Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50

PDF
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 1 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 2 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 3 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 4 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 5 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 6 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 7 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 8 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 9 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 10 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 11 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 12 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 13 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 14 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 15 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 16 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 17 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 18 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 19 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 20 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 21 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 22 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 23 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 24 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 25 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 26 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 27 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 28 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 29 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 30 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 31 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 32 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 33 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 34 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 35 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 36 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 37 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 38 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 39 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 40 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 41 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 42 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 43 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 44 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 45 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50 | Obrázek 46 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/46
PDF
17 500 €
Netto cena
≈ 430 900 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: IVECO
Model: EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50
Rok výroby: 2008
První registrace: 2009-01-29
Najeto: 291 758 km
Nosnost: 10 040 kg
Netto hmotnost: 8 960 kg
Celková hmotnost: 19 000 kg
Lokalizace: Belgie Gistel (West-Vlaanderen)6418 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 10424
Datum zanesení: 17. 7. 2025
Popis
Model: Container hook system
Celkové rozměry: 8,02 m × 2,5 m × 3,55 m
Palivová nádrž: 300 l
Motor
Výkon: 300 HP (221 kW)
Palivo: diesel
Objem: 5 880 cm³
Počet válců: 6
Euro: Euro 5
Převodovka
Typ: manuální
Převody: 6
Nápravy
Počet náprav: 2
Konfigurace nápravy: 4x2
Zavěšení: péra/vzduchové
Rozvor náprav: 5 170 mm
Dvojitá kola
První náprava: 315/70r22.5
Druhá náprava: 315/70r22.5
Brzdy
ABS
Motorová brzda
Kabina a pohodlí
Cruise control (tempomat)
Elektrické ovládání zrcátek
Sluneční clona
Kabina
Místo na spaní
Další možnosti
Elektrické ovládání oken
Multimédia
Rádio: CD
Bezpečnostní funkce
Omezovač rychlosti
Doplňková výbava
PTO
Nádrž na AdBlue
Další vybavení
Skříňka na nářadí
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: bílá

Více podrobnosti — Hákový nosič kontejnerů IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50

Čeština
- Motorová brzda
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchové odpružení
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Double passenger seat
- Elec. windows
- Engine Brake
- Heavy duty engine brake
- PTO Hydraulics
- Sleeper cab

= Remarks =

Belgian truck with container hook lift and loading crane.
Crane: Palfinger PK 12002 EH - 2 hydraulically extendable - rotator - remote control - Year of construction 2008 -
Hook arm system ; Pallift: 4m50 chassis length with hydraulic locking -
Engine Euro5 Adblue - 6-speed manual gearbox - wheelbase 5175 mm - rear air suspension -
Take rust formation on chassis and superstructure into account -
Everything works perfectly, but there is an electrical problem with the body (crane/hook) module, everything works fine manualy

= More information =

Transmission
Transmission: ZF, 6 gears, Manual gearbox

Axle configuration
Tyre size: 315/70r22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: single reduction

Functional
Make of bodywork: PALLIFT Container hook system
Height of cargo floor: 115 cm
Pump: Yes

Condition
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: moderate

Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спална кабина
- Спирачка на двигателя
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Bremskraftverstärker
- Doppel Beifahrer sitz
- Elek. Fensterheber
- Luftfederung
- Motorbremse
- PTO Hydraulik
- Schlafkabine

= Anmerkungen =

Belgischer LKW mit Containerhakenlift und Ladekran.
Kran: Palfinger PK 12002 EH - 2 hydraulisch ausfahrbar - Rotator - Fernbedienung - Baujahr 2008 -
Hakenarmsystem; Pallift: 4m50 Fahrgestelllänge mit hydraulischer Verriegelung -
Motor Euro5 Adblue – 6-Gang-Schaltgetriebe – Radstand 5175 mm – Luftfederung hinten –
Rostbildung an Fahrgestell und Aufbau berücksichtigen -
Alles funktioniert einwandfrei, allerdings liegt ein elektrisches Problem mit dem Aufbau module (kran/haken) vor, aber manual funkioniert perfekt.

= Weitere Informationen =

Getriebe
Getriebe: ZF, 6 Gänge, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70r22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: einfach reduziert

Funktionell
Marke des Aufbaus: PALLIFT Container hook system
Höhe der Ladefläche: 115 cm
Pumpe: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: mäßig

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Motorbremse
- Sleeper Cab

= Yderligere oplysninger =

Transmission
Transmission: ZF, 6 gear, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70r22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: enkeltreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: PALLIFT Container hook system
Gulvhøjde i lastrum: 115 cm
Pumpe: Ja

Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: moderat

Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Φρένο κινητήρα
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Camión belga con gancho para contenedores y grúa de carga.
Grúa: Palfinger PK 12002 EH - 2 extensiones hidráulicas - rotador - control remoto - Año de construcción 2008 -
Sistema de brazo multlift ; Pallift: longitud del chasis 4m50 con cerradura hidráulico -
Motor Euro5 Adblue - Caja de cambios manual de 6 velocidades - distancia entre ejes 5175 mm - suspensión neumática trasera -
Tenga en cuenta la formación de óxido en el chasis y en la superestructura.
Todo funciona perfectamente, pero hay un problema eléctrico con el módulo del equipamiento grua/gancho, fonctionne a marvilla manual.

= Más información =

Transmisión
Transmisión: ZF, 6 marchas, Cambio manual

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70r22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción sencilla

Funcional
Marca carrocería: PALLIFT Container hook system
Altura piso de carga: 115 cm
Bomba: Sí

Estado
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: moderado

Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Moottorin jarru
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Frein Moteur
- Frein moteur renforcé
- PTO Hydraulique
- Siege double passager
- Suspension pneumatique
- Vitres élec.

= Remarques =

Camion belge avec ampliroll à conteneurs et grue de chargement.
Grue : Palfinger PK 12002 EH - 2 extensions hydrauliques- rotateur - télécommande - Année de construction 2008 -
Système de bras à crochet ; Pallift : longueur de châssis 4m50 avec verrouillage hydraulique -
Moteur Euro5 Adblue - Boîte de vitesses manuelle 6 vitesses - Empattement 5175 mm - Suspension pneumatique arrière -
Tenir compte de la formation de rouille sur le châssis et la superstructure -
Tout fonctionne parfaitement, mais il y a un problème électrique pour enclencher grue/bras ampliroll, fonctionne a merveille manuellement

= Plus d'informations =

Transmission
Transmission: ZF, 6 vitesses, Commande manuelle

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70r22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: réduction simple

Pratique
Marque de construction: PALLIFT Container hook system
Hauteur du plancher de chargement: 115 cm
Pompe: Oui

Condition
État général: moyen
État technique: bon
État optique: puissant

Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Motorfék
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Freno motore
- Freno motore per impieghi gravosi
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Dubbele bijrijderstoel
- Elek. ramen
- Luchtvering
- Motorrem
- PTO Hydrauliek
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem

= Bijzonderheden =

Belgische vrachtwagen met container haakarm en laadkraan.
Kraan : Palfinger PK 12002 EH - 2 hydraulisch uitschuifbaar - rotator - afstandsbediening - Bouwjaar 2008 -
Haakarmsysteem ; Pallift : 4m50 chassislengte met hydraulische vergrendeling -
Motor Euro5 Adblue - handgeschakelde versnellingsbak 6gangen - wielbasis 5175 mm - luchtgeveerd achteraan -
Rekening houden met roestvorming op chassis en opbouw -
Alles werkt perfekt maar het een electrisch probleem opbouwmodule.

= Meer informatie =

Transmissie
Transmissie: ZF, 6 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70r22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie

Functioneel
Merk opbouw: PALLIFT Container hook system
Hoogte laadvloer: 115 cm
Pomp: Ja

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: matig

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Motorbrems
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulec silnikowy
- Kabina sypialna
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Skrzynia biegów
Pędnia: ZF, 6 biegi, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70r22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: PALLIFT Container hook system
Wysokość podłogi ładowni: 115 cm
Pompa: Tak

Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: umiarkowanie

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
= Opções e acessórios adicionais =

- Cabina c/cama
- Suspensão pneumática
- Travão de motor
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Transmissão
Transmissão: ZF, 6 velocidades, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70r22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução simples

Funcional
Marca da carroçaria: PALLIFT Container hook system
Altura do piso da bagageira: 115 cm
Bomba: Sim

Estado
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: moderada

Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Frână de motor
- Frână de motor heavy-duty
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Тормоз двигателя

= Дополнительная информация =

Трансмиссия
Трансмиссия: ZF, 6 передачи, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Размер шин: 315/70r22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: один редуктор

Функциональность
Марка кузова: PALLIFT Container hook system
Высота грузового пола: 115 cm
Насос: Да

Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: удовлетворительное

Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Motorová brzda
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Extra kraftig motorbroms
- Luftfjädring
- Motorbroms
- Sovhytt

= Ytterligare information =

Transmission
Transmission: ZF, 6 växlar, Manuell

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70r22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: enda minskning

Funktionell
Fabrikat av karosseri: PALLIFT Container hook system
Höjd på lastgolv: 115 cm
Pump: Ja

Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: måttlig

Ytterligare information
Kontakta Frederik Viaene för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- Motor freni
- Sleeper cab
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
16 850 € ≈ 414 900 Kč
2008
630 502 km
Výkon 410 HP (301 kW) Euro Euro 5 Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové Výrobce tovární značky Multilift
Belgie, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
16 900 € ≈ 416 100 Kč
2008
132 100 km
Výkon 145 HP (107 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 1 680 kg Konfigurace nápravy 4x2
Německo, Bovenden
Gassmann GmbH
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
18 850 € ≈ 464 100 Kč
2007
583 938 km
Výkon 430 HP (316 kW) Euro Euro 3 Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/péra
Belgie, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
14 350 € ≈ 353 300 Kč
2007
544 145 km
Výkon 420 HP (309 kW) Euro Euro 4 Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Wingene
DEGROOTE TRUCKS-BELGIUM
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
18 900 € ≈ 465 400 Kč
2010
204 000 km
Výkon 320 HP (235 kW) Palivo diesel Zavěšení vzduchové/vzduchové
Belgie, Châtelet
Kontakt s dealerem
15 750 € ≈ 387 800 Kč
2011
644 375 km
Výkon 360 HP (265 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x2
Belgie, Grâce-Hollogne
KANES MACHINES BV/SRL
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
24 250 € ≈ 597 100 Kč
2008
299 930 km
Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 26 000 kg Konfigurace nápravy 6x4
Belgie, Hulshout
JDG-Trucks
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
27 500 € ≈ 677 100 Kč
2008
483 486 km
Výkon 408 HP (300 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 22 170 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/péra
Belgie, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
25 500 € ≈ 627 900 Kč
2008
432 297 km
Výkon 310 HP (228 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 15 400 kg Konfigurace nápravy 6x2
Belgie, Meer - Hoogstraten
GA den Otter bedrijfsauto’s BV
3 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
14 950 € ≈ 368 100 Kč
1994
653 041 km
Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 9 825 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Belgie, Gistel (West-Vlaanderen)
Viatra Trucks NV – Vian NV
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
16 900 € ≈ 416 100 Kč
2011
276 123 km
Výkon 170 HP (125 kW) Palivo diesel Nosnost 3 250 kg
Polsko, Starogard Gdański
AUTO - HOL
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem
38 900 € ≈ 957 800 Kč
2009
491 700 km
Výkon 410 HP (301 kW) Euro Euro 5 Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Handzame
BRAEM NV/SA
17 let na Autoline
Kontakt s dealerem
19 500 € ≈ 480 100 Kč
2008
210 961 km
Výkon 180 HP (132 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2009
471 000 km
Výkon 430 HP (316 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x2 Výrobce tovární značky Dalby
Belgie, Mont (Houffalize)
Houffalize Trading SA
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem