Sklápěč IVECO AD340T36 8X4















































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího



















- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
zobrazit kontakty
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
- Power steering
- Reversing camera
- Sleeper cab
= More information =
General information
Year of manufacture: 2012
Cab: day
Transmission
Transmission: ZF, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/80R22.5
Front axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Front axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Functional
Crane: HMF 1244 Z1, year of manufacture 2012, behind the cab
Pump: Yes
Tipper: Back
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
= Dealer information =
zobrazit kontakty
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Усилвател на волана
zobrazit kontakty
- Blattfederung
- Lenkhilfe
- Rückwärtsfahrkamera
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Baujahr: 2012
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: ZF, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80R22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Funktionell
Kran: HMF 1244 Z1, Baujahr 2012, hinter der Kabine
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Firmeninformationen =
zobrazit kontakty
- Bakkamera
- Bladaffjedring
- Servostyring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Produktionsår: 2012
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: ZF, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80R22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Funktionelle
Kran: HMF 1244 Z1, produktionsår 2012, bag førerhuset
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
zobrazit kontakty
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Καμπίνα με κρεβάτι
- υδραυλικό τιμόνι
zobrazit kontakty
- Cabina de dormir
- Cámara de visión trasera
- Dirección asistida
- Suspensión
= Más información =
Información general
Año de fabricación: 2012
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: ZF, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80R22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Funcional
Grúa: HMF 1244 Z1, año de fabricación 2012, detrás de la cabina
Bomba: Sí
Volquete: Trasera
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
= Información de la empresa =
zobrazit kontakty
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Peruutuskamera
zobrazit kontakty
- Cabine de couchage
- Caméra de recul
- Direction assistée
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Année de construction: 2012
Cabine: jour
Transmission
Transmission: ZF, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80R22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Pratique
Grue: HMF 1244 Z1, année de construction 2012, derrière la cabine
Pompe: Oui
Kipper: Arrière
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
zobrazit kontakty
- Lisnata opruga
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
zobrazit kontakty
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Tolatókamera
zobrazit kontakty
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Videocamera per retromarcia
zobrazit kontakty
- Achteruitrijcamera
- Bladvering
- Passagiersstoel
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging
= Bijzonderheden =
VIN WJMJ3JPS40C249646
DATUM 20-11-2012
8X4 BLADGEVEERD
ACHTEROVERKIPPER MET HMF 1244 Z1 KRAAN
KNIJPER ROTATOR
BOVENSTA BEDIENING LANGS 2 KANTEN
RHD DRIVE
T1 DOCUMENT
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
zobrazit kontakty
= Meer informatie =
Algemene informatie
Bouwjaar: 2012
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: ZF, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80R22.5
Vooras 1: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Vooras 2: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Functioneel
Kraan: HMF 1244 Z1, bouwjaar 2012, achter de cabine
Pomp: Ja
Kipper: Achter
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
= Bedrijfsinformatie =
zobrazit kontakty
- Førerhus med soveplass
- Ryggekamera
- Servostyring
zobrazit kontakty
- Kabina sypialna
- Kamera do tyłu
- Resory
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Rok produkcji: 2012
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: ZF, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80R22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Funkcjonalność
Żuraw: HMF 1244 Z1, rok produkcji 2012, z tyłu kabiny
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
zobrazit kontakty
- Cabina c/cama
- Camara de marcha-atràs
- Direcção assistida
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Informações gerais
Ano de fabrico: 2012
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: ZF, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80R22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Funcional
Grua: HMF 1244 Z1, ano de fabrico 2012, atrás da cabina
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
= Informações do concessionário =
zobrazit kontakty
- Cameră de marșarier
- Servodirecţie
- Suspensie pe arcuri
zobrazit kontakty
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Камера заднего хода
- Рессорная подвеска
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Общая информация
Год выпуска: 2012
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: ZF, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80R22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Функциональность
Кран: HMF 1244 Z1, год выпуска 2012, сзади кабины
Насос: Да
Самосвал: Сзади
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
zobrazit kontakty
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
zobrazit kontakty
- Backkamera
- Bladfjäder
- Servostyrning
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Allmän information
Byggnadsår: 2012
Hytt: dag
Transmission
Transmission: ZF, Automatisk
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80R22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Framaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Funktionell
Kran: HMF 1244 Z1, byggnadsår 2012, bakom kabinen
Pump: Ja
Tippbil: Bakom
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
zobrazit kontakty
- Hidrolik direksiyon
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon
zobrazit kontakty