Posuvná podlaha Kraker CF 200 92m3 Agrar Alcoa APK/TUV 10/2025!!












































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího




































- Vzduchové odpružení
- Zadní dveře
- Air suspension
- BPW Axles
- Cargo Floor
- Disc brakes
- Door in front
- DRUM BRAKES
- Gegalvaniseerd chassis
- Rear doors
- Roll - top cover
- Stainless steel toolbox
= Remarks =
Kraker CF 200
Bouwjaar 2006
92m3
Cargo Floor
BPW Schijfremmen 9 ton
Afdekzeil
Deur in het kopschot
APK/TUV 10/2025
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22,5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 60%; Brakes: disc brakes
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 40%; Brakes: disc brakes
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 60%; Brakes: drum brakes
Maintenance
APK (MOT): tested until 10/2025
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Identification
Registration number: OJ-93-GR
- Дискови спирачки
- Задни врати
- BPW Achsen
- Cargo Floor
- Gegalvaniseerd chassis
- Hecktüren
- Kopluche
- Luftfederung
- Roll plane - abdeckung
- Scheibenbremsen
- Trommel Bremsen
= Anmerkungen =
Kraker CF 200
Bouwjaar 2006
92m3
Cargo Floor
BPW Schijfremmen 9 ton
Afdekzeil
Deur in het kopschot
APK/TUV 10/2025
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22,5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 60%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Identifikation
Kennzeichen: OJ-93-GR
- Bagdøre
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65R22,5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 60%
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: OJ-93-GR
- Δισκόφρενα
- Πίσω πόρτες
- Frenos de disco
- Puertas traseras
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Kraker CF 200
Bouwjaar 2006
92m3
Cargo Floor
BPW Schijfremmen 9 ton
Afdekzeil
Deur in het kopschot
APK/TUV 10/2025
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22,5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Identificación
Matrícula: OJ-93-GR
- Levyjarrut
- Takaovet
- BPW Axles
- Freins à disque
- Portes arrière
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Kraker CF 200
Bouwjaar 2006
92m3
Cargo Floor
BPW Schijfremmen 9 ton
Afdekzeil
Deur in het kopschot
APK/TUV 10/2025
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22,5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 60%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Identification
Numéro d'immatriculation: OJ-93-GR
- Stražnja vrata
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Sospensioni pneumatiche
- Sportelli posteriori
- Achterdeuren
- afdekzeil
- Aluminium velgen
- BPW-Assen
- Cargo Floor
- Deuren
- Gegalvaniseerd chassis
- Kopschotdeur
- Luchtvering
- Meeloopschot
- RVS Gereedschapskist
- Schijfremmen
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
Kraker CF 200
Bouwjaar 2006
92m3
Cargo Floor
BPW Schijfremmen 9 ton
Afdekzeil
Deur in het kopschot
APK/TUV 10/2025
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22,5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 60%
Onderhoud
APK: gekeurd tot okt. 2025
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Identificatie
Kenteken: OJ-93-GR
- Luftfjæring
- Skivebremser
- Drzwi tylne
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22,5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 60%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OJ-93-GR
- Portas traseiras
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22,5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 60%
Manutenção
APK (MOT): testado até okt. 2025
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Identificação
Número de registo: OJ-93-GR
- Suspensie pneumatică
- Uși spate
- Дисковые тормоза
- Задние двери
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65R22,5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 60%
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: OJ-93-GR
- Vzduchové odpruženie
- Zadné dvere
- Bakdörrar
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22,5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 60%
Underhåll
MOT: besiktigat till okt. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Identifiering
Registreringsnummer: OJ-93-GR
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon