Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE

PDF
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 1 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 2 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 3 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 4 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 5 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 6 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 7 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 8 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 9 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 10 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 11 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 12 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 13 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 14 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 15 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 16 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 17 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 18 - Autoline
Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE | Obrázek 19 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/19
PDF
Cena:
na vyžádání
Zeptejte se na cenu
Kontakt s dealerem
Značka: LinTrailers
Model: 6,5 METERS EXTENDABLE
Rok výroby: 2007-07
První registrace: 2007-07-19
Nosnost: 35 500 kg
Netto hmotnost: 10 500 kg
Celková hmotnost: 46 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Groot-Ammers6499 km od vás
Identifikační číslo dealera: LI231467-G
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Popis
Celkové rozměry: šířka - 2,55 m
Nápravy
Značka: BPW
Počet náprav: 4
Řízená náprava
Dvojitá kola
První náprava: 205X65X17.5
Druhá náprava: 205X65X17.5
Třetí náprava: 205X65X17.5
Čtvrtá náprava: 205X65X17.5
Brzdy
ABS
Stav
Stav: ojeté
Doplňkové služby

Více podrobnosti — Návěs podvalník LinTrailers 6,5 METERS EXTENDABLE

Angličtina
Achskonfiguration
Refenmaß: 205X65X17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 7000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 7000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%

Funktionell
Höhe der Ladefläche: 80 cm
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Zustand
Schäden: keines

Identifikation
Kennzeichen: OL-16-GB
Dækstørrelse: 205X65X17.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 7000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 7000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Gulvhøjde i lastrum: 80 cm
Registreringsnummer: OL-16-GB
Axle configuration
Tyre size: 205X65X17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 7000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 7000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 3: Max. axle load: 7000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 4: Max. axle load: 7000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%

Functional
Height of cargo floor: 80 cm
Extendable superstructure: Yes

Condition
Damages: none

Identification
Registration number: OL-16-GB
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 205X65X17.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 7000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 7000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%

Funcional
Altura piso de carga: 80 cm
Superestructura extensible: Sí

Estado
Daños: ninguno

Identificación
Matrícula: OL-16-GB
Configuration essieu
Dimension des pneus: 205X65X17.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 7000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 7000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%

Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 80 cm
Superstructure extensible: Oui

Condition
Dommages: aucun

Identification
Numéro d'immatriculation: OL-16-GB
Asconfiguratie
Bandenmaat: 205X65X17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 7000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 7000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 3: Max. aslast: 7000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 4: Max. aslast: 7000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%

Functioneel
Hoogte laadvloer: 80 cm
Uitschuifbare opbouw: Ja

Staat
Schade: schadevrij

Identificatie
Kenteken: OL-16-GB

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 205X65X17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%

Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 80 cm
Wysuwana nadbudowa: Tak

Stan
Uszkodzenia: brak

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-16-GB
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 205X65X17.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 7000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 7000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%

Funcional
Altura do piso da bagageira: 80 cm
Superestrutura extensível: Sim

Estado
Danos: nenhum

Identificação
Número de registo: OL-16-GB
Размер шин: 205X65X17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Высота грузового пола: 80 cm
Регистрационный номер: OL-16-GB
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 205X65X17.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 7000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 3: Max. axellast: 7000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 4: Max. axellast: 7000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%

Funktionell
Höjd på lastgolv: 80 cm
Utdragbar kaross: Ja

Delstat
Skada på fordon: skadefri

Identifiering
Registreringsnummer: OL-16-GB
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
38 750 € ≈ 974 300 Kč
2007
Nosnost 31 400 kg Netto hmotnost 10 600 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
29 950 € ≈ 753 000 Kč
2006
Nosnost 31 760 kg Netto hmotnost 13 240 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
23 950 € ≈ 602 200 Kč
2008
Nosnost 35 440 kg Netto hmotnost 12 160 kg Počet náprav 4
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2007
Nosnost 117 600 kg Netto hmotnost 27 800 kg
Nizozemsko, Assen
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2007
Nosnost 117 600 kg Netto hmotnost 27 800 kg Počet náprav 7
Nizozemsko, Raalte
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2002
Nosnost 36 500 kg Netto hmotnost 8 500 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Woudenberg
Kontakt s dealerem
27 950 € ≈ 702 700 Kč
2009
Nosnost 36 660 kg Netto hmotnost 11 740 kg Počet náprav 4
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2007
Netto hmotnost 13 000 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Andelst
Kontakt s dealerem
17 900 € ≈ 450 000 Kč
2007
Nosnost 33 380 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 9 620 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Geleen
Kontakt s dealerem
14 950 € ≈ 375 900 Kč
2005
Nosnost 26 275 kg Netto hmotnost 11 725 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
9 950 € ≈ 250 200 Kč
2009
Nosnost 33 840 kg Netto hmotnost 8 160 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
9 950 € ≈ 250 200 Kč
2009
Nosnost 33 840 kg Netto hmotnost 8 160 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
21 950 € ≈ 551 900 Kč
2010
Nosnost 33 440 kg Netto hmotnost 8 560 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2008
Nizozemsko, Andelst
Kontakt s dealerem
12 000 € ≈ 301 700 Kč
2008
Počet náprav 3
Nizozemsko, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2008
Nosnost 114 500 kg Netto hmotnost 46 700 kg Počet náprav 8
Nizozemsko, Raalte
Kontakt s dealerem