Nový návěs podvalník Bull Trailers Taurus Evo







































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího



































Ready for delivery – Viewable in Frosinone – European Type Approved
Chassis: 225097
General Description:
Gooseneck lowbed semi-trailer with rear ramps, ideal for transporting aerial platforms and rubber-tyred vehicles.
Technical specifications:
• 3 ROR axles (STEFEN – Italy), 11-ton capacity, with air suspension and drum brakes
• 1st liftable axle – 3rd self-steering axle
• High-strength steel chassis (S 420 / S 500) – Hot-dip galvanized
• Overall length: 13.70 m – Lower deck length: 10.00 m
• Width: 2.54 m – Deck height: 88 cm – Kingpin height: 120 cm
• GVW: 39,000 kg – Payload: 27,800 kg – Tare: 11,200 kg
Systems and equipment:
• EBS + ASR anti-rollover braking system (Knorr Bremse)
• MultiLED II lighting system (Aspock)
• Pneumatic valve for deck height adjustment
• OMS/SAF front landing legs – Manual rear legs
Anchoring and setup:
• 6 ring hooks (3 per side)
• 16 recessed lashing slots on the deck (8 per side)
• Additional slots on side rails
• Pre-equipped for loading ramps and hydraulic winch on gooseneck
Mounted accessories:
• Two-piece electrohydraulic rear ramps 3600 x 800mm
• Manually adjustable inner width from 50 cm to 4 cm – ideal for aerial platforms and wheeled vehicles
• Hot-dip galvanized chassis with grey-painted side rails and blue steel rims
• Recesses between neck and axles (20 cm depth) with steel covers
• 12 Continental 235/75 R 17.5 tyres – steel rims
• 2 toolboxes mounted on gooseneck
Warranty and support:
• Warranty as per current regulations
• Structural service available in Frosinone, Piacenza, Torino, Verona, Trento
• National service coverage for ROR, Knorr Bremse, Continental, SAF, Aspock components
Contacts:
Emanuele: zobrazit kontakty
YouTube: zobrazit kontakty
Instagram: zobrazit kontakty
Facebook: zobrazit kontakty
Website: zobrazit kontakty
Telaio: 225097
Pronta consegna – Visibile a Frosinone – Omologazione Europea
Descrizione generale:
Semirimorchio carrellone a collo d’oca con pianale ribassato e rampe posteriori, ideale per il trasporto di piattaforme aeree e mezzi gommati.
Caratteristiche tecniche:
• 3 assi ROR (STEFEN – Italia) da 11 ton con sospensioni pneumatiche e freni a tamburo
• 1° asse sollevabile – 3° asse autosterzante
• Telaio in acciaio alto resistenziale S 420 / S 500 – Zincato a caldo
• Lunghezza totale: 13,70 m – Lunghezza piano basso: 10,00 m
• Larghezza: 2,54 m – Altezza pianale: 88 cm – Altezza sotto ralla: 120 cm
• Massa complessiva: 39.000 kg – Portata utile: 27.800 kg – Tara: 11.200 kg
Sistemi e impianti:
• Frenatura EBS + ASR antiribaltamento (Knorr Bremse)
• Impianto elettrico MultiLED II (Aspock)
• Valvola pneumatica per variazione altezza piano
• Piedi anteriori OMS/SAF – Piedi posteriori manuali
Ancoraggi e predisposizioni:
• 6 ganci ad anello (3 per lato)
• 16 asole incassate sul piano (8 per lato)
• Asole supplementari su bande laterali
• Predisposizione per rampe di salita e verricello idraulico sopra collo
Accessori montati:
• Rampe elettroidrauliche doppio pezzo 3600 x 800mm
• Luce utile regolabile manualmente da 50 cm a 4 cm – perfette per carico piattaforme aeree e mezzi gommati
• Telaio zincato a caldo con costole laterali verniciate grigio e cerchi blu
• Buche tra collo e assi (profondità 20 cm) con coperchi in acciaio
• 12 pneumatici Continental 235/75 R 17.5 – cerchi in acciaio
• 2 cassette porta attrezzi in zona collo
Garanzia e assistenza:
• Garanzia secondo normativa vigente
• Rete assistenza strutturale in: Frosinone, Piacenza, Torino, Verona, Trento
• Componenti principali (ROR, Knorr Bremse, Continental, SAF, Aspock) coperti da rete nazionale
Per informazioni e visione:
Telefono: zobrazit kontakty (Emanuele)
YouTube: zobrazit kontakty
Instagram: zobrazit kontakty
Facebook: zobrazit kontakty
Sito web: zobrazit kontakty