Tahač Volvo FM 330 Slaapcabine Side skirts NL Truck APK/TUV 05-2026














































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího











- 4x2
- Boční lemy
- Diferenciál s brzdou
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Systém AdBlue
- Topení
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vzduchové odpružení
- Částicový filtr
- Částicový filtr
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7100 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
MOT: zkontrolováno do mei 2026
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
Registrační číslo: 56-BDL-7
- 4x2
- Ad-Blue
- Air suspension
- Air Suspension Seats
- Air suspension system
- Aluminium fuel tank
- Differential Lock
- EURO 6
- Front window
- Heater
- Original color
- Particulate filter
- Passenger seat
- Roof spoiler
- Side skirts
- Sleeper cab
= Remarks =
Volvo FM 330
Globetrotter
EURO 6
809.252 KM
I-Shift
Spoilers, fenders, side skirts
NL Truck
APK/TUV 05/2026
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 56-BDL-7
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Maintenance
APK (MOT): tested until 05/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Additional information
Please contact John Hesselink, Witek Kempa or Christel Hesselink for more information
- Euro 6
- Алуминиев горивен резервоар
- Блокировка на диференциала
- Въздушно окачване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Нагревател
- Отопление
- Система AdBlue
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Странични престилки
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- 4x2
- Ad-Blue
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Differentialsperre
- EURO 6
- Frontscheibe
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
- Originaller farbe
- Partikelfilter
- Schlafkabine
- Sideskirts
- Verwärmungsautomatik
= Anmerkungen =
Volvo FM 330
Globetrotter
EURO 6
809.252 KM
I-Shift
Spoilers, fenders, side skirts
NL Truck
APK/TUV 05/2026
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: 56-BDL-7
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 05.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- 4x2
- AdBlue-system
- Aluminiumsbrændstoftank
- Differentialespærre
- Euro 6
- Luftaffjedring
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
APK (Bileftersyn): testet indtil mei 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader
Registreringsnummer: 56-BDL-7
- Euro 6
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κλείδωμα διαφορικού
- Πλευρικές ποδιές
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα AdBlue
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- 4x2
- Asientos con suspensión neumática
- Bloqueo de diferencial
- Cabina de dormir
- Calefacción
- Estufa
- Euro 6
- Faldones laterales
- Filtro de particulas
- Sistema AdBlue
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
Volvo FM 330
Globetrotter
EURO 6
809.252 KM
I-Shift
Spoilers, fenders, side skirts
NL Truck
APK/TUV 05/2026
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
APK (ITV): inspeccionado hasta may. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Matrícula: 56-BDL-7
- AdBlue-järjestelmä
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Dieselhiukkassuodatin
- Euro 6
- Hiukkassuodatin
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Sivuhelmat
- Tasauspyörästön lukko
- 4x2
- Blocage de différentiel
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Euro 6
- Filtre à particules
- Jupes latérales
- Pare-brise avant
- Réservoir de carburant en aluminium
- Sièges à suspension pneumatique
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Système AdBlue
= Remarques =
Volvo FM 330
Globetrotter
EURO 6
809.252 KM
I-Shift
Spoilers, fenders, side skirts
NL Truck
APK/TUV 05/2026
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
APK (CT): valable jusqu'à mai 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: 56-BDL-7
- Aluminijski spremnik goriva
- Blokada diferencijala
- Bočni pragovi
- Euro 6
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Grijanje
- Grijač
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Sustav AdBlue
- Zračni ovjes
- 4x2
- AdBlue rendszer
- Alumínium üzemanyagtartály
- Differenciálzár
- Euro 6
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Légrugós felfüggesztés
- Oldalsó védőlemezek
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Tetőlégterelő
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7100 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
MOT: vizsgálták, amíg mei 2026
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
Rendszám: 56-BDL-7
- 4x2
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Euro 6
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Grembialature laterali
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema Adblue
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7100 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
MOT: ispezionato fino a mag 2026
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
Numero di immatricolazione: 56-BDL-7
- 4x2
- Ad-Blue
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Differentieelblokkering
- EURO 6
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Originele kleur
- Passagiersstoel
- Roetfilter
- Sideskirts
- Slaapcabine
- Spoilers
- Verwarming
- Voorruit
= Bijzonderheden =
Volvo FM 330
Globetrotter
EURO 6
809.252 KM
I-Shift
Spoilers, fenders, side skirts
NL Truck
APK/TUV 05/2026
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 56-BDL-7
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Onderhoud
APK: gekeurd tot mei 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- AdBlue-system
- Dieselpartikkelfilter
- Differensialsperre
- Drivstofftank i aluminium
- Euro 6
- Førerhus med soveplass
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Luftfjæring
- Oppvarming
- Partikkelfilter
- Sideskjermplate
- Takspoiler
- Varmeapparat
- 4x2
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Euro 6
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewanie
- Piec
- Spoiler dachowy
- Spoilery boczne
- Układ płynu AdBlue
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Numer rejestracyjny: 56-BDL-7
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mei 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- 4x2
- Aquecedor
- Aquecimento
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Diferencial de deslizamento controlado
- Euro 6
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Saias laterais
- Sistema de AdBlue
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
APK (MOT): testado até mei 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Número de registo: 56-BDL-7
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Euro 6
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Fuste laterale
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem AdBlue
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzire
- 4x2
- Euro 6
- Алюминиевый топливный бак
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогрев
- Обогреватель
- Обтекатели шасси
- Пневматическая подвеска
- Противосажевый фильтр
- Сажевый фильтр
- Система AdBlue
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Регистрационный номер: 56-BDL-7
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mei 2026
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений
Дополнительная информация
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- 4x2
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Euro 6
- Filter pevných častíc
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Postranné zásterky
- Strešný spojler
- Systém AdBlue
- Uzávierka diferenciálu
- Vykurovanie
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7100 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
MOT: skontrolované do mei 2026
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
Registračné číslo: 56-BDL-7
- 4x2
- AdBlue-system
- Bränsletank av aluminium
- Dieselpartikelfilter
- Differentiallås
- Euro 6
- Luftfjädring
- Partikelfilter
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Uppvärmning
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
MOT: besiktigat till mei 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: 56-BDL-7
- AdBlue sistemi
- Alüminyum yakıt deposu
- Diferansiyel kilidi
- Euro 6
- Havalı süspansiyon
- Isıtma
- Isıtıcı
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yan etekler