Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER

PDF
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 1 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 2 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 3 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 4 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 5 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 6 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 7 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 8 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 9 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 10 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 11 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 12 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 13 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 14 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 15 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 16 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 17 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 18 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 19 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 20 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 21 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 22 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 23 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 24 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 25 - Autoline
Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER | Obrázek 26 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/26
PDF
31 950 €
Netto cena
≈ 791 900 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Scania
Model: R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER
Rok výroby: 2008-06
První registrace: 2008-06-19
Najeto: 1 089 599 km
Nosnost: 9 020 kg
Netto hmotnost: 16 980 kg
Celková hmotnost: 26 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Meerkerk6508 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: SC203965-K
Datum zanesení: 12. 6. 2025
Motor
Výkon: 500 HP (368 kW)
Palivo: diesel
Objem: 15 607 cm³
Počet válců: 8
Euro: Euro 5
Převodovka
Typ: manuální
Nápravy
Počet náprav: 3
Konfigurace nápravy: 6x2
Dvojitá kola
První náprava: 385/55R22.5, brzdy - disc
Druhá náprava: 315/70R22.5, brzdy - disc
Třetí náprava: 315/70R22.5, brzdy - disc
Brzdy
ABS
Retardér
Kabina a pohodlí
Cruise control (tempomat)
Elektrické ovládání zrcátek
Další možnosti
Klimatizace
Nezávislé topení
Elektrické ovládání oken
Multimédia
Rádio: CD
Bezpečnostní funkce
Zámek diferenciálu
Optika
Mlhová světla
Doplňková výbava
Nádrž na AdBlue
Další vybavení
Skříňka na nářadí
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Nákladní vozidlo valník Scania R500 V8 6X2 EURO 5 + HIAB 377EP-4XS + REMOTE CONTROL + RETARDER

Čeština
- Chladnička
- Clona
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Power take-off (PTO)
- PTO
- Refrigerator
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spoilers
- Stationary air conditioning
- Vehicle heater
- Visor

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Cab: sleep
Front axle: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/70R22.5; Lift axle; Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%; Suspension: air suspension
Crane: HIAB 377EP-4XS, year of manufacture 2008, on rear of chassis
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- PTO
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Маска
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Стационарна климатизация
- Съединение
- Хладилник
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Kühlschrank
- Luftfederung
- Lufthorn
- Schlafkabine
- Sonnenschutzklappe
- Spoiler
- Standheizung
- Standklimaanlage
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Kabine: Schlafkabine
Vorderachse: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70R22.5; Liftachse; Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Kran: HIAB 377EP-4XS, Baujahr 2008, hinten am Fahrgestell
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Kraftudtag
- Køleskab
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Solskærm
- Stationært airconditionanlæg
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: sleeper cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Løfteaksel; Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Kran: HIAB 377EP-4XS, produktionsår 2008, bag på chassiset
- PTO
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Γείσο
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Ψυγείο
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- horquilla
- Nevera
- Parasol
- PTO
- Sistema fija de aire acondicionado
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Cabina: litera
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Eje elevador; Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Grúa: HIAB 377EP-4XS, año de fabricación 2008, detrás en el chasis
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Jääkaappi
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Visiiri
- Voimanotto
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Frigo
- Pare-soleil
- Prise de force
- Prise de force (PTO)
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Suspension pneumatique
- État clim

= Plus d'informations =

Cabine: couché
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Essieu relevable; Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Grue: HIAB 377EP-4XS, année de construction 2008, derrière sur le châssis
- Aluminijski spremnik goriva
- Grijač
- Grijač vozila
- Hladnjak
- Krovni spojler
- Priključno vratilo
- Sjenilo
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Stacionarni klima-uređaj
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Hűtőszekrény
- Járműfűtés
- Kihajtás
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Napellenző
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Álló helyzetű légkondicionálás
- Avvisatore acustico pneumatico
- Frigorifero
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Parasole
- Presa di forsa
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aftakas (PTO)
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Koelkast
- Luchthoorn
- Luchtvering
- PTO
- PTO
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standairconditioning
- Standkachel
- Vangmuil
- Zonneklep

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Cabine: slaap
Vooras: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70R22.5; Liftas; Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Kraan: HIAB 377EP-4XS, bouwjaar 2008, achter op het chassis
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Kjøleskap
- Kobling
- Kraftuttak
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Solskjerm
- Stasjonært klimaanlegg
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Lodówka
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Osłony przeciwsłoneczne
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wał odbioru mocy
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Kabina: sypialna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Oś podnoszona; Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Żuraw: HIAB 377EP-4XS, rok produkcji 2008, z tyłu podwozia
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Aquecedor
- Ar condicionado fixo
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Frigorifico
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Tomada da força
- Visor

= Mais informações =

Cabina: dormir
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Eixo de elevação; Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Grua: HIAB 377EP-4XS, ano de fabrico 2008, na parte traseira do chassis
- Aer condiționat în staționare
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Decuplare motor
- Frigider
- Parasolar
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Солнцезащитный козырек
- Спойлер на крыше
- Стационарная система кондиционирования воздуха
- Сцепление
- Холодильник

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина со спальным местом (sleep)
Передний мост: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/70R22.5; Подъемная ось; Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Кран: HIAB 377EP-4XS, год выпуска 2008, в задней части шасси
- Chladnička
- Clona
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- PTO
- Spojka
- Stacionárna klimatizácia
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Koppling
- Kupévärmare
- Kylskåp
- Luftfjädring
- PTO
- Solskydd
- Sovhytt
- Stationär luftkonditionering
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare

= Ytterligare information =

Hytt: Sömn
Framaxel: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70R22.5; Lyftaxel; Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Kran: HIAB 377EP-4XS, byggnadsår 2008, bakre delen av chassit
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Buzdolabı
- Güneşlik
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- PTO
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
99 500 € ≈ 2 466 000 Kč
2008
817 000 km
Výkon 420 HP (309 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 10 730 kg Konfigurace nápravy 8x2
Nizozemsko, Groot-Ammers
Kontakt s dealerem
38 950 € ≈ 965 500 Kč
2011
369 433 km
Výkon 360 HP (265 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 38 000 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2008
417 492 km
Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 12 981 kg Konfigurace nápravy 10x4
Nizozemsko, Andelst
Kontakt s dealerem
34 950 € ≈ 866 300 Kč
2013
316 126 km
Výkon 360 HP (265 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 11 515 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
26 950 € ≈ 668 000 Kč
2013
198 135 km
Výkon 360 HP (265 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 12 670 kg Konfigurace nápravy 8x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
45 950 € ≈ 1 139 000 Kč
2008
924 772 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 11 200 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2009
111 579 km
Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Andelst
Kontakt s dealerem
57 950 € ≈ 1 436 000 Kč
2008
614 890 km
Výkon 360 HP (265 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 14 940 kg Konfigurace nápravy 8x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
38 950 € ≈ 965 500 Kč
2011
926 702 km
Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 11 455 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
29 950 € ≈ 742 400 Kč
2007
589 770 km
Výkon 440 HP (323 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x4
Nizozemsko, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2009
139 675 km
Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Andelst
Kontakt s dealerem
32 500 € ≈ 805 600 Kč
2008
320 692 km
Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 12 210 kg
Nizozemsko, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
27 950 € ≈ 692 800 Kč
2009
496 021 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 22 875 kg Konfigurace nápravy 8x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
39 000 € ≈ 966 700 Kč
2008
443 900 km
Výkon 440 HP (323 kW) Euro Euro 4 Nosnost 12 250 kg
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem