Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane

PDF
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 1 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 2 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 3 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 4 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 5 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 6 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 7 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 8 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 9 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 10 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 11 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 12 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 13 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 14 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 15 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 16 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 17 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 18 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 19 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 20 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 21 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 22 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 23 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 24 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 25 - Autoline
Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane | Obrázek 26 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/26
PDF
8 500 €
Netto cena
≈ 212 200 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Mercedes-Benz
Model: 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane
Typ: sklápěč
Rok výroby: 1987-06
První registrace: 1987-06-30
Najeto: 144 072 km
Nosnost: 8 760 kg
Netto hmotnost: 8 240 kg
Celková hmotnost: 17 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Susteren6603 km od vás
Identifikační číslo dealera: 339182+
Datum zanesení: 21. 3. 2025
Popis
Celkové rozměry: 6,7 m × 2,48 m × 3,08 m
Karoserie
Rozměry karosérie: 4,02 m × 2,44 m × 0,66 m
Tažné zařízení
Motor
Výkon: 170 HP (125 kW)
Palivo: diesel
Objem: 5 917 cm³
Počet válců: 6
Euro: Euro 1
Převodovka
Typ: manuální
Převody: 6
Nápravy
Počet náprav: 2
Konfigurace nápravy: 4x2
Zavěšení: péra/péra
Rozvor náprav: 3 380 mm
Dvojitá kola
První náprava: 315/80R22.5, brzdy - buben
Druhá náprava: 315/80R22.5, brzdy - buben
Doplňková výbava
PTO
Hydraulická ruka
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: pomerančová
Doplňkové služby

Více podrobnosti — Sklápěč Mercedes-Benz 1617 , 6 Cylinder , 3 Way Tipper / Crane

Čeština
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Připojení
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
- Power steering

= More information =

Cab: day
Tyre size: 315/80R22.5
Front axle: Max. axle load: 9100 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 5%
Rear axle: Max. axle load: 11000 kg; Tyre profile left inner: 5%; Tyre profile left outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%
Crane: Meiller 4K60R, behind the cab
Pump: Yes
Tipper: Left / Right / Back
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Усилвател на волана
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Servolenkung
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Refenmaß: 315/80R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 9100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 5%
Hinterachse: Max. Achslast: 11000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 5%; Reifen Profil links außen: 5%; Reifen Profil rechts innerhalb: 5%; Reifen Profil rechts außen: 5%
Kran: Meiller 4K60R, hinter der Kabine
Pumpe: Ja
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Kobling
- Servostyring

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/80R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 5%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 5%; Dækprofil venstre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%
Kran: Meiller 4K60R, bag førerhuset
Pumpe: Ja
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Dirección asistida
- horquilla
- Suspensión

= Más información =

Cabina: día
Tamaño del neumático: 315/80R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 5%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 5%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%
Grúa: Meiller 4K60R, detrás de la cabina
Bomba: Sí
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Ohjaustehostin
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Direction assistée
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Dimension des pneus: 315/80R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 5%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 5%; Sculptures des pneus gauche externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%
Grue: Meiller 4K60R, derrière la cabine
Pompe: Oui
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Servo-upravljač
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Rugós felfüggesztés
- Szervokormány
- Raccordo
- Servosterzo
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Passagiersstoel
- Stuurbekrachtiging
- Vangmuil

= Meer informatie =

Cabine: dag
Bandenmaat: 315/80R22.5
Vooras: Max. aslast: 9100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 5%
Achteras: Max. aslast: 11000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 5%; Bandenprofiel linksbuiten: 5%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 5%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 5%
Kraan: Meiller 4K60R, achter de cabine
Pomp: Ja
Kipper: Links / Rechts / Achter
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Bladfjæring
- Kobling
- Servostyring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Resory
- Sprzęg
- Wspomaganie kierownicy

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 315/80R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 5%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 5%; Profil opon lewa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%
Żuraw: Meiller 4K60R, z tyłu kabiny
Pompa: Tak
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Direcção assistida
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 315/80R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 5%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%
Grua: Meiller 4K60R, atrás da cabina
Bomba: Sim
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Cuplă
- Servodirecţie
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска
- Сцепление
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/80R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 5%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 5%; Профиль шин левое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%
Кран: Meiller 4K60R, сзади кабины
Насос: Да
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Spojka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Koppling
- Servostyrning

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Däckets storlek: 315/80R22.5
Framaxel: Max. axellast: 9100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 5%
Bakaxel: Max. axellast: 11000 kg; Däckprofil inuti vänster: 5%; Däckprofil lämnades utanför: 5%; Däckprofil innanför höger: 5%; Däckprofil utanför höger: 5%
Kran: Meiller 4K60R, bakom kabinen
Pump: Ja
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Hidrolik direksiyon
- Kaplin
- Yaprak yaylı süspansiyon
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
8 950 € ≈ 223 500 Kč
1987
347 711 km
Výkon 90 HP (66.15 kW) Palivo diesel Nosnost 4 000 kg Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Vuren
Kleyn Trucks
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
18 500 € ≈ 461 900 Kč
1985
236 185 km
Palivo diesel Nosnost 12 500 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Susteren
Kontakt s dealerem
16 500 € ≈ 412 000 Kč
1985
376 581 km
Palivo diesel Nosnost 10 200 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Susteren
Kontakt s dealerem
26 900 € ≈ 671 700 Kč
1987
324 478 km
Výkon 280 HP (206 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x6 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
11 900 € ≈ 297 100 Kč
1987
291 000 km
Výkon 170 HP (125 kW) Palivo diesel Nosnost 7 930 kg Objem 5 544 m³ Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem
17 950 € ≈ 448 200 Kč
1987
323 711 km
Výkon 360 HP (265 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
17 950 € ≈ 448 200 Kč
1988
394 249 km
Výkon 320 HP (235 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
13 500 € ≈ 337 100 Kč
1986
278 041 km
Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
14 300 € ≈ 357 100 Kč
1986
328 616 km
Výkon 280 HP (206 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
17 950 € ≈ 448 200 Kč
1988
346 584 km
Výkon 320 HP (235 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
18 500 € ≈ 461 900 Kč
1988
285 777 km
Výkon 200 HP (147 kW) Palivo diesel Nosnost 5 440 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Vriezenveen
Kontakt s dealerem
15 600 € ≈ 389 500 Kč
1986
270 000 km
Výkon 169 HP (124 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 7 960 kg Konfigurace nápravy 4x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
11 600 € ≈ 289 700 Kč
1986
417 309 km
Výkon 280 HP (206 kW) Palivo diesel
Nizozemsko, Bergschenhoek
Kontakt s dealerem
19 000 € ≈ 474 400 Kč
1984
9 882 km
Palivo diesel Nosnost 9 500 kg Konfigurace nápravy 6x6 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Susteren
Kontakt s dealerem
15 950 € ≈ 398 300 Kč
1989
134 432 km
Výkon 350 HP (257 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Maarssen
Kontakt s dealerem
15 800 € ≈ 394 500 Kč
1987
813 500 km
Výkon 354 HP (260 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 10 720 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
16 750 € ≈ 418 200 Kč
1989
370 376 km
Výkon 350 HP (257 kW) Palivo diesel Nosnost 9 240 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Zaandam
Kontakt s dealerem
17 450 € ≈ 435 700 Kč
1985
377 835 km
Výkon 280 HP (206 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
18 000 € ≈ 449 500 Kč
1984
9 506 km
Výkon 256 HP (188 kW) Palivo diesel Nosnost 10 000 kg Konfigurace nápravy 6x6 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Susteren
Kontakt s dealerem
9 750 € ≈ 243 500 Kč
1991
413 616 km
Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem