Nákladní vozidlo valník MAN 33.463 33-463 8x4 met 62 effer kraan 6x uitschuifbaar































































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího






















- Bodové reflektory
- Omezovač rychlosti
- PTO
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
= Další informace =
Kabina: spánek
Přední náprava 1: Velikost pneumatiky: 385-65-22.5; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Přední náprava 2: Velikost pneumatiky: 385-65-22.5; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315-80-22.5; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 80%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 80%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 80%; Profil pneumatiky vpravo venku: 80%; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 315-80-22.5; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 80%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 80%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 80%; Profil pneumatiky vpravo venku: 80%; Redukce: redukce náboje
Jeřáb: effer 62ne 6, rok výroby 1995, za kabinou
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- PTO
- Sleeper cab
- Speed limiter
- Spotlights
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Cab: sleep
Front axle 1: Tyre size: 385-65-22.5; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Front axle 2: Tyre size: 385-65-22.5; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Tyre size: 315-80-22.5; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315-80-22.5; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Reduction: hub reduction
Crane: effer 62ne 6, year of manufacture 1995, behind the cab
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ограничител на скоростта
- Прожектори
- Спална кабина
- Съединение
- Bremskraftverstärker
- Fernlicht
- Geschwindigkeitsbegrenzer
- Schlafkabine
- Zapfwelle (PTO)
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Kabine: Schlafkabine
Vorderachse 1: Refenmaß: 385-65-22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385-65-22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315-80-22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315-80-22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kran: effer 62ne 6, Baujahr 1995, hinter der Kabine
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Hastighedsbegrænser
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Projektører
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: sleeper cab
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385-65-22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385-65-22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315-80-22.5; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315-80-22.5; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Reduktion: navreduktion
Kran: effer 62ne 6, produktionsår 1995, bag førerhuset
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Περιοριστής ταχύτητας
- Προβολείς
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Limitador de velocidad
- Luces brillantes
- PTO
= Más información =
Cabina: litera
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385-65-22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385-65-22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315-80-22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315-80-22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Reducción: reducción de cubo
Grúa: effer 62ne 6, año de fabricación 1995, detrás de la cabina
- Liitäntä
- Makuutilallinen ohjaamo
- Nopeudenrajoitin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Voimanotto
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Frein moteur renforcé
- Limiteur de vitesse
- Lumières vives
- Prise de force
= Plus d'informations =
Cabine: couché
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385-65-22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385-65-22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315-80-22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315-80-22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Réduction: moyeux réducteurs
Grue: effer 62ne 6, année de construction 1995, derrière la cabine
- Priključno vratilo
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Kihajtás
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sebességhatároló
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
= További információk =
Kabin: alvás
Első tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385-65-22.5; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Első tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385-65-22.5; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315-80-22.5; Gumiabroncs profilja belül balra: 80%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 80%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 80%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 80%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315-80-22.5; Gumiabroncs profilja belül balra: 80%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 80%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 80%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 80%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Daru: effer 62ne 6, építési év 1995, a vezetőfülke mögött
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Limitatore di velocità
- Presa di forsa
- Raccordo
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Cabina: dormire
Asse anteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 385-65-22.5; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse anteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 385-65-22.5; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315-80-22.5; Profilo del pneumatico interno sinistro: 80%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 80%; Profilo del pneumatico interno destro: 80%; Profilo del pneumatico esterno destro: 80%; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 315-80-22.5; Profilo del pneumatico interno sinistro: 80%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 80%; Profilo del pneumatico interno destro: 80%; Profilo del pneumatico esterno destro: 80%; Riduzione: riduzione del mozzo
Gru: effer 62ne 6, anno di costruzione 1995, dietro la cabina
- PTO
- Slaapcabine
- Snelheidsbegrenzer
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Verstralers
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Cabine: slaap
Vooras 1: Bandenmaat: 385-65-22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Vooras 2: Bandenmaat: 385-65-22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Bandenmaat: 315-80-22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315-80-22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Reductie: naafreductie
Kraan: effer 62ne 6, bouwjaar 1995, achter de cabine
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Hastighetsbegrenser
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Kraftuttak
- Spotlights
- Kabina sypialna
- Ogranicznik prędkości
- Reflektory
- Sprzęg
- Wał odbioru mocy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Kabina: sypialna
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385-65-22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385-65-22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315-80-22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315-80-22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Redukcja: redukcja piasty
Żuraw: effer 62ne 6, rok produkcji 1995, z tyłu kabiny
- Acoplamento
- Cabina c/cama
- Holofotes
- Limitador de velocidade
- Tomada da força
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dormir
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385-65-22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385-65-22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315-80-22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315-80-22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Redução: redução do cubo
Grua: effer 62ne 6, ano de fabrico 1995, atrás da cabina
- Cuplă
- Decuplare motor
- Frână de motor heavy-duty
- Limitator de viteză
- Proiectoare
- PTO
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Ограничитель скорости
- Сцепление
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина со спальным местом (sleep)
Передний мост 1: Размер шин: 385-65-22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Передний мост 2: Размер шин: 385-65-22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Размер шин: 315-80-22.5; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315-80-22.5; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Редуктор: редуктор ступицы
Кран: effer 62ne 6, год выпуска 1995, сзади кабины
- Kabína na spanie
- Obmedzovač rýchlosti
- PTO
- Reflektory
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Ďalšie informácie =
Kabína: spánok
Predná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 385-65-22.5; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Predná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 385-65-22.5; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315-80-22.5; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 80%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 80%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 80%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 80%; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 315-80-22.5; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 80%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 80%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 80%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 80%; Redukcia: redukcia náboja
Žeriav: effer 62ne 6, rok výroby 1995, za kabínou
- Extra kraftig motorbroms
- Hastighetsbegränsare
- Koppling
- PTO
- Sovhytt
- Spotlights
= Ytterligare information =
Hytt: Sömn
Framaxel 1: Däckets storlek: 385-65-22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385-65-22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315-80-22.5; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315-80-22.5; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Minskning: minskning av nav
Kran: effer 62ne 6, byggnadsår 1995, bakom kabinen
- Hız sınırlayıcı
- Kaplin
- PTO
- Sleeper cab
- Spot lambaları