Návěs podvalník Nooteboom MCO 48-03V/L



















Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího































Type: MCO 48-03 V
Chassis number: XMRMC000010000079
Year: 02-03-2001
Weights
King-Pin load: 18.000 kg
Axle load: 10.000 kg per Axle
Total Axle load: 3 x 10.000 kg = 30.000 kg
GVW: 48.000 kg
Empty weight: 11980 kg
Loading Capacity: 36.020 kg
Axles
SAF Axles
Axle distance: 1360 mm
EBS/ABS
Tyres: 235 / 75 R17.5 Double fitted
Air suspension
Hydraulic steering
Measurements
Total Length: 19.530 mm (13.130 mm + 6.400 mm)
Loading floor length: 9.230 mm
Loading floor extension: 6.400 mm
Max loading floor length: 15.630 mm
Loading floor width: 2.520 mm
Loading floor Height: 870 mm / 895 mm
Additional information
King pin 3,5”
Lashing rings
Marker boards for oversize load
Wheel stops
Central greasing
Stake pockets
Jost landing gear
Side protection
Stake pockets
Spare wheel
Spare wheel holder
Alu boards fitted at the gooseneck
Rear bumper with lights
Complete Inspection books (Prüfbuch)
Technical and Optical in good condition!
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 235 / 75 R17.5
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 3: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Schäden: keines
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Type: MCO 48-03 V
Chassis number: XMRMC000010000079
Year: 02-03-2001
Weights
King-Pin load: 18.000 kg
Axle load: 10.000 kg per Axle
Total Axle load: 3 x 10.000 kg = 30.000 kg
GVW: 48.000 kg
Empty weight: 11980 kg
Loading Capacity: 36.020 kg
Axles
SAF Axles
Axle distance: 1360 mm
EBS/ABS
Tyres: 235 / 75 R17.5 Double fitted
Air suspension
Hydraulic steering
Measurements
Total Length: 19.530 mm (13.130 mm + 6.400 mm)
Loading floor length: 9.230 mm
Loading floor extension: 6.400 mm
Max loading floor length: 15.630 mm
Loading floor width: 2.520 mm
Loading floor Height: 870 mm / 895 mm
Additional information
King pin 3,5”
Lashing rings
Marker boards for oversize load
Wheel stops
Central greasing
Stake pockets
Jost landing gear
Side protection
Stake pockets
Spare wheel
Spare wheel holder
Alu boards fitted at the gooseneck
Rear bumper with lights
Complete Inspection books (Prüfbuch)
Technical and Optical in good condition!
= More information =
Tyre size: 235 / 75 R17.5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 3: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Extendable superstructure: Yes
Damages: none
Price: On request
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Superestructura extensible: Sí
Daños: ninguno
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Superstructure extensible: Oui
Dommages: aucun
Type: MCO 48-03 V
Chassis number: XMRMC000010000079
Year: 02-03-2001
Weights
King-Pin load: 18.000 kg
Axle load: 10.000 kg per Axle
Total Axle load: 3 x 10.000 kg = 30.000 kg
GVW: 48.000 kg
Empty weight: 11980 kg
Loading Capacity: 36.020 kg
Axles
SAF Axles
Axle distance: 1360 mm
EBS/ABS
Tyres: 235 / 75 R17.5 Double fitted
Air suspension
Hydraulic steering
Measurements
Total Length: 19.530 mm (13.130 mm + 6.400 mm)
Loading floor length: 9.230 mm
Loading floor extension: 6.400 mm
Max loading floor length: 15.630 mm
Loading floor width: 2.520 mm
Loading floor Height: 870 mm / 895 mm
Additional information
King pin 3,5”
Lashing rings
Marker boards for oversize load
Wheel stops
Central greasing
Stake pockets
Jost landing gear
Side protection
Stake pockets
Spare wheel
Spare wheel holder
Alu boards fitted at the gooseneck
Rear bumper with lights
Complete Inspection books (Prüfbuch)
Technical and Optical in good condition!
= Meer informatie =
Bandenmaat: 235 / 75 R17.5
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 3: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Uitschuifbare opbouw: Ja
Schade: schadevrij
Prijs: Op aanvraag
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Wysuwana nadbudowa: Tak
Uszkodzenia: brak
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Superestrutura extensível: Sim
Danos: nenhum
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 3: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Utdragbar kaross: Ja
Skada på fordon: skadefri