Hákový nosič kontejnerů IVECO Eurotrakker 410 E37H






























































































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího







- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
= Další informace =
Převodovka
Převodovka: ZF, Manuální
Konfigurace náprav
Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11000 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 11000 kg; Redukce: redukce náboje
Funkční
Značka karoserie: MULTILIFT 16500 KG
Čerpadlo: Ano
Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
= Informace o společnosti =
zobrazit kontakty
- Leaf spring suspension
- Passenger seat
- Sleeper cab
= More information =
Transmission
Transmission: ZF, Manual gearbox
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 11000 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 11000 kg; Reduction: hub reduction
Functional
Make of bodywork: MULTILIFT 16500 KG
Pump: Yes
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Juana Ibanez, DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information
= Dealer information =
zobrazit kontakty
- Спална кабина
zobrazit kontakty
- Blattfederung
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Getriebe
Getriebe: ZF, Schaltgetriebe
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Funktionell
Marke des Aufbaus: MULTILIFT 16500 KG
Pumpe: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.
= Firmeninformationen =
zobrazit kontakty
- Bladaffjedring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Transmission
Transmission: ZF, Manuel gearkasse
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11000 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11000 kg; Reduktion: navreduktion
Funktionelle
Karosserifabrikat: MULTILIFT 16500 KG
Pumpe: Ja
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
= Forhandleroplysninger =
zobrazit kontakty
- Καμπίνα με κρεβάτι
zobrazit kontakty
- Cabina de dormir
- Suspensión
= Más información =
Transmisión
Transmisión: ZF, Cambio manual
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11000 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11000 kg; Reducción: reducción de cubo
Funcional
Marca carrocería: MULTILIFT 16500 KG
Bomba: Sí
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Juana Ibanez, DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.
= Información de la empresa =
zobrazit kontakty
- Makuutilallinen ohjaamo
zobrazit kontakty
- Cabine de couchage
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Transmission
Transmission: ZF, Commande manuelle
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11000 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Pratique
Marque de construction: MULTILIFT 16500 KG
Pompe: Oui
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
= Information sur la société =
zobrazit kontakty
- Spavaća kabina
zobrazit kontakty
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
= További információk =
Sebességváltó
Sebességváltó: ZF, Kézi
Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11000 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: MULTILIFT 16500 KG
Szivattyú: Igen
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
= Céginformáció =
zobrazit kontakty
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
= Ulteriori informazioni =
Trasmissione
Trasmissione: ZF, Manuale
Configurazione dell'asse
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 11000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 11000 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Funzionale
Marca della carrozzeria: MULTILIFT 16500 KG
Pompa: Sì
Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
= Informazioni sulla società =
zobrazit kontakty
- Bladvering
- Passagiersstoel
- Slaapcabine
= Bijzonderheden =
VIN WJMJ4CP800C081149
DATUM 15-10-2001
8X4 SLAAPCABINE INGERICHT VOOR 3 PERSONEN
HANDGESCHAKELD RETARDER
NAAFREDUCTIE
UITGERUST MET MULITLIFT 16500 KG
KAN CONVENTIONELE CONTAINERS
OOK 20 FT STANDAARD CONTAINERS
ER BIJ TE KOOP
DEZE 20 FEET CONTAINER EURO 2000,-
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
zobrazit kontakty
= Meer informatie =
Transmissie
Transmissie: ZF, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 11000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 11000 kg; Reductie: naafreductie
Functioneel
Merk opbouw: MULTILIFT 16500 KG
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Juana Ibanez, DHR OTTER of GERT DEN OTTER
= Bedrijfsinformatie =
zobrazit kontakty
- Førerhus med soveplass
zobrazit kontakty
- Kabina sypialna
- Resory
= Więcej informacji =
Skrzynia biegów
Pędnia: ZF, Manualna skrzynia biegów
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11000 kg; Redukcja: redukcja piasty
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: MULTILIFT 16500 KG
Pompa: Tak
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
zobrazit kontakty
- Cabina c/cama
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Transmissão
Transmissão: ZF, Caixa de velocidades manual
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11000 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11000 kg; Redução: redução do cubo
Funcional
Marca da carroçaria: MULTILIFT 16500 KG
Bomba: Sim
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Juana Ibanez para obter mais informações
= Informações do concessionário =
zobrazit kontakty
- Suspensie pe arcuri
zobrazit kontakty
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Трансмиссия
Трансмиссия: ZF, Механическая коробка передач
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11000 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Функциональность
Марка кузова: MULTILIFT 16500 KG
Насос: Да
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
= Информация о дилере =
zobrazit kontakty
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
= Ďalšie informácie =
Prevodovka
Prevodovka: ZF, Manuálne
Konfigurácia náprav
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 11000 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 11000 kg; Redukcia: redukcia náboja
Funkčné
Značka karosérie: MULTILIFT 16500 KG
Čerpadlo: Áno
Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
= Informácie o spoločnosti =
zobrazit kontakty
- Bladfjäder
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Transmission
Transmission: ZF, Manuell
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Framaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 11000 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 11000 kg; Minskning: minskning av nav
Funktionell
Fabrikat av karosseri: MULTILIFT 16500 KG
Pump: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
= Information om företaget =
zobrazit kontakty
- Yaprak yaylı süspansiyon
zobrazit kontakty