Tahač Renault Trucks T













Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího




- Hliníková palivová nádrž
- Ocelová kola
- Ovládání klimatizace
- Topení
- (3D) Air flow set
- Air condition automatic
- Aluminium tank
- Cab heater
- Double bunk
- Driver seat - air suspended
- Extra thick cab insulation
- FMS gateway
- Optibrake
- Optidriver gearbox
- Steel wheels
- Trailer brake
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315/80 R22,5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Suspension: parabolic suspension
Max. rear axle load: 13000 kg
UTWP commercial offer: Selection
Chassis height: Medium
Government inspection date: 28/03/2025
Type of passenger seats: Seat
Please contact Didier Ceulebroeck for more information
- Нагревател
- Регулиране на температурата
- Спирачка на ремаркето
- Стоманени колела
- Aluminium-Kraftstofftank
- Klimaanlage
- Ofen
- Stahlräder
- Trailerbremse
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/80 R22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Federung: Parabelfederung
Maximale Hinterachslast: 13000 kg
Wenden Sie sich an Didier Ceulebroeck, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Anhængerbremse
- Klimaanlæg
- Stålhjul
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/80 R22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Affjedring: parabelaffjedring
Maks. bagakselbelastning: 13000 kg
Kontakt Didier Ceulebroeck for yderligere oplysninger
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο ρυμουλκούμενου
- Χαλύβδινες ζάντες
- Climatizador
- Depósito de combustible de aluminio
- Estufa
- Freno de remolque
- Llantas de acero
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/80 R22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Suspensión: suspensión parabólica
Carga máxima del eje trasero: 13000 kg
Póngase en contacto con Didier Ceulebroeck para obtener más información.
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Perävaunun jarru
- Teräsvanteet
- Climate control
- Frein semi-remorque
- Poêle
- Roues en acier
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/80 R22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Suspension: suspension parabolique
Charge max. sur essieu arrière: 13000 kg
Veuillez contacter Didier Ceulebroeck pour plus d'informations
- Grijač
- Kočnica prikolice
- Upravljanje klimatizacijom
- Čelični kotači
- Acél kerekek
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Klímavezérlés
- Pótkocsifék
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Gumiabroncs mérete: 315/80 R22,5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Max. tengelyterhelés hátul: 13000 kg
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Didier Ceulebroeck-vel
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Ruote in acciaio
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Kachel
- Stalen wielen
- Trailerrem
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/80 R22,5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Vering: paraboolvering
Max. aslast achter: 13000 kg
Neem voor meer informatie contact op met Didier Ceulebroeck
- Klimaanlegg
- Stålfelger
- Tilhengerbrems
- Varmeapparat
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Felgi stalowe
- Hamulec do przyczepy
- HVAC
- Piec
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/80 R22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Maks. nośność osi tylnej: 13000 kg
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Didier Ceulebroeck
- Aquecedor
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Jantes de aço
- Travão do reboque
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/80 R22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Suspensão: suspensão parabólica
Carga máx. do eixo traseiro: 13000 kg
Contacte Didier Ceulebroeck para obter mais informações
- Climatizare
- Frână remorcă
- Jante din oțel
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Стальные диски
- Тормоз трейлера
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/80 R22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Подвеска: параболическая подвеска
Макс. нагрузка на заднюю ось: 13000 kg
Свяжитесь с Didier Ceulebroeck для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kúrenie
- Oceľové kolesá
- Ovládanie klimatizácie
- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Släpvagnsbroms
- Stålfälgar
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/80 R22,5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Fjädring: parabolisk upphängning
Max. axellast bak: 13000 kg
Kontakta Didier Ceulebroeck för mer information
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Römork freni
- Çelik jantlar