Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr

PDF
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 1 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 2 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 3 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 4 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 5 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 6 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 7 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 8 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 9 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 10 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 11 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 12 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 13 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 14 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 15 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 16 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 17 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 18 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 19 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 20 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 21 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 22 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 23 - Autoline
Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr | Obrázek 24 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/24
PDF
7 950 €
Netto cena
≈ 193 300 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Montracon
Model: Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr
Rok výroby: 2013-06
První registrace: 2013-06
Nosnost: 30 000 kg
Netto hmotnost: 9 000 kg
Celková hmotnost: 39 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 21143
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Popis
Celkové rozměry: 14 m × 2,6 m × 4 m
Karoserie
Rozměry karosérie: 13,39 m × 2,47 m × 2,6 m
Zadní dveře
Nápravy
Značka: BPW
Počet náprav: 3
První náprava: 385/65R22.5
Druhá náprava: 385/65R22.5
Třetí náprava: 385/65R22.5
Brzdy
ABS
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Izotermický návěs Montracon Carrier ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height, Schreiber, Wr

Čeština
- Carrier Vector
- Vzduchové odpružení
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Carrier Vector
- Drum brakes

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: zobrazit kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 80%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (21538 operating hours diesel; 1410 electric)
Wall thickness: 65 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Carrier Vector
- Въздушно окачване
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector
- Luftfederung
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: zobrazit kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 80%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (21538 Betriebsstunden Diesel; 1410 elektrisch)
Wandstärke: 65 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 80%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (21538 driftstimer diesel; 1410 elektrisk)
Vægtykkelse: 65 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Carrier Vector
- Αερανάρτηση
= Más opciones y accesorios =

- Carrier Vector
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 80%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (21538 horas de funcionamiento diésel; 1410 eléctrico)
Grosor del tabique: 65 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector
- Frein a tambour
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 80%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (21538 heures de fonctionnement diesel; 1410 électrique)
Épaisseur de paroi: 65 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Carrier Vector
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Carrier Vector
- Légrugós felfüggesztés

= További információk =

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%

Funkcionális
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (21538 üzemóra dízel; 1410 elektromos)
Falvastagság: 65 mm

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Carrier Vector
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector
- Luchtvering
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: zobrazit kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 80%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (21538 draaiuren diesel; 1410 elektrisch)
Wanddikte: 65 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 80%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (21538 godziny pracy olej napędowy; 1410 elektryczny)
Grubość ściany: 65 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 80%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (21538 horas de funcionamento diesel; 1410 elétrico)
Espessura da parede: 65 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Carrier Vector
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban
- Carrier Vector
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 80%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (21538 часы работы дизельное топливо; 1410 электрический)
Толщина стенки: 65 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 80%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (21538 körtimmar diesel; 1410 elektriska)
Väggtjocklek: 65 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
11 950 € ≈ 290 600 Kč
2013
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
11 950 € ≈ 290 600 Kč
2013
Nosnost 29 050 kg Netto hmotnost 8 950 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
8 950 € ≈ 217 600 Kč
2012
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
8 950 € ≈ 217 600 Kč
2014
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
14 950 € ≈ 363 600 Kč
2013
Nosnost 32 457 kg Netto hmotnost 9 543 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 950 € ≈ 314 900 Kč
2016
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
15 950 € ≈ 387 900 Kč
2017
Nosnost 33 324 kg Netto hmotnost 9 600 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
11 270 € 47 970 PLN ≈ 274 000 Kč
2012
Objem 92,79 m³ Počet náprav 3
Polsko, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
5 950 € ≈ 144 700 Kč
2005
Nosnost 30 000 kg Netto hmotnost 9 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
16 210 € 69 000 PLN ≈ 394 100 Kč
2013
Počet náprav 3
Polsko, ŁYSOMICE
GRAND TRUCK
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
4 000 € ≈ 97 270 Kč
2012
Nosnost 24 000 kg Objem 102,4 m³ Zavěšení péra/vzduchové Netto hmotnost 7 500 kg Počet náprav 3
Litva, Panevėžys
Dajurema, UAB
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2006
Nosnost 27 800 kg Netto hmotnost 11 200 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Zevenhuizen
van der Eijk Trading
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
41 100 € 175 000 PLN ≈ 999 600 Kč
2011
Počet náprav 3
Polsko, Niwy
TRUCK POLAND
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
3 500 € ≈ 85 110 Kč
2015
Počet náprav 3
Polsko, Podrzewie
MP-SPED
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 270 € 56 500 PLN ≈ 322 700 Kč
2015
Nosnost 30 410 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 7 595 kg Počet náprav 3
Polsko, Jastrzębie Zdrój
P.H.U. „FRANC-MAX”
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
8 000 € ≈ 194 500 Kč
Finsko, Vantaa River
MAATORI
1 rok na Autoline
Kontakt s dealerem