Sklápěč Mercedes-Benz Arocs 3351 6x6 Kipper Bordmatic






























Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího



















Achslast Vorderachse 9,0 t
Anhängerbremse 2 - Leitung
Audiosystem: CD-Radio (Bluetooth)
Auftritt mit Handlauf am Dach
Auspuff hochgezogen hinter Fahrerhaus
Außenspiegel rechts mit Rangierstellung
Batterien übereinander angeordnet
Druckluftbehälter Aluminium
Drucklufthörner (2) auf Fahrerhausdach
Fahrerhaus: Lagerung hinten verstärkt, Fahrerhaus: stahlgefedert, Komfort
Federung: Hinterfedern 2x16,0 t
Federung: Vorderfedern 9,0 t, 4 Blatt
Getriebe 16-Gang - Typ: G 260-16
Heckleuchten Baustellenausführung
Info-Display 10,4 cm mit Zusatzanzeige
Innenraumfilter Baustellenfahrzeuge
Kraftstofftank: 390 Ltr. Aluminium, links
Luftansaugung hinter Fahrerhaus
Mercedesstern, beleuchtet
Motorbremse verstärkt
Sicherungsautomat
Sitze im Fahrerhaus: Fahrersitz Schwingsitz Komfort
Sonnenblende außen
Sonnenschutzrollo Seitenscheibe, Fahrertür
Spannungswandler 24V / 12V 10 A
Stahlfelgen 9.00x22.5
Stauklappe außen links
Steckdose 24V im Beifahrerfussraum zusätzlich
Steilschulterfelgen 11.75x22.5 (an Vorderachse, verstärkt)
Steinschlag Schutzgitter
Türverlängerung für Fahrerhaus
Unterfahrschutz hinten klappbar
Vorbereitung CB-Funk
Wärmeisolierung zusätzlich
Weitere Ausstattung:
Abgasnorm EURO 6
ABS abschaltbar
Achskonfiguration: 6x6, Allradantrieb zuschaltbar
Anhängersteckdose 24V / 15-polig
Arocs
Außenspiegel elektr. verstell- und heizbar
Batterie 170 Ah
Differentialsperre Hinterachse
Differentialsperre Vorderachse
Druckluftanschluss im Fahrerhaus
Fahrerhaus: Breite 2,30 m
Fahrerhaus: Fahrerhauseinstieg beweglich
Fahrerhaus: Kippeinrichtung hydraulisch
Fahrerhaus: M ClassicSpace
Fahrerhausboden mit Motortunnel 320 mm
Federung: Blatt / Blatt
Fensterheber elektrisch
Frontscheibe getönt
Generator 100 A
Harnstofftank (AdBlue): 60 Ltr.
Hebedach manuell (Stahl)
Hinterachse Tellerrad 300
Innenraumfilter: Pollenfilter
Karosserie/Aufbau: Kipper
Lenkhelfpumpe ungeregelt
Luftpresser 2-Zyl.
Lufttrockner beheizt
Motor 12,8 Ltr. - 375 kW R6 Diesel (OM 471)
Motorraum-Kapselung
Nebenantrieb MB 131-2c
Radstand 3600 mm
Rampenspiegel
Restwärmeausnutzung
Rückwandfenster
Sitzbezug / Polsterung: Stoff, Sitze im Fahrerhaus: Beifahrerfunktionssitz
Stabilisator Vorderachse
Steckdose Fahrerhaus 24V
Tachograph / EG-Kontrollgerät
Trommelbremse Vorder- und Hinterachse
Vorbereitung Mauterfassung
Vorderachse gerade
Zul. Gesamtgewicht 33,00 t
Ölkühler Getriebe