Nový návěs podvozek D-Tec PORTMASTER PM-3 B















Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího









Manufacturer D-TEC
Model Portmaster PM-3 Basic
Multifunctional 3-axle container chassis, suitable for 45-40', 2x 20' and 20' rear containers. Delivery according to standard specification PM-3-S - PORTMASTER. Not for 20ft Central or 30ft.
D-TEC chooses conventional brake system
Conventional air suspension
VALX Nv 430 mm disc drive system
First axle can be raised automatically. Axle raising and lowering is managed by the EBS computer. It also works with a switch on the chassis or by switching the brake 3x. With traction support: Increase the maximum load on axles 2 and 3 up to 130%, up to 30 km/h.
Size 385/65 R22,5. Coupling height: 1180mm
D-Tec chooses tyre manufacturer according to production line stock
D-TEC Flexilock®, front extension for legal transport of 13.60 m and 45 ft containers with long tunnel.
Detachable container stoppers for front container guidance.
Bumper
Orange sign to indicate dangerous goods at the rear end of the trailer.
2 bearings for easier movement of the rear of the trailer.
Portmaster spare wheel holder
2 wheel chocks
Rear bumper protector.
Top zinc plating of the chassis - zinc metal coating treatment (except suspension points)
2K RAL 9005 2-layer protection.
Top zinc plating of chassis - zinc metal coating (except suspension points)
2K RAL 9005 protective coatings.
15-core socket in front, next to 2x7-core ISO N S sockets.
Standard Aspöck stops
2 rear LED spotlights.
Producator D-TEC
Model Portmaster PM-3 Basic
Sasiu container multifunctional cu 3 axe, potrivit pentru containere de 45-40', 2x 20' si 20' in spate. Livrare conform specificației standard PM-3-S - PORTMASTER. Nu pentru 20ft Central sau 30ft.
D-TEC chooses brake system conventional
Suspensie conventionala pe aer
Sistem rulare VALX Nv cu disc 430 mm
Prima axa poate fi ridicata automat. Ridicarea si coborarea osiei este gestionata de computerul EBS. De asemenea functioneaza cu un comutator pe sasiu sau prin trecerea franei 3x. Cu suport de tractiune: Cresterea sarcinii maxime pe osiile 2 si 3 pana la 130%, pana la 30 km / h.
Dimensiune 385/65 R22,5. Inaltime cuplare: 1180mm
D-Tec alege producatorul de anvelope in functie de stocul liniei de productie
D-TEC Flexilock®, extensie frontală pentru transport legal de containere de 13,60 m și 45 ft cu tunel lung.
Opritoare de containere, detasabile, pentru ghidarea frontala a containerului.
Bara de protecție
Semn portocaliu pentru indicarea mărfurilor periculoase la capătul din spate al remorcii.
2 rulmenți pentru o deplasare mai ușoară a părții din spate a remorcii.
Suport roată de rezervă Portmaster
2 cale pentru roti
Pres protectie bara spate.
Zincarea superioara a sasiului - tratament cu strat de zincmetal (cu exceptia punctelor de suspensie)
2-straturi de protectie 2K RAL 9005.
Zincarea superioara a sasiului - tratament cu strat de zincmetal (cu exceptia punctelor de suspensie)
2-straturi de protectie 2K RAL 9005.
Priza cu 15 nuclee in fata, langa prize 2x7 nuclee ISO N S.
Stopuri standard Aspöck
2 proiectoare cu LED spate.