Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear





































































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího








































- Vzduchové odpružení
- Air suspension
- Disc brakes
= Remarks =
2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF axles + disc brakes, 1st axle is lift axle, ABS/EBS, rear extendable, empty weight: 5,400kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 6/6/10mm: R: 5/12/11mm), Dutch registration
= More information =
Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 70%
Functional
Make of bodywork: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Extendable superstructure: Yes
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Identification
Registration number: OK-97-KJ
- Дискови спирачки
- Luftfederung
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-Achsen + Scheibenbremsen, 1. Achse ist eine Liftachse, ABS/EBS, Heck ausziehbar, Leergewicht: 5.400 kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 6/6/10 mm: R: 5/12/11 mm), niederländische Zulassung
= Weitere Informationen =
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 70%
Marke des Aufbaus: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: OK-97-KJ
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 70%
Karosserifabrikat: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OK-97-KJ
- Δισκόφρενα
- Frenos de disco
- Suspensión neumática
= Más información =
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Marca carrocería: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superestructura extensible: Sí
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: OK-97-KJ
- Levyjarrut
- Freins à disque
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 70%
Marque de construction: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superstructure extensible: Oui
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: OK-97-KJ
- Zračni ovjes
- Tárcsafékek
- Sospensioni pneumatiche
- 3 assen
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-assen + schijfremmen, 1e as is liftas, ABS/EBS, achter uitschuifbaar, leeggewicht: 5.400kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 6/6/10mm: R: 5/12/11mm), Nederlandse registratie
= Meer informatie =
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 70%
Merk opbouw: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Uitschuifbare opbouw: Ja
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: OK-97-KJ
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 70%
Marka konstrukcji: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: OK-97-KJ
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 70%
Marca da carroçaria: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superestrutura extensível: Sim
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: OK-97-KJ
- Suspensie pneumatică
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 70%
Марка кузова: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OK-97-KJ
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 70%
Fabrikat av karosseri: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Utdragbar kaross: Ja
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: OK-97-KJ
- Havalı süspansiyon