Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026

PDF
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 1 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 2 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 3 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 4 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 5 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 6 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 7 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 8 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 9 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 10 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 11 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 12 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 13 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 14 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 15 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 16 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 17 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 18 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 19 - Autoline
Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026 | Obrázek 20 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/20
PDF
17 950 €
Netto cena
≈ 447 300 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Magyar
Rok výroby: 1999-03
První registrace: 1999-03-18
Nosnost: 31 140 kg
Netto hmotnost: 7 860 kg
Celková hmotnost: 39 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Meerkerk6508 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: TH049101-2
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Popis
Celkové rozměry: délka - 11,96 m, šířka - 2,55 m
Nápravy
Značka: BPW
Počet náprav: 3
Rozvor náprav: 8 600 mm
První náprava: 385/65R22.5
Druhá náprava: 385/65R22.5
Třetí náprava: 385/65R22.5
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: bílá

Více podrobnosti — Autocisterna návěs Magyar SR 3 MEB - 3 AXLE BPW + 5 COMP. + TÜV 03-2026

Čeština
- Protiblokovací brzdový systém
= Additional options and accessories =

- Anti-lock braking system

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

General information
Bodywork: Tank
Registration number: OP-24-GD

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Number of compartments: 5

Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026

Additional information
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Антиблокираща система
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Antiblockiersystem

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Tank
Kennzeichen: OP-24-GD

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Zahl der Kammern: 5

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Antiblokeringssystem til bremsning

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Tank
Registreringsnummer: OP-24-GD

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Funktionelle
Antal rum: 5

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
- Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών
= Más opciones y accesorios =

- Sistema antibloqueo

= Más información =

Información general
Carrocería: Tanque
Matrícula: OP-24-GD

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Número de compartimentos: 5

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
- Lukkiutumaton jarrujärjestelmä
= Plus d'options et d'accessoires =

- Système anti-blocage

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Réservoir
Numéro d'immatriculation: OP-24-GD

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Pratique
Nombre de compartiments: 5

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
- Sustav protiv blokiranja kotača
- Blokkolásgátló fékrendszer
- Sistema di frenata antibloccaggio
= Aanvullende opties en accessoires =

- Antiblokkeersysteem

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Tank
Kenteken: OP-24-GD

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Aantal compartimenten: 5

Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Blokkeringsfrie bremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- ABS

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Zbiornik
Numer rejestracyjny: OP-24-GD

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Liczba komór: 5

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
= Opções e acessórios adicionais =

- Sistema de travagem antibloqueio

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Tanque
Número de registo: OP-24-GD

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Funcional
Número de compartimentos: 5

Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026
- Sistem antiblocare
= Дополнительные опции и оборудование =

- Антиблокировочная тормозная система

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Цистерна
Регистрационный номер: OP-24-GD

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Функциональность
Количество отсеков: 5

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
- Systém ABS
= Extra tillval och tillbehör =

- Låsningsfritt bromssystem

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Tank
Registreringsnummer: OP-24-GD

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Funktionell
Antal fack: 5

Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026
- Kilitlenme Önleyici Fren Sistemi
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
18 750 € ≈ 467 300 Kč
1997
Nosnost 31 190 kg Netto hmotnost 7 810 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Meijel
Kontakt s dealerem
13 000 € ≈ 324 000 Kč
2000
Nosnost 32 510 kg Netto hmotnost 6 490 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 500 € ≈ 336 400 Kč
2001
Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
15 400 € ≈ 383 800 Kč
1996
Nosnost 32 070 kg Netto hmotnost 7 930 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Weert
Kontakt s dealerem
15 400 € ≈ 383 800 Kč
1996
Nosnost 32 070 kg Netto hmotnost 7 930 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Meijel
Kontakt s dealerem
14 500 € ≈ 361 400 Kč
1992
Nosnost 28 100 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 5 900 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
99 500 € ≈ 2 480 000 Kč
2025
Objem 36 m³ Netto hmotnost 7 000 kg
Nizozemsko, Meijel
Kontakt s dealerem
11 430 € 9 750 £ ≈ 284 800 Kč
2002
Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 38 000 kg Počet náprav 3
Velká Británie, Sawley
Walker Movements Limited
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 900 € ≈ 321 500 Kč
2001
Nosnost 31 330 kg Objem 30 935 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 6 670 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem
9 051 € 99 000 SEK ≈ 225 600 Kč
2001
Netto hmotnost 9 450 kg Počet náprav 3
Švédsko, Stugun
ATS Sweden AB
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
19 500 € ≈ 486 000 Kč
2013
Nosnost 35 670 kg Objem 36 m³ Netto hmotnost 7 830 kg Počet náprav 3
Belgie, Meer - Hoogstraten
Kontakt s dealerem
13 800 € ≈ 343 900 Kč
1994
Nosnost 32 290 kg Netto hmotnost 6 710 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Weert
Kontakt s dealerem
16 850 € ≈ 419 900 Kč
1998
Objem 3,4 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 5 850 kg Počet náprav 3
Belgie, Wingene
Kontakt s dealerem
13 000 € ≈ 324 000 Kč
2003
Nosnost 31 275 kg Netto hmotnost 6 725 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
autocisterna návěs TiAPM Bau-Beckum autocisterna návěs TiAPM Bau-Beckum autocisterna návěs TiAPM Bau-Beckum
3
17 330 € 7 000 000 HUF ≈ 431 800 Kč
1998
Nosnost 33 000 kg Objem 30 m³ Netto hmotnost 8 100 kg
Maďarsko, Tata
Kontakt s dealerem
13 800 € ≈ 343 900 Kč
1994
Nosnost 32 290 kg Objem 30,4 m³ Netto hmotnost 6 710 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Meijel
Kontakt s dealerem
21 180 € 249 000 NOK ≈ 527 800 Kč
1998
Nosnost 38 020 kg Objem 32 m³ Netto hmotnost 9 980 kg Počet náprav 3
Norsko
Kontakt s dealerem
22 800 € ≈ 568 200 Kč
2005
Nosnost 31 970 kg Netto hmotnost 7 030 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Weert
Kontakt s dealerem
12 400 € ≈ 309 000 Kč
1980
Nosnost 26 905 kg Netto hmotnost 9 095 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Weert
Kontakt s dealerem
14 300 € ≈ 356 400 Kč
2000
Zavěšení vzduchové/vzduchové Počet náprav 3
Chorvatsko, Zagreb
Kontakt s dealerem