Nákladní vozidlo podvozek MAN F2000 26-414 , , 6x4 , ZF Manual , Spring suspension



































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího










- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Leaf spring suspension
- Vehicle heater
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Sunroof
- ZF-gearbox
= More information =
Damages: none
= More information =
Cab: F2000, day
Tyre size: 315/80 R - 22.5
Front axle: Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 25%
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Нагревател на автомобила
- Ресорно пружинно окачване
- Blattfederung
- Standheizung
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Schiebedach
- ZF-getriebe
= Weitere Informationen =
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Kabine: F2000, Tag
Refenmaß: 315/80 R - 22.5
Vorderachse: Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 25%
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: F2000, day cab
Dækstørrelse: 315/80 R - 22.5
Foraksel: Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 25%
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Suspensión
= Más información =
Cabina: F2000, día
Tamaño del neumático: 315/80 R - 22.5
Eje delantero: Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Chauffage
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: F2000, jour
Dimension des pneus: 315/80 R - 22.5
Essieu avant: Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Grijač vozila
- Lisnata opruga
- Járműfűtés
- Rugós felfüggesztés
- Riscaldamento supplementare
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Dubbele banden
- Standkachel
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Open dak
- ZF-versnellingsbak
= Meer informatie =
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Cabine: F2000, dag
Bandenmaat: 315/80 R - 22.5
Vooras: Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 25%
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Resory
= Więcej informacji =
Kabina: F2000, dzienna
Rozmiar opon: 315/80 R - 22.5
Oś przednia: Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 25%
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Aquecedor
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: F2000, dia
Tamanho dos pneus: 315/80 R - 22.5
Eixo dianteiro: Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Suspensie pe arcuri
- Încălzitor vehicul
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: F2000, кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/80 R - 22.5
Передний мост: Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 25%
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Vyhrievanie vozidla
- Bladfjäder
- Kupévärmare
- Värmare
= Ytterligare information =
Hytt: F2000, dag
Däckets storlek: 315/80 R - 22.5
Framaxel: Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 25%
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Isıtıcı
- Yaprak yaylı süspansiyon