Tahač Volvo FM 370/2xTank/Skirts/Dutch Truck/Sleepercabin/





































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího



















- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Air suspension
- fenders
- Hill climb
- Laneguard
- Roof spoiler
- Side skirts
- Sleeper cab
- VEB
= Dealer information =
Homepage: zobrazit kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315 70 R 22,5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: 86-BDP-5
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Странични престилки
- Dachspoiler
- Fenders
- Hill climb
- Laneguard
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Sideskirts
- VEB
= Firmeninformationen =
Homepage: zobrazit kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315 70 R 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: 86-BDP-5
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315 70 R 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 86-BDP-5
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Laneguard
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Πλευρικές ποδιές
- Cabina de dormir
- Faldones laterales
- Hill climb
- Laneguard
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- VEB
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315 70 R 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: 86-BDP-5
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Kattospoileri
- Makuutilallinen ohjaamo
- Sivuhelmat
- Cabine de couchage
- Hill climb
- Jupes latérales
- Laneguard
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- VEB
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315 70 R 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: 86-BDP-5
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Oldalsó védőlemezek
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Gumiabroncs mérete: 315 70 R 22,5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Rendszám: 86-BDP-5
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Hill climb
- Laneguard
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Dakspoiler
- fenders
- Hill climb
- Laneguard
- Luchtvering
- Sideskirts
- Slaapcabine
- VEB
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: zobrazit kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315 70 R 22,5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: 86-BDP-5
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Sideskjermplate
- Takspoiler
- Hill climb
- Kabina sypialna
- Laneguard
- Spoiler dachowy
- Spoilery boczne
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315 70 R 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 86-BDP-5
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Cabina c/cama
- Hill climb
- Laneguard
- Saias laterais
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- VEB
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315 70 R 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: 86-BDP-5
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Fuste laterale
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Laneguard
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обтекатели шасси
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315 70 R 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 86-BDP-5
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Postranné zásterky
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315 70 R 22,5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 86-BDP-5
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yan etekler