Nový cisternový návěs pro dopravu plynu TiAPM Technoimpianti Italy for CNG, bioCNG
Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího




















mark TiAPM Technoimpianti A.P.M.
Year: 2026
Load capacity: 4.080 kg (≈ 5.820 Nm3 )
Tare weight: 28.800 kg.
Capacity: 19.816 l
Carriage system:
- carriage with three axles
- pneumatic suspension
- EBS
- aluminium wheels
Cylinder
Volume (Water Capacity) average 2.477 lts per cylinder;
Test pressure Bar 375 BAR;
Working Pressure 15 °C (bar) 250 BAR;
number of vessels 8
Material: CHROME MOLY - GROUP II
Armature
-final outlet with NGV1 male connector,
- -final outlet with NGV2 male connector.
- 15 meters long flexible hose in SS with female connector NGV2 on one side, and fueling nozzle WEH TK26 CNG NGV-2 on the other side,
The tank used in transport of LNG ( UN 1971 COMPRESSED METHANE or COMPRESSED NATURAL GAS with high methane content
Technical documentation
- Passport of the tanker
- TEPED 2010/35/EU
marki TiAPM (Technoimpianti A.P.M.)
Rok produkcji: 2026
Ładowność : 4.080 kg (≈ 5.820 Nm3 )
Masa własna: 28.800 kg.
Pojemność: 19.816 l
Osie:
- liczba osi - 3,
- zawieszenie - pneumatyczne
- EBS
- felgi aluminiowe
Butla -
Objętość (pojemność wodna) średnio 2,477 l na cylinder;
Ciśnienie próbne 375 BAR;
Ciśnienie robocze 15°C 250 BAR;
Liczba butli 8
Materiał: CHROM MOLI - GRUPA II
Armatura
-wyjście końcowe ze złączem męskim NGV1,
-wyjście końcowe ze złączem męskim NGV2.
- 15-metrowy elastyczny wąż ze stali nierdzewnej z żeńskim złączem NGV2 z jednej strony i dyszą tankującą WEH TK26 CNG NGV-2 z drugiej strony,
Cysterna przeznaczona do transportu CNG (UN 1971 METAN SPRĘŻONY lub GAZ ZIEMNY SPRĘŻONY o wysokiej zawartości metanu
Dokumentacja techniczna
- Paszport cystern
- TEPED 2010/35/UE
Cysterna fabrycznie nowa na zamówienie.
Produkcja Włochy
Pełna dokumentacja do rejestracji w Polsce