Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear

PDF
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 1 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 2 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 3 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 4 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 5 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 6 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 7 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 8 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 9 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 10 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 11 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 12 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 13 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 14 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 15 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 16 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 17 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 18 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 19 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 20 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 21 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 22 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 23 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 24 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 25 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 26 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 27 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 28 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 29 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 30 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 31 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 32 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 33 - Autoline
Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear | Obrázek 34 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/34
PDF
4 985 €
Netto cena
≈ 124 200 Kč
Kontakt s dealerem
Model: 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear
Rok výroby: 2008-06
První registrace: 2008-06-04
Nosnost: 33 600 kg
Netto hmotnost: 5 400 kg
Celková hmotnost: 39 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: OK97KJ
Datum zanesení: dnes
Popis
Celkové rozměry: šířka - 2,48 m
Nápravy
Značka: SAF
Počet náprav: 3
Rozvor náprav: 8 810 mm
První náprava: 385/65 R22.5
Druhá náprava: 385/65 R22.5
Třetí náprava: 385/65 R22,5
Brzdy
ABS
EBS
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: červená

Více podrobnosti — Návěs pro přepravu kontejnerů Schmitz Cargobull 40FT HC-chassis, disc, liftaxle, extendable at the rear

Čeština
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Disc brakes

= Remarks =

2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF axles + disc brakes, 1st axle is lift axle, ABS/EBS, rear extendable, empty weight: 5,400kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 6/6/10mm: R: 5/12/11mm), Dutch registration

= More information =

Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 70%

Functional
Make of bodywork: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Extendable superstructure: Yes

Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average

Identification
Registration number: OK-97-KJ
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-Achsen + Scheibenbremsen, 1. Achse ist eine Liftachse, ABS/EBS, Heck ausziehbar, Leergewicht: 5.400 kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22,5-Reifen (L: 6/6/10 mm: R: 5/12/11 mm), niederländische Zulassung

= Weitere Informationen =

Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 70%
Marke des Aufbaus: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: OK-97-KJ
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 70%
Karosserifabrikat: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OK-97-KJ
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Suspensión neumática

= Más información =

Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Marca carrocería: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superestructura extensible: Sí
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: OK-97-KJ
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 70%
Marque de construction: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superstructure extensible: Oui
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: OK-97-KJ
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Freni a disco
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 assen
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

2008 SCHMITZ 40FT HC, SAF-assen + schijfremmen, 1e as is liftas, ABS/EBS, achter uitschuifbaar, leeggewicht: 5.400kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 6/6/10mm: R: 5/12/11mm), Nederlandse registratie

= Meer informatie =

Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 70%
Merk opbouw: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Uitschuifbare opbouw: Ja
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: OK-97-KJ
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 70%
Marka konstrukcji: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Wysuwana nadbudowa: Tak
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: OK-97-KJ
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 70%
Marca da carroçaria: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Superestrutura extensível: Sim
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: OK-97-KJ
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 70%
Марка кузова: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OK-97-KJ
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 70%
Fabrikat av karosseri: SCHMITZ CARGOBULL GOTHA High-Cube Chassis
Utdragbar kaross: Ja
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: OK-97-KJ
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
4 985 € ≈ 124 200 Kč
2008
Nosnost 33 600 kg Netto hmotnost 5 400 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
4 900 € ≈ 122 100 Kč
2008
Nosnost 33 060 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 5 940 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem
4 750 € ≈ 118 400 Kč
2008
Nosnost 34 000 kg Netto hmotnost 4 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lamswaarde
Kontakt s dealerem
3 250 € ≈ 81 000 Kč
2008
Nosnost 33 600 kg Netto hmotnost 5 400 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
4 900 € ≈ 122 100 Kč
2009
Nosnost 33 400 kg Netto hmotnost 5 600 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Schiedam
Kontakt s dealerem
4 985 € ≈ 124 200 Kč
2008
Nosnost 35 280 kg Netto hmotnost 3 720 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
4 750 € ≈ 118 400 Kč
2006
Nosnost 33 500 kg Netto hmotnost 5 500 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Vuren
Kontakt s dealerem
4 985 € ≈ 124 200 Kč
2008
Nosnost 35 280 kg Netto hmotnost 3 720 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2008
Nosnost 33 320 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 5 680 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Vuren
Kontakt s dealerem
4 985 € ≈ 124 200 Kč
2007
Nosnost 35 200 kg Netto hmotnost 3 800 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
4 985 € ≈ 124 200 Kč
2007
Nosnost 35 200 kg Netto hmotnost 3 800 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
4 985 € ≈ 124 200 Kč
2007
Nosnost 35 200 kg Netto hmotnost 3 800 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
4 985 € ≈ 124 200 Kč
2007
Nosnost 35 200 kg Netto hmotnost 3 800 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
4 985 € ≈ 124 200 Kč
2007
Nosnost 35 200 kg Netto hmotnost 3 800 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
5 500 € ≈ 137 100 Kč
2009
Nosnost 35 200 kg Netto hmotnost 3 800 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
4 985 € ≈ 124 200 Kč
2006
Nosnost 35 200 kg Netto hmotnost 3 800 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
3 985 € ≈ 99 310 Kč
2008
Nosnost 33 400 kg Netto hmotnost 5 600 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
5 985 € ≈ 149 200 Kč
2009
Nosnost 35 200 kg Netto hmotnost 3 800 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
4 985 € ≈ 124 200 Kč
2010
Nosnost 35 130 kg Netto hmotnost 3 870 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem