Kontejnerová doprava MAN TGX 26.440 XLX 6X2 EURO 5 - BDF CHASSIS + RETARDER





































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího


















- Navigační systém
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Navigation system
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Bodywork: BDF System
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: air suspension
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Navigationssystem
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Aufbau: BDF-System
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Navigationssystem
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: BDF-system
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα πλοήγησης
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Sistema de navegacion
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Sistema BDF
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Système de navigation
= Plus d'informations =
Construction: Système BDF
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Navigacijski sustav
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Navigatiesysteem
- Slaapcabine
- Standkachel
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Opbouw: BDF-Systeem
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Navigasjonssystem
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- System nawigacji
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: System BDF
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Sistema BDF
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Система навигации
- Спойлер на крыше
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кузов: Система BDF
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Spojka
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Navigationssystem
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: BDF-system
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Navigasyon sistemi
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri