.5, brzdy - buben
Brzdy
ABS
Retardér
Kabina a pohodlí
Sluneční clona
Kabina
Místo na spaní
Další možnosti
Klimatizace
Nezávislé topení
Elektrické ovládání oken
Optika
Mlhová světla
Doplňková výbava
PTO
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: zelená

Více podrobnosti — Sklápěč Scania G 164 580 , 6x4 , Manual , Retarder , Airco , 2 way tipper , Spr

Čeština
- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vyklápěcí hydraulika
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Sleeper cab
- Spotlights
- Tipper hydraulics
- Vehicle heater

= Remarks =

= Additional options and accessories =

- Beds: 1
- Electrically adjustable door mirrors
- Heated rearview mirrors
- Sleeper cab

= More information =

Bodywork: Tipper
Tipper: Left / Right
Damages: none

= More information =

Cab: 164 G 580
Tyre size: 315/80 R - 22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 5%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 5%
Height of cargo floor: 148 cm
Pump: Yes
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Прожектори
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Хидравлика на самосвала
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Fernlicht
- Kipphydraulik
- Schlafkabine
- Standheizung

= Anmerkungen =

= Weitere Optionen und Zubehör =

- Betten: 1
- Elektrisch verstellbare Außenspiegel
- Geheizten rückspiegeln
- Schlafkabine

= Weitere Informationen =

Aufbau: Kipper
Kipper: Links / Rechts
Schäden: keines

= Weitere Informationen =

Kabine: 164 G 580
Refenmaß: 315/80 R - 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 5%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 5%
Höhe der Ladefläche: 148 cm
Pumpe: Ja
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tipladshydraulik
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: 164 G 580
Dækstørrelse: 315/80 R - 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 5%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 5%
Gulvhøjde i lastrum: 148 cm
Pumpe: Ja
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Hidráulica de volquete
- Luces brillantes
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Cabina: 164 G 580
Tamaño del neumático: 315/80 R - 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 5%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%
Altura piso de carga: 148 cm
Bomba: Sí
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Kipin hydrauliikka
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Hydraulique
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Cabine: 164 G 580
Dimension des pneus: 315/80 R - 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 5%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 5%
Hauteur du plancher de chargement: 148 cm
Pompe: Oui
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Grijač
- Grijač vozila
- Hidraulika kipera
- Lisnata opruga
- Reflektori
- Spavaća kabina
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Billenőplató-hidraulika
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák

= További információk =

Kabin: 164 G 580
Gumiabroncs mérete: 315/80 R - 22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 10%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 10%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 10%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 10%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 5%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 10%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 10%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 5%
A rakodópadló magassága: 148 cm
Szivattyú: Igen
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
- Fari di profondità
- Idraulica cassone ribaltabile
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Dubbele banden
- Kiphydrauliek
- Slaapcabine
- Standkachel
- Verstralers

= Bijzonderheden =

= Aanvullende opties en accessoires =

- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Slaapcabine
- Slaapplaatsen: 1
- Verwamde spiegels

= Meer informatie =

Opbouw: Kipper
Kipper: Links / Rechts
Schade: schadevrij

= Meer informatie =

Cabine: 164 G 580
Bandenmaat: 315/80 R - 22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 5%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 5%
Hoogte laadvloer: 148 cm
Pomp: Ja
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Hydraulikk for tippvogn
- Spotlights
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hydraulika
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Resory

= Więcej informacji =

Kabina: 164 G 580
Rozmiar opon: 315/80 R - 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 5%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%
Wysokość podłogi ładowni: 148 cm
Pompa: Tak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Holofotes
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Cabina: 164 G 580
Tamanho dos pneus: 315/80 R - 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 5%
Altura do piso da bagageira: 148 cm
Bomba: Sim
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Suspensie pe arcuri
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Гидравлическая система самосвала
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Рессорная подвеска
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Кабина: 164 G 580
Размер шин: 315/80 R - 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 5%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 5%
Высота грузового пола: 148 cm
Насос: Да
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Hydraulika vyklápača
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Reflektory
- Vyhrievanie vozidla
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Spotlights
- Tippvagnshydraulik
- Värmare

= Ytterligare information =

Hytt: 164 G 580
Däckets storlek: 315/80 R - 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 10%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 10%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 5%; Däckprofil lämnades utanför: 10%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 5%
Höjd på lastgolv: 148 cm
Pump: Ja
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Damper hidroliği
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Yaprak yaylı süspansiyon
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
20 900 € ≈ 513 000 Kč
2001
816 397 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel
Nizozemsko, Winterswijk
Hofman Trading & Service B.V.
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
19 000 € ≈ 466 300 Kč
2000
527 079 km
Euro Euro 3 Palivo diesel Nosnost 19 860 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Susteren
Stedefra
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2001
124 543 km
Výkon 420 HP (309 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Maarssen
Wakker Trading International B.V.
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 500 € ≈ 257 700 Kč
2002
592 052 km
Euro Euro 3 Palivo diesel Nosnost 10 010 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Susteren
Stedefra
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 600 € ≈ 333 800 Kč
1999
335 000 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 13 230 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Norsko
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2013
1 160 023 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 12 360 kg Objem 24,66 m³ Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové Způsob vykládky zadní
Nizozemsko, Borssele
LendaTrade
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
14 900 € ≈ 365 700 Kč
1977
529 836 km
Palivo diesel Nosnost 11 300 kg Objem 5,88 m³ Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/péra Způsob vykládky třístranný
Nizozemsko, Geleen
EDDY MOERMANS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
14 000 € ≈ 343 600 Kč
1996
329 932 km
Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 14 800 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Susteren
Stedefra
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
8 000 € ≈ 196 400 Kč
2001
790 646 km
Výkon 256 HP (188 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 10 200 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Susteren
Stedefra
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 000 € ≈ 319 100 Kč
2000
Nosnost 33 330 kg
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
14 900 € ≈ 365 700 Kč
1999
689 190 km
Euro Euro 2 Nosnost 32 000 kg Konfigurace nápravy 8x4
Belgie, Hulshout
JDG-Trucks
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
29 500 € ≈ 724 000 Kč
2000
725 400 km
Výkon 410 HP (301 kW) Euro Euro 2 Nosnost 27 120 kg
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem