Návěs sklápěč Camehl CHKS/A













Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího












































- Vzduchové odpružení
- Zadní dveře
= Další informace =
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65X22,5
Brzdy: kotoučové brzdy
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 15%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Funkční
Značka karoserie: Camelh CHKS/A
Výška ložné plochy: 228 cm
Tloušťka stěny: 50 mm
Údržba
MOT: zkontrolováno do sep. 2026
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Poškození: bez poškození
Identifikace
Registrační číslo: OP-39-LY
- Air suspension
- Flap tipper
- Rear doors
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65X22,5
Brakes: disc brakes
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 15%; Tyre profile right: 50%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 40%; Suspension: air suspension
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 45%
Functional
Make of bodywork: Camelh CHKS/A
Height of cargo floor: 228 cm
Wall thickness: 50 mm
Maintenance
APK (MOT): tested until 09/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Identification
Registration number: OP-39-LY
- Задни врати
- Hintertüren
- Klappenkipper
- Luftfederung
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65X22,5
Bremsen: Scheibenbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 15%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 45%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Camelh CHKS/A
Höhe der Ladefläche: 228 cm
Wandstärke: 50 mm
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 09.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Identifikation
Kennzeichen: OP-39-LY
- Bagdøre
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65X22,5
Bremser: skivebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 15%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 45%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Camelh CHKS/A
Gulvhøjde i lastrum: 228 cm
Vægtykkelse: 50 mm
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil sep. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Skade: fri for skader
Identifikation
Registreringsnummer: OP-39-LY
- Πίσω πόρτες
- Puertas traseras
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65X22,5
Frenos: frenos de disco
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 15%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Funcional
Marca carrocería: Camelh CHKS/A
Altura piso de carga: 228 cm
Grosor del tabique: 50 mm
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta sept. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Identificación
Matrícula: OP-39-LY
- Takaovet
- Portes arrière
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65X22,5
Freins: freins à disque
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 15%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 45%
Pratique
Marque de construction: Camelh CHKS/A
Hauteur du plancher de chargement: 228 cm
Épaisseur de paroi: 50 mm
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à sept. 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Identification
Numéro d'immatriculation: OP-39-LY
- Zračni ovjes
- Hátsó ajtók
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65X22,5
Fékek: tárcsafékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 15%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 25%; Gumiabroncs profilja jobbra: 45%
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: Camelh CHKS/A
A rakodópadló magassága: 228 cm
Falvastagság: 50 mm
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg sep. 2026
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
Azonosítás
Rendszám: OP-39-LY
- Sospensioni pneumatiche
- Sportelli posteriori
= Ulteriori informazioni =
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65X22,5
Freni: freni a disco
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 15%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 25%; Profilo del pneumatico destra: 45%
Funzionale
Marca della carrozzeria: Camelh CHKS/A
Altezza del piano di carico: 228 cm
Spessore della parete: 50 mm
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a set 2026
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Danni: senza danni
Identificazione
Numero di immatricolazione: OP-39-LY
- Achterdeuren
- Klep kipper
- Luchtvering
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65X22,5
Remmen: schijfremmen
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 15%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 45%
Functioneel
Merk opbouw: Camelh CHKS/A
Hoogte laadvloer: 228 cm
Wanddikte: 50 mm
Onderhoud
APK: gekeurd tot sep. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Identificatie
Kenteken: OP-39-LY
- Luftfjæring
- Drzwi tylne
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65X22,5
Hamulce: hamulce tarczowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 15%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 45%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Camelh CHKS/A
Wysokość podłogi ładowni: 228 cm
Grubość ściany: 50 mm
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do sep. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OP-39-LY
- Portas traseiras
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65X22,5
Travões: travões de disco
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 15%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 45%
Funcional
Marca da carroçaria: Camelh CHKS/A
Altura do piso da bagageira: 228 cm
Espessura da parede: 50 mm
Manutenção
APK (MOT): testado até sep. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Identificação
Número de registo: OP-39-LY
- Uși spate
- Задние двери
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65X22,5
Тормоза: дисковые тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 15%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 45%
Функциональность
Марка кузова: Camelh CHKS/A
Высота грузового пола: 228 cm
Толщина стенки: 50 mm
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до sep. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Повреждения: без повреждений
Идентификация
Регистрационный номер: OP-39-LY
- Vzduchové odpruženie
- Zadné dvere
= Ďalšie informácie =
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65X22,5
Brzdy: kotúčové brzdy
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 15%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 45%
Funkčné
Značka karosérie: Camelh CHKS/A
Výška nakladacej podlahy: 228 cm
Hrúbka steny: 50 mm
Údržba
MOT: skontrolované do sep. 2026
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Poškodenie: bez poškodenia
Identifikácia
Registračné číslo: OP-39-LY
- Bakdörrar
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65X22,5
Bromsar: skivbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 15%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 45%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Camelh CHKS/A
Höjd på lastgolv: 228 cm
Väggtjocklek: 50 mm
Underhåll
MOT: besiktigat till sep. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Identifiering
Registreringsnummer: OP-39-LY
- Havalı süspansiyon