Návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24

PDF
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 2
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 3
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 4
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 5
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 6
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 7
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 8
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 9
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 10
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 11
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 12
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 13
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 14
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 15
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 16
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 17
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 18
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 19
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 20
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 21
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 22
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 23
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 24
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 25
návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24 obrázek 26
Máte zájem o inzerát?
1/26
PDF
Cena:
na vyžádání
Zeptejte se na cenu
Kontakt s dealerem
Značka:  Kromhout
Model:  3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24
Typ:  návěs podvalník
Rok výroby:  1991-08
První registrace:  1991-08-06
Nosnost:  39 720 kg
Netto hmotnost:  14 280 kg
Celková hmotnost:  54 000 kg
Lokalizace:  Nizozemsko Groot-Ammers6499 km od vás
Datum zanesení:  déle než jeden 1 měsíc
Identifikační číslo dealera:  KR9121-G
Popis
Celkové rozměry:  šířka - 2,5 m
Nápravy
Značka:  SAF
Počet náprav:  4
Rozvor náprav:  750 mm
Řízená náprava: 
Dvojitá kola: 
První náprava:  235X75X17.5
Druhá náprava:  235X75X17.5
Třetí náprava:  235X75X17.5
Čtvrtá náprava:  235X75X17.5
Stav
Stav:  ojeté

Více podrobnosti — Návěs podvalník Kromhout 3 AXEL FORCED STEERING FIRST AXEL LIFTAXEL, DUBBLE EXTENDABLE 24

Anglicky
Axle configuration
Tyre size: 235X75X17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 4: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%

Functional
Height of cargo floor: 90 cm
Extendable superstructure: Yes

Condition
Damages: none

Identification
Registration number: OB-06-SR
Achskonfiguration
Refenmaß: 235X75X17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%

Funktionell
Höhe der Ladefläche: 90 cm
Ausziehbarer Aufbau: Ja

Zustand
Schäden: keines

Identifikation
Kennzeichen: OB-06-SR
Dækstørrelse: 235X75X17.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Gulvhøjde i lastrum: 90 cm
Registreringsnummer: OB-06-SR
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 235X75X17.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%

Funcional
Altura piso de carga: 90 cm
Superestructura extensible: Sí

Estado
Daños: ninguno

Identificación
Matrícula: OB-06-SR
Configuration essieu
Dimension des pneus: 235X75X17.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%

Pratique
Hauteur du plancher de chargement: 90 cm
Superstructure extensible: Oui

Condition
Dommages: aucun

Identification
Numéro d'immatriculation: OB-06-SR
Asconfiguratie
Bandenmaat: 235X75X17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 4: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%

Functioneel
Hoogte laadvloer: 90 cm
Uitschuifbare opbouw: Ja

Staat
Schade: schadevrij

Identificatie
Kenteken: OB-06-SR

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 235X75X17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%

Funkcjonalność
Wysokość podłogi ładowni: 90 cm
Wysuwana nadbudowa: Tak

Stan
Uszkodzenia: brak

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OB-06-SR
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 235X75X17.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%

Funcional
Altura do piso da bagageira: 90 cm
Superestrutura extensível: Sim

Estado
Danos: nenhum

Identificação
Número de registo: OB-06-SR
Размер шин: 235X75X17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Высота грузового пола: 90 cm
Регистрационный номер: OB-06-SR
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
25 950 € ≈ 652 000 Kč
1992
Nosnost 55 100 kg Netto hmotnost 19 900 kg Počet náprav 4
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
5 500 € ≈ 138 200 Kč
1991
Nosnost 32 450 kg Netto hmotnost 6 550 kg Počet náprav 2 Výška rezervního kola 1 220 mm
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
19 let na Autoline
Kontakt s dealerem
14 950 € ≈ 375 600 Kč
1989
Nosnost 32 720 kg Netto hmotnost 15 280 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
9 750 € ≈ 245 000 Kč
1990
Počet náprav 3
Nizozemsko, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
cena na vyžádání
1990
Netto hmotnost 8 300 kg Počet náprav 7
Nizozemsko, Woudenberg
Kontakt s dealerem
cena na vyžádání
1992
Nosnost 43 600 kg Netto hmotnost 20 400 kg Počet náprav 4
Nizozemsko, Raalte
Kontakt s dealerem
cena na vyžádání
1990
Nosnost 41 880 kg Netto hmotnost 16 120 kg Počet náprav 4
Nizozemsko, Woudenberg
Kontakt s dealerem
8 900 € ≈ 223 600 Kč
1990
Nosnost 31 780 kg Netto hmotnost 7 220 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Landhorst
Kontakt s dealerem
15 000 € ≈ 376 900 Kč
1992
Nosnost 38 360 kg Netto hmotnost 9 640 kg
Nizozemsko, Steenwijk
Kontakt s dealerem
cena na vyžádání
1990
Nosnost 43 650 kg Netto hmotnost 17 350 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Barneveld
Kontakt s dealerem
cena na vyžádání
1992
Nosnost 43 600 kg Netto hmotnost 20 400 kg
Nizozemsko, Assen
Kontakt s dealerem
27 000 € ≈ 678 400 Kč
1989
Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
19 let na Autoline
Kontakt s dealerem
17 500 € ≈ 439 700 Kč
1993
Nosnost 43 000 kg Netto hmotnost 20 250 kg Počet náprav 4
Nizozemsko, Lamswaarde
Kontakt s dealerem
19 000 € ≈ 477 400 Kč
1993
Netto hmotnost 9 480 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
19 let na Autoline
Kontakt s dealerem
29 000 € ≈ 728 600 Kč
1994
Nizozemsko, Andelst
Kontakt s dealerem
cena na vyžádání
1988
Nosnost 31 360 kg Netto hmotnost 7 640 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Weert
Kontakt s dealerem
14 900 € ≈ 374 400 Kč
1988
Nosnost 43 020 kg Zavěšení péra/péra Netto hmotnost 9 980 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem
53 950 € ≈ 1 355 000 Kč
2015
Nosnost 27 440 kg Netto hmotnost 14 560 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
21 950 € ≈ 551 500 Kč
2010
Nosnost 33 440 kg Netto hmotnost 8 560 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
26 950 € ≈ 677 100 Kč
2003
Nosnost 31 440 kg Netto hmotnost 13 560 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem