Tahač MAN TGX 41.540 8x4/4 BLS














Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího
24/7 on companies Whatsapp




















Details
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.540 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ5DL067094
Year: 2013
Odometer: Ca. 310.000 km
Engine: D2676LF06 / 540 HP / 397 KW / EURO5
Transmission: Manual + ZF intarder
First axle: 8.000 kg | Leaf suspension | 385 / 65 R 22.5
Second axle: 7.500 kg | Air suspension | 385 / 65 R 22.5
Rear axles: 13.000 kg | Air suspension | 315 / 80 R 22.5
Wheelbase: 2.600 mm
GVW: 41.000 kg
GCW: 160.000 kg
Equipment
Fuel tank, 960 L
Adblue tank, 75 L
JOST JSK 38 C-1 | 3.5" Inch
JOSK JSK 38 sliding device
Nato 24 Volt
Working lamps
Tool boxes
Cabin
Sleeper cabin
Multi functional steering wheel
Cruise control
Sun Visor
2 x Bed
Comfortable Seats
Storage Boxes
Radio CD Player / Bluetooth
Navigation
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Schwerlast
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385 / 65 R 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 385 / 65 R 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Refenmaß: 315 / 80 R 22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 3: Refenmaß: 315 / 80 R 22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Stefan Schaapveld, um weitere Informationen zu erhalten.
Details
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.540 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ5DL067094
Year: 2013
Odometer: Ca. 310.000 km
Engine: D2676LF06 / 540 HP / 397 KW / EURO5
Transmission: Manual + ZF intarder
First axle: 8.000 kg | Leaf suspension | 385 / 65 R 22.5
Second axle: 7.500 kg | Air suspension | 385 / 65 R 22.5
Rear axles: 13.000 kg | Air suspension | 315 / 80 R 22.5
Wheelbase: 2.600 mm
GVW: 41.000 kg
GCW: 160.000 kg
Equipment
Fuel tank, 960 L
Adblue tank, 75 L
JOST JSK 38 C-1 | 3.5" Inch
JOSK JSK 38 sliding device
Nato 24 Volt
Working lamps
Tool boxes
Cabin
Sleeper cabin
Multi functional steering wheel
Cruise control
Sun Visor
2 x Bed
Comfortable Seats
Storage Boxes
Radio CD Player / Bluetooth
Navigation
= More information =
General information
Bodywork: Heavy load
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385 / 65 R 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering
Rear axle 1: Tyre size: 385 / 65 R 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering
Rear axle 2: Tyre size: 315 / 80 R 22.5; Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 3: Tyre size: 315 / 80 R 22.5; Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Stefan Schaapveld for more information
Details
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.540 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ5DL067094
Year: 2013
Odometer: Ca. 310.000 km
Engine: D2676LF06 / 540 HP / 397 KW / EURO5
Transmission: Manual + ZF intarder
First axle: 8.000 kg | Leaf suspension | 385 / 65 R 22.5
Second axle: 7.500 kg | Air suspension | 385 / 65 R 22.5
Rear axles: 13.000 kg | Air suspension | 315 / 80 R 22.5
Wheelbase: 2.600 mm
GVW: 41.000 kg
GCW: 160.000 kg
Equipment
Fuel tank, 960 L
Adblue tank, 75 L
JOST JSK 38 C-1 | 3.5" Inch
JOSK JSK 38 sliding device
Nato 24 Volt
Working lamps
Tool boxes
Cabin
Sleeper cabin
Multi functional steering wheel
Cruise control
Sun Visor
2 x Bed
Comfortable Seats
Storage Boxes
Radio CD Player / Bluetooth
Navigation
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Zware last
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385 / 65 R 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 385 / 65 R 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 2: Bandenmaat: 315 / 80 R 22.5; Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 3: Bandenmaat: 315 / 80 R 22.5; Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Stefan Schaapveld