Prodej hákový nosič kontejnerů MAN TGS 26.360 v aukci













































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího




















Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11500 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 7500 kg
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Type: TGS. 26.360 6X2-4 BL EEV with Epsilon Palfinger loading crane and hook arm
Year: 2012
Specifications
License plate: BZ-SH-91
Fuel: Diesel
Emission class: Euro5
MOT expiry date: March 5, 2026
Date of first registration: January 30, 2012
Odometer reading: 374,493 km
Weights
Mass in running order: 14,665 kg
Permissible maximum vehicle mass: 28,000 kg
Load capacity: 13,435 kg
Loading crane
Brand: Epsilon Palfinger
Type: Q170Z95TR
Year of manufacture: 2011
Max. weight 4970 kg
MPA: 29
Hook arm
Brand: VDL
Type: S-21-5200
Year of manufacture: 2012
Equipped with
• Grab
Decommissioned
Auction: Government auction of trucks and agricultural equipment, municipality of Het Hogeland
Closing date: Wednesday, November 26, from 8:00 p.m.
Location: Mernaweg 27A 9964AP, in Wehe-den Hoorn.
= Dealer information =
Onlineauctionmaster.com is a renowned auction company that organizes online auctions of movable and immovable property. We are active throughout the Netherlands and Europe. Our head office is located in Groningen.
* You can register easily and free of charge via our website, after which you can bid on the items of your choice.
* More information about the auction process on our website.
* We have some partners who can pick up the goods for you. You can also find these companies on our website.
* We auction a wide variety of goods for, among others, the Dutch central government and all kinds of other government agencies, trustees, entrepreneurs and lease companies.
* We have been operating since 2007 and many buyers from home and abroad are our loyal customers.
Visit our auction website: zobrazit kontakty
= More information =
Max. front axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg
APK (MOT): tested until 03/2026
Typ: TGS. 26.360 6X2-4 BL EEV mit Ladekran Epsilon Palfinger und Hakenarm
Baujahr: 2012
Spezifikationen
Kennzeichen BZ-SH-91
Kraftstoff: Diesel
Emissionsklasse: Euro5
Ablaufdatum TÜV: 5. März 2026
Datum der Erstzulassung: 30. Januar 2012
Abgelesener Kilometerstand: 374493 km
Gewichte
Masse fahrbereit: 14665 kg
Zulässige Gesamtmasse des Fahrzeugs: 28000 kg
Nutzlast: 13435 kg
Ladekran
Marke: Epsilon Palfinger
Typ: Q170Z95TR
Baujahr: 2011
Max. Gewicht 4970 kg
MPA: 29
Hakenarm
Marke: VDL
Typ: S-21-5200
Baujahr: 2012
Ausgestattet mit
• Greifer
Aus dem Betrieb genommen
Auktion: Öffentliche Versteigerung von Lkw und landwirtschaftlichen Geräten der Gemeinde Het Hogeland
Auktionsende: Mittwoch, 26. November, ab 20:00 Uhr.
Standort: Mernaweg 27A 9964AP, in Wehe-den Hoorn.
= Firmeninformationen =
Onlineauctionmaster.com ist ein renommiertes Auktionsunternehmen, das Online-Auktionen von beweglichen und unbeweglichen Sachen organisiert. Wir sind in den Niederlanden und Europa aktiv. Unser Hauptsitz befindet sich in Groningen.
* Sie können sich einfach und kostenlos über unsere Website registrieren und dann auf die Artikel Ihrer Wahl bieten.
* Weitere Informationen zum Auktionsprozess auf unserer Website.
* Wir haben einige Partner, die die Ware für Sie abholen können. Diese Unternehmen finden Sie auch auf unserer Website.
* Wir versteigern eine Vielzahl von Waren, unter anderem für die niederländische Zentralregierung und alle Arten anderer Regierungsbehörden, Konkursverwalter, Unternehmer und Leasinggesellschaften.
* Wir sind seit 2007 tätig und viele Käufer aus dem In- und Ausland sind unsere treuen Kunden.
Visit our auction website: zobrazit kontakty
= Weitere Informationen =
Maximale Vorderachslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 11500 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 7500 kg
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Type: TGS. 26.360 6X2-4 BL EEV met laadkraan Epsilon Palfinger en haakarm
Jaar: 2012
Specificaties
Kenteken BZ-SH-91
Brandstof: Diesel
Emissieklasse: Euro5
Vervaldatum APK: 5 maart 2026
Datum eerste toelating: 30 januari 2012
Afgelezen tellerstand: 374493 km
Gewichten
Massa rijklaar: 14665 kg
Toegestane max. massa voertuig: 28000 kg
Laadvermogen: 13435 kg
Laadkraan
Merk: Epsilon Palfinger
Type: Q170Z95TR
Bouwjaar: 2011
Max. gewicht 4970 kg
MPA: 29
Haakarm
Merk: VDL
Type: S-21-5200
Bouwjaar: 2012
Voorzien van
• Grijper
Werkend uit bedrijf gehaald
Veiling: Overheidsveiling vrachtwagens en agrarisch materieel gemeente Het Hogeland
Sluitingsdatum: woensdag 26 november, vanaf 20:00 uur.
Locatie: Mernaweg 27A 9964AP, in Wehe-den Hoorn.
= Bedrijfsinformatie =
Onlineveilingmeester.nl is een gerenommeerd veilingbedrijf dat online veilingen van roerende en onroerende goederen organiseert. Wij zijn actief in heel Nederland en Europa.
* Je kunt je kosteloos en eenvoudig registreren via onze website waarna u kunt bieden op de items naar uw keuze.
* Meer informatie over het veilingproces vind je op onze website.
* We hebben een aantal partners die de goederen voor jou kunnen ophalen. Deze bedrijven vind je ook op onze website.
* We veilen een gevarieerd aantal goederen en machines voor onder andere de Nederlandse Rijksoverheid en allerlei andere overheidsinstanties, curatoren, ondernemers en leasemaatschappijen.
* We zijn actief sinds 2007 en hebben een groot bestand van bieders en opdrachtgevers in binnen en buitenland.
Bezoek onze website op: zobrazit kontakty
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg
MOT: besiktigat till mrt. 2026