Návěs valník Pacton Open korte oplegger | Gestuurd | Kooiaap | Verzinkt chassis

































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího






























Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
MOT: zkontrolováno do apr. 2026
Cena: Na vyžádání
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg
APK (MOT): tested until 04/2026
Price: On request
Please contact Olivier Pronk for more information
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026
Preis: Auf Anfrage
Wenden Sie sich an Olivier Pronk, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026
Pris: På forespørgsel
Kontakt Olivier Pronk for yderligere oplysninger
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026
Precio: A petición
Póngase en contacto con Olivier Pronk para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026
Prix: Sur demande
Veuillez contacter Olivier Pronk pour plus d'informations
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
MOT: vizsgálták, amíg apr. 2026
Ár: Kérésre
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Olivier Pronk-vel
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg
MOT: ispezionato fino a apr 2026
Prezzo: Su richiesta
Afmetingen & Capaciteiten:
Lengte chassis: 11.100 mm
Breedte: 2.540 mm (op randprofiel), totaal 2.550 mm
Koppelingdruk: 15.000 kg | Asdruk totaal: 20.000 kg
Totaal toelaatbaar gewicht: 35.000 kg
Wielbasis: 7.270 mm | Voor- & achteroverbouw: 1.680 / 2.150 mm
Chassis & Constructie:
Kooiaapvoorbereiding incl. 3-delige lichtbak, verzinkte bumper
Verzinkt & gespoten volgens SA 2.5 normering, chassis volledig verzinkt
Assen & Vering:
SAF Modul luchtvering met trommelremmen
Tridec gestuurde achteras, vooras met automatische lift
Technisch draagvermogen per as: 11.000 kg
Banden & Wieluitrusting:
8 stalen velgen 22.5 x 7.50 met Goodyear 275/70 R22.5 banden
Kunststof spatschermen & anti-spray lappen
Vloer & Ladingzekering:
28 mm hardhouten vloer, volledig hout, shiplapped
Rongenrek links/rechts + 18 stalen rongen (1.500 mm hoog)
6 rijen rongkokers + extra in hartlijn vloer
22 bindogen (8-ton), 4 ferry-ogen (ISO 9367), 20ft containeraansluiting incl. twistlocks
Accessoires:
RVS gereedschapskist (1.500x550x500mm)
Meerdere verzinkte stophoutbakken (lengte + wagenbreed)
Breedtebordvoorbereiding
Zijafscherming volgens EG-voorschrift
Kleur & Afwerking:
Randprofiel, bumper en kopschot: Rood RAL 3020
Assen, naven & steunpoten: DAF Grijs 7482
Velgen: zilvergrijs | Zijafscherming: aluminiumkleurig
Bijzonderheden:
Lange ladingbord met verlichting
Hoogwaardige conservering en afwerking voor langdurige duurzaamheid
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg
APK: gekeurd tot apr. 2026
Prijs: Op aanvraag
Neem voor meer informatie contact op met Olivier Pronk
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026
Cena: Na żądanie
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Olivier Pronk
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
APK (MOT): testado até apr. 2026
Preço: A pedido
Contacte Olivier Pronk para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026
Цена: По запросу
Свяжитесь с Olivier Pronk для получения дополнительной информации
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
MOT: skontrolované do apr. 2026
Cena: Na požiadanie
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
MOT: besiktigat till apr. 2026
Pris: På begäran
Kontakta Olivier Pronk för mer information