Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc

PDF
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 1 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 2 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 3 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 4 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 5 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 6 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 7 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 8 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 9 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 10 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 11 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 12 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 13 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 14 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 15 - Autoline
Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc | Obrázek 16 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/16
PDF
8 350 €
Netto cena
≈ 208 100 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: LAG
Model: Silo 60m3 BPW Disc
Rok výroby: 1999-12
První registrace: 1999-12-02
Objem: 60 m³
Nosnost: 39 000 kg
Netto hmotnost: 6 630 kg
Celková hmotnost: 45 630 kg
Lokalizace: Nizozemsko Sint Jansteen6481 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 300477158
Datum zanesení: 2. 5. 2025
Nápravy
Počet náprav: 3
První náprava: 385/65R22.5
Druhá náprava: 385/65R22.5
Třetí náprava: 385/65R22.5
Brzdy
ABS
Doplňková výbava
Aluráfky
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Silo cisterna LAG Silo 60m3 BPW Disc

Angličtina
Allgemeine Informationen
Aufbau: Silo

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 20%

Funktionell
Marke des Aufbaus: 1

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Niels Noens, um weitere Informationen zu erhalten.
Generelle oplysninger
Karosseri: Silo

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 20%

Funktionelle
Karosserifabrikat: 1

Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
General information
Bodywork: Silo

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 20%

Functional
Make of bodywork: 1

Condition
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Niels Noens for more information
Información general
Carrocería: Silo

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 20%

Funcional
Marca carrocería: 1

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Informations générales
Construction: Silo

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 20%

Pratique
Marque de construction: 1

Condition
État général: moyen
État technique: bon
État optique: bon
Algemene informatie
Opbouw: Silo

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 20%

Functioneel
Merk opbouw: 1

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Niels Noens
Informacje ogólne
Budowa: Silos

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 20%

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: 1

Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informações gerais
Carroçaria: Silo

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 20%

Funcional
Marca da carroçaria: 1

Estado
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Общая информация
Кузов: Силос

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 20%

Функциональность
Марка кузова: 1

Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Allmän information
Överbyggnad: Silo

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 20%

Funktionell
Fabrikat av karosseri: 1

Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
10 500 € ≈ 261 700 Kč
2002
Netto hmotnost 7 950 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 900 € ≈ 171 900 Kč
1999
Nosnost 30 960 kg Objem 62 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 7 040 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem
9 500 € ≈ 236 700 Kč
1999
Nosnost 29 100 kg Netto hmotnost 6 900 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 750 € ≈ 193 100 Kč
2000
Nosnost 33 190 kg Netto hmotnost 4 810 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lamswaarde
Kontakt s dealerem
9 900 € ≈ 246 700 Kč
1998
Nosnost 32 900 kg Objem 60 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 10 100 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem
6 950 € ≈ 173 200 Kč
2000
Nosnost 32 600 kg Objem 60 m³ Netto hmotnost 6 400 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
6 950 € ≈ 173 200 Kč
2000
Nosnost 32 360 kg Objem 60 m³ Netto hmotnost 6 640 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
12 000 € ≈ 299 000 Kč
2003
Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 450 € ≈ 185 700 Kč
2000
Počet náprav 3
Nizozemsko, Giessen
Kontakt s dealerem
9 500 € ≈ 236 700 Kč
1992
Nosnost 29 900 kg Netto hmotnost 7 600 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 450 € ≈ 185 700 Kč
2001
Počet náprav 3
Nizozemsko, Giessen
Kontakt s dealerem
12 000 € ≈ 299 000 Kč
2004
Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 750 € ≈ 168 200 Kč
2000
Nosnost 32 500 kg Objem 60 m³ Netto hmotnost 6 500 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
7 750 € ≈ 193 100 Kč
2003
Nosnost 33 200 kg Netto hmotnost 4 800 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lamswaarde
Kontakt s dealerem
7 450 € ≈ 185 700 Kč
2002
Počet náprav 3
Nizozemsko, Giessen
Kontakt s dealerem
11 750 € ≈ 292 800 Kč
1998
Nosnost 30 900 kg Netto hmotnost 9 100 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Goes
Kontakt s dealerem
13 000 € ≈ 324 000 Kč
2000
Nosnost 32 510 kg Netto hmotnost 6 490 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
28 500 € ≈ 710 200 Kč
2011
Nosnost 34 780 kg Netto hmotnost 7 220 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 450 € ≈ 185 700 Kč
2002
Počet náprav 3
Nizozemsko, Giessen
Kontakt s dealerem
9 150 € ≈ 228 000 Kč
1995
Nosnost 25 500 kg Objem 24 m³ Netto hmotnost 7 500 kg Počet náprav 2
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem