Inzerát Nový přívěs platforma Přepravník balíků byl prodán a není zahrnut do vyhledávání!
Podobné inzeráty
nový přívěs platforma Přepravník balíků
Prodané
nový přívěs platforma Přepravník balíků
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 2
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 3
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 4
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 5
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 6
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 7
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 8
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 9
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 10
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 11
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 12
nový přívěs platforma Přepravník balíků obrázek 13
1/13
Typ:  přívěs platforma
Nosnost:  15000 kg
Netto hmotnost:  3560 kg
Celková hmotnost:  18560 kg
Lokalizace:  Česko Havlíčkův Brod
Datum zanesení:  déle než jeden 1 měsíc
Autoline ID:  TM32313
Popis
Celkové rozměry:  šířka - 2.485 m, výška - 2.82 m
Nápravy
Počet náprav:  3
Rozměr pneumatiky:  400/60-15.5 14 PR
Stav
Stav:  nový

Více podrobnosti — Nový přívěs platforma Přepravník balíků

Čeština
Bez vysunutého zadního rámu: 16 ks
S vysunutým zadním rámem: 18 ks
Délka plošiny: 11900 mm
Délka nákladové plochy bez vysunutého rámu: 9700 mm
Délka nákladové plochy s vysunutým rámem: 10500 mm
Výška rámu: 840 mm
Maximální výška přední stěny: 1700 mm
Maximální výška zadní stěny: 1700 mm
Podpěrné klíny: 2
Brzdový systém: vzduchový dvouokruhový
Kliková ruční brzda: na zadní nápravě
Průměr oje: 40 Ø
Listové pružiny: 7 per
Osazení přední nápravy plošiny: na točně
Zadní náprava: soukolí typu tandem
T009/1 – 11.3t
Zemědělská plošina pro přepravu balíků
Přívěs T009/1 s nosností 11,3 t je určený pro převoz balíků slámy
sena a senáže. Konstrukce rámu je založena na vysoce odolných hutnických U-profilech
vyrobených z oceli třídy S355 (18G2A). Plechy podlahy z obyčejné oceli S255 o tloušťce 3 mm zajišťují dlouhodobý provoz bez viditelných deformací. Nákladový prostor je ohraničen přední a zadní stěnou prohnutou do půlkruhu přizpůsobeného k převozu balíků
takže je mnohem obtížnější poškodit převážený náklad. Na bocích jsou postranice z uzavřených profilů
které netrhají fólii na balících. Možnost seřízení zadní části rámu zvyšuje jeho nosnost o přibližně 10 %. Pojezdový systém je založen na 3 nápravách vybavených listovými pružinami se 7 pery a širokými pneumatikami
usnadňujícími jízdu po podmáčených loukách. Celá konstrukce je natřená vysoce kvalitním lakýrnickým nátěrem zajišťujícím dlouhodobé používání bez koroze