Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008

PDF
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 1 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 2 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 3 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 4 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 5 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 6 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 7 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 8 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 9 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 10 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 11 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 12 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 13 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 14 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 15 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 16 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 17 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 18 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 19 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 20 - Autoline
Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008 | Obrázek 21 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/21
PDF
6 500 €
Netto cena
≈ 157 600 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Renault
Typ: tahač
Rok výroby: 2008-09
První registrace: 2008-09
Najeto: 1 189 039 km
Netto hmotnost: 7 325 kg
Lokalizace: Nizozemsko Susteren6603 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: +025214/019
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Popis
Typ pohonu: Pohon zadních kol
Celkové rozměry: 0,63 m × 2,5 m × 3,45 m
Palivová nádrž: 2 ks
Motor
Výkon: 451 HP (331 kW)
Palivo: diesel
Objem: 10 857 cm³
Počet válců: 6
Převodovka
Typ: manuální
Převody: 8
Nápravy
Počet náprav: 2
Konfigurace nápravy: 4x2
Zavěšení: péra/péra
Rozvor náprav: 3 900 mm
Dvojitá kola
První náprava: 315/70R/22.5, brzdy - disc
Druhá náprava: 315/70R/22.5, brzdy - disc
Brzdy
ABS
Kabina a pohodlí
Spojlery
Sluneční clona
Kabina
Místo na spaní
Další možnosti
Klimatizace
Elektrické ovládání oken
Multimédia
Rádio: CD
Bezpečnostní funkce
Centrální zámek
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: červená

Více podrobnosti — Tahač Renault Premium 450 DXI, 2008

Čeština
= Další možnosti a příslušenství =

- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení

= Další informace =

Nástavba: Standardní tahač
Velikost pneumatiky: 315/70R/22.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 18000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 18000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 20%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 20%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 20%; Profil pneumatiky vpravo venku: 20%
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Power steering
- Roof spoiler
- Sleeper cab

= More information =

Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315/70R/22.5
Front axle: Max. axle load: 18000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 18000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Servolenkung

= Weitere Informationen =

Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/70R/22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 18000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 18000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/70R/22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 18000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 18000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Dirección asistida
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/70R/22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 18000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 18000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Direction assistée
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/70R/22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 18000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 18000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Tetőlégterelő

= További információk =

Felépítmény: Standard vontató
Gumiabroncs mérete: 315/70R/22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 18000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 18000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 20%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 20%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 20%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 20%
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto

= Ulteriori informazioni =

Sovrastruttura: Trattore standard
Dimensioni del pneumatico: 315/70R/22.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 18000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 18000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 20%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 20%; Profilo del pneumatico interno destro: 20%; Profilo del pneumatico esterno destro: 20%
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging

= Meer informatie =

Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/70R/22.5
Vooras: Max. aslast: 18000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 18000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Servostyring
- Takspoiler
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Resory
- Spoiler dachowy
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/70R/22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 18000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 18000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
= Opções e acessórios adicionais =

- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/70R/22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 18000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 18000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/70R/22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 18000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 18000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie

= Ďalšie informácie =

Nadstavba: Štandardný ťahač
Veľkosť pneumatiky: 315/70R/22.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 18000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 18000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 20%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 20%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 20%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 20%
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Sovhytt
- Takspoiler

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/70R/22.5
Framaxel: Max. axellast: 18000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 18000 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
13 000 € ≈ 315 200 Kč
2007
775 881 km
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Nosnost 9 575 kg Konfigurace nápravy 4x4 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu pohon na všechny kola
Nizozemsko, Susteren
Stedefra
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
5 750 € ≈ 139 400 Kč
2006
391 760 km
Výkon 440 HP (323 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Nosnost 11 300 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Susteren
Stedefra
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
5 000 € ≈ 121 200 Kč
2005
1 256 422 km
Výkon 412 HP (303 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Susteren
Stedefra
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
5 000 € ≈ 121 200 Kč
2003
765 697 km
Výkon 419 HP (308 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Susteren
Stedefra
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
5 250 € ≈ 127 300 Kč
2003
904 889 km
Výkon 412 HP (303 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Susteren
Stedefra
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
5 000 € ≈ 121 200 Kč
2005
1 180 452 km
Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Susteren
Stedefra
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 450 € ≈ 180 600 Kč
2007
1 012 155 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 11 300 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Zaandam
Dolf Helmerich Trucks B.V.
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 000 € ≈ 145 500 Kč
2007
1 012 044 km
Výkon 420 HP (309 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Susteren
Stedefra
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 900 € ≈ 191 600 Kč
2012
691 900 km
Výkon 430 HP (316 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Ede
JB Trading bv
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 900 € ≈ 191 600 Kč
2010
460 010 km
Výkon 389 HP (286 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 13 120 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Saasveld
Hesselink Trucks BV
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 000 € ≈ 169 700 Kč
2006
683 299 km
Výkon 420 HP (309 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Nijmegen
Kaus Trucks
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
8 100 € ≈ 196 400 Kč
2008
592 294 km
Výkon 451 HP (331 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 12 700 kg Konfigurace nápravy 4x2 Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
8 500 € ≈ 206 100 Kč
2010
850 000 km
Nizozemsko, Schoondijke
I.T.C. BV
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 900 € ≈ 167 300 Kč
2010
886 000 km
Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Ede
JB Trading bv
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
5 800 € ≈ 140 600 Kč
2008
1 200 375 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Česko, Praha 9 Černý Most
Truck Centre Praha s.r.o.
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
8 500 € ≈ 206 100 Kč
2010
850 000 km
Nizozemsko, Schoondijke
I.T.C. BV
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 900 € ≈ 337 000 Kč
2009
1 084 023 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 900 € ≈ 337 000 Kč
2009
1 180 160 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
6 900 € ≈ 167 300 Kč
2011
634 500 km
Výkon 380 HP (279 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Ede
JB Trading bv
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
8 900 € ≈ 215 800 Kč
2010
821 100 km
Výkon 430 HP (316 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Ede
JB Trading bv
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem