Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb

PDF
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 1 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 2 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 3 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 4 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 5 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 6 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 7 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 8 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 9 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 10 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 11 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 12 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 13 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 14 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 15 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 16 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 17 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 18 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 19 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 20 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 21 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 22 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 23 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 24 - Autoline
Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb | Obrázek 25 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/25
PDF
20 950 €
Netto cena
≈ 510 400 Kč
Kontakt s dealerem
Model: Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb
Rok výroby: 2018-12
První registrace: 2018-12
Nosnost: 33 289 kg
Netto hmotnost: 8 711 kg
Celková hmotnost: 42 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 21386
Datum zanesení: 9. 10. 2025
Popis
Celkové rozměry: 14,04 m × 2,6 m × 4 m
Karoserie
Rozměry karosérie: 13,4 m × 2,5 m × 2,7 m
Zadní dveře
Nápravy
Značka: SAF
Počet náprav: 3
Rozvor náprav: 8 910 mm
První náprava: 385/65R22.5
Druhá náprava: 385/65R22.5
Třetí náprava: 385/65R22.5
Brzdy
ABS
Doplňková výbava
Hydraulické čela
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Izotermický návěs Schmitz Cargobull Thermo King SLX , taillift LBW Disc Lift , 270 cm ,flori,Blumenb

Čeština
= Další možnosti a příslušenství =

- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%

Funkční
Zadní dveře: D Hollandia DHSMR.20, onderschuifklep, 2000 kg
Chlazení: -30 °C na 30 °C
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (23174 provozní hodiny diesel; 783 elektrický)
Tloušťka stěny: 5 mm

Údržba
MOT: zkontrolováno do dec. 2025

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý

Identifikace
Registrační číslo: OR-76-PS
= Additional options and accessories =

- Air suspension system
- Disc brakes
- Multi / Dual temp
- Thermoking

= Remarks =

Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

Homepage: zobrazit kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Tail lift: D Hollandia DHSMR.20, slider lift, 2000 kg
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (23174 operating hours diesel; 783 electric)
Wall thickness: 5 mm

Maintenance
APK (MOT): tested until 12/2025

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Identification
Registration number: OR-76-PS

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen
- Thermoking

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Thermo King

= Firmeninformationen =

Homepage: zobrazit kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Ladebordwand: D Hollandia DHSMR.20, unterfahrbare Klappe, 2000 kg
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (23174 Betriebsstunden Diesel; 783 elektrisch)
Wandstärke: 5 mm

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 12.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Identifikation
Kennzeichen: OR-76-PS

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Læssebagsmæk: D Hollandia DHSMR.20, skydelift, 2000 kg
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (23174 driftstimer diesel; 783 elektrisk)
Vægtykkelse: 5 mm

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil dec. 2025

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Identifikation
Registreringsnummer: OR-76-PS

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Trampilla elevadora: D Hollandia DHSMR.20, trampilla elevadora, 2000 kg
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (23174 horas de funcionamiento diésel; 783 eléctrico)
Grosor del tabique: 5 mm

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta dic. 2025

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Identificación
Matrícula: OR-76-PS

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Suspension pneumatique
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Trappe de chargement: D Hollandia DHSMR.20, soupape inférieure, 2000 kg
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (23174 heures de fonctionnement diesel; 783 électrique)
Épaisseur de paroi: 5 mm

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à déc. 2025

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Identification
Numéro d'immatriculation: OR-76-PS

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%

Funkcionális
Hátsó ajtó: D Hollandia DHSMR.20, onderschuifklep, 2000 kg
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (23174 üzemóra dízel; 783 elektromos)
Falvastagság: 5 mm

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg dec. 2025

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

Azonosítás
Rendszám: OR-76-PS

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Sospensioni pneumatiche
- Thermoking

= Ulteriori informazioni =

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%

Funzionale
Portellone posteriore: D Hollandia DHSMR.20, onderschuifklep, 2000 kg
Raffreddamento: -30 °C a 30 °C
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (23174 ore di funzionamento diesel; 783 elettrico)
Spessore della parete: 5 mm

Manutenzione
MOT: ispezionato fino a dic 2025

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono

Identificazione
Numero di immatricolazione: OR-76-PS
= Aanvullende opties en accessoires =

- Lucht veringsysteem
- Multi / Dual temp
- Schijfremmen
- Thermoking

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: zobrazit kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Laadklep: D Hollandia DHSMR.20, onderschuifklep, 2000 kg
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (23174 draaiuren diesel; 783 elektrisch)
Wanddikte: 5 mm

Onderhoud
APK: gekeurd tot dec. 2025

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Identificatie
Kenteken: OR-76-PS

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: D Hollandia DHSMR.20, Winda załadowcza, 2000 kg
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (23174 godziny pracy olej napędowy; 783 elektryczny)
Grubość ściany: 5 mm

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do dec. 2025

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OR-76-PS

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Thermoking
- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Monta-cargas: D Hollandia DHSMR.20, elevação do deslizador, 2000 kg
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (23174 horas de funcionamento diesel; 783 elétrico)
Espessura da parede: 5 mm

Manutenção
APK (MOT): testado até dec. 2025

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Identificação
Número de registo: OR-76-PS

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: D Hollandia DHSMR.20, заднее выдвижное подъемное устройство, 2000 kg
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (23174 часы работы дизельное топливо; 783 электрический)
Толщина стенки: 5 mm

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до dec. 2025

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Идентификация
Регистрационный номер: OR-76-PS

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%

Funkčné
Zadné dvere: D Hollandia DHSMR.20, onderschuifklep, 2000 kg
Chladenie: -30 °C na 30 °C
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (23174 prevádzkové hodiny diesel; 783 elektrický)
Hrúbka steny: 5 mm

Údržba
MOT: skontrolované do dec. 2025

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré

Identifikácia
Registračné číslo: OR-76-PS
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Baklucka: D Hollandia DHSMR.20, underschuifklep, 2000 kg
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (23174 körtimmar diesel; 783 elektriska)
Väggtjocklek: 5 mm

Underhåll
MOT: besiktigat till dec. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Identifiering
Registreringsnummer: OR-76-PS

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
26 950 € ≈ 656 600 Kč
Izotermický návěs
2018
Nosnost 30 487 kg Netto hmotnost 8 513 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 950 € ≈ 315 500 Kč
Izotermický návěs
2015
Nosnost 30 050 kg Netto hmotnost 8 950 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 450 € ≈ 303 300 Kč
Izotermický návěs
2013
Nosnost 30 350 kg Netto hmotnost 8 650 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
14 950 € ≈ 364 300 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 33 041 kg Netto hmotnost 8 959 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
10 950 € ≈ 266 800 Kč
Izotermický návěs
2016
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
21 600 € 92 000 PLN ≈ 526 400 Kč
Izotermický návěs
2019
Nosnost 24 000 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Počet náprav 3
Polsko, Szczawin
WoźTrans
2 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
7 250 € ≈ 176 600 Kč
Izotermický návěs
2011
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 450 € ≈ 303 300 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 33 418 kg Netto hmotnost 8 582 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 950 € ≈ 169 300 Kč
Izotermický návěs
2011
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 450 € ≈ 327 700 Kč
Izotermický návěs
2016
Nosnost 30 250 kg Netto hmotnost 8 750 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
14 950 € ≈ 364 300 Kč
Izotermický návěs
2014
Nosnost 33 242 kg Netto hmotnost 8 758 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
23 250 € 99 000 PLN ≈ 566 500 Kč
Izotermický návěs
2019
Zavěšení vzduchové/vzduchové Počet náprav 3
Polsko, Modliborzyce
Davidson Company Sp. z o.o.
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 950 € ≈ 339 900 Kč
Izotermický návěs
2012
Nosnost 33 378 kg Netto hmotnost 8 622 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 950 € ≈ 339 900 Kč
Izotermický návěs
2012
Nosnost 33 378 kg Netto hmotnost 8 622 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 900 € ≈ 338 700 Kč
Izotermický návěs
2018
Zavěšení vzduchové/vzduchové Počet náprav 3
Polsko, Bieszewo
Rokpasz
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
16 500 € ≈ 402 000 Kč
Izotermický návěs
2017
Počet náprav 3
Polsko, Wieluń
EURO-SERVICE Łukasz Smorawa
2 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
23 000 € ≈ 560 400 Kč
Izotermický návěs
2021
Počet náprav 3
Polsko, Międzyrzec Podlaski
Kontakt s dealerem
12 200 € ≈ 297 300 Kč
Izotermický návěs
2017
481 083 km
Nosnost 31 730 kg Objem 91,2 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 7 270 kg Počet náprav 3
Polsko, Sikory-Pawłowięta
A&S Camion-Trans Sp. z o.o.
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
9 950 € ≈ 242 400 Kč
Izotermický návěs
2008
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 950 € ≈ 315 500 Kč
Izotermický návěs
2010
Nosnost 30 085 kg Netto hmotnost 8 915 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem