Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT

PDF
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 1 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 2 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 3 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 4 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 5 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 6 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 7 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 8 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 9 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 10 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 11 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 12 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 13 - Autoline
Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT | Obrázek 14 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/14
PDF
2 750 €
Netto cena
≈ 68 250 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Fliegl
Rok výroby: 2007-01
První registrace: 2007-01-12
Nosnost: 12 800 kg
Netto hmotnost: 5 200 kg
Celková hmotnost: 18 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Meerkerk6508 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: FL001751-2
Datum zanesení: 18. 6. 2025
Popis
Celkové rozměry: délka - 10,12 m, šířka - 2,6 m
Nápravy
Počet náprav: 2
Rozvor náprav: 1 810 mm
Dvojitá kola
První náprava: 295/60R22.5
Druhá náprava: 295/60R22.5
Doplňková výbava
Hydraulické čela
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: červená

Více podrobnosti — Přívěs chladírenský Fliegl TPS 180 - 2 AXLE BPW + TRS COOLING + DHOLLANDIA LIFT

Angličtina
Refenmaß: 295/60R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Ladebordwand: DHOLLANDIA DHSM.10, unterfahrbare Klappe, 1000 kg
Marke des Aufbaus: CARRIER TRS
Kennzeichen: WV-PX-69
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 295/60R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA DHSM.10, skydelift, 1000 kg
Karosserifabrikat: CARRIER TRS
Registreringsnummer: WV-PX-69
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Tyre size: 295/60R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Tail lift: DHOLLANDIA DHSM.10, slider lift, 1000 kg
Make of bodywork: CARRIER TRS
Registration number: WV-PX-69
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
Tamaño del neumático: 295/60R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA DHSM.10, trampilla elevadora, 1000 kg
Marca carrocería: CARRIER TRS
Matrícula: WV-PX-69
Dimension des pneus: 295/60R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Trappe de chargement: DHOLLANDIA DHSM.10, soupape inférieure, 1000 kg
Marque de construction: CARRIER TRS
Numéro d'immatriculation: WV-PX-69
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Bandenmaat: 295/60R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Laadklep: DHOLLANDIA DHSM.10, onderschuifklep, 1000 kg
Merk opbouw: CARRIER TRS
Kenteken: WV-PX-69
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
Rozmiar opon: 295/60R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA DHSM.10, Winda załadowcza, 1000 kg
Marka konstrukcji: CARRIER TRS
Numer rejestracyjny: WV-PX-69
Tamanho dos pneus: 295/60R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Monta-cargas: DHOLLANDIA DHSM.10, elevação do deslizador, 1000 kg
Marca da carroçaria: CARRIER TRS
Número de registo: WV-PX-69
Размер шин: 295/60R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA DHSM.10, заднее выдвижное подъемное устройство, 1000 kg
Марка кузова: CARRIER TRS
Регистрационный номер: WV-PX-69
Däckets storlek: 295/60R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Baklucka: DHOLLANDIA DHSM.10, underschuifklep, 1000 kg
Fabrikat av karosseri: CARRIER TRS
Registreringsnummer: WV-PX-69
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
8 750 € ≈ 217 200 Kč
2008
Nosnost 12 710 kg Netto hmotnost 7 290 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
9 950 € ≈ 247 000 Kč
2008
Nosnost 13 139 kg Netto hmotnost 4 861 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
3 890 € ≈ 96 550 Kč
2007
diesel
Nosnost 12 065 kg Objem 44,71 m³ Počet náprav 2
Německo, Dorsten
Kontakt s dealerem
3 900 € ≈ 96 800 Kč
2007
Nosnost 11 590 kg Objem 40,2 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Počet náprav 2
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2004
Počet náprav 3
Nizozemsko, RIJSOORD
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2011
Nosnost 11 580 kg Netto hmotnost 6 420 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Vlissingen
Kontakt s dealerem
3 950 € ≈ 98 040 Kč
2002
Nosnost 12 490 kg Objem 52 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 5 510 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Veen
Kontakt s dealerem
přívěs chladírenský Sommer ZP18 isothermal trailer přívěs chladírenský Sommer ZP18 isothermal trailer přívěs chladírenský Sommer ZP18 isothermal trailer
3
3 500 € ≈ 86 870 Kč
2008
Litva, Dievogala
Kontakt s dealerem
17 900 € ≈ 444 300 Kč
2020
Nosnost 16 710 kg Objem 52 347 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 7 290 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem
4 200 € ≈ 104 200 Kč
2009
Nosnost 9 930 kg Objem 37,88 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Počet náprav 2
Německo, Selm
Kontakt s dealerem
4 900 € ≈ 121 600 Kč
2005
Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 4 890 kg Počet náprav 2
Chorvatsko, Čakovec
Kontakt s dealerem
4 900 € ≈ 121 600 Kč
2009
Nosnost 24 320 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 11 680 kg Počet náprav 4
Estonsko, Lääne-Harju Vald
Kontakt s dealerem
5 900 € ≈ 146 400 Kč
2008
Nosnost 25 200 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 10 800 kg Počet náprav 4
Estonsko, Lääne-Harju Vald
Kontakt s dealerem
5 000 € ≈ 124 100 Kč
2005
Nosnost 11 060 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 6 940 kg Počet náprav 2
Španělsko, Burgos
Kontakt s dealerem
3 000 € ≈ 74 460 Kč
2009
Nosnost 13 280 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Počet náprav 2
Německo, Selm
Kontakt s dealerem