Tahač Renault HD 370-19T

PDF
Tahač Renault HD 370-19T - Autoline
Tahač Renault HD 370-19T | Obrázek 1 - Autoline
Tahač Renault HD 370-19T | Obrázek 2 - Autoline
Tahač Renault HD 370-19T | Obrázek 3 - Autoline
Tahač Renault HD 370-19T | Obrázek 4 - Autoline
Tahač Renault HD 370-19T | Obrázek 5 - Autoline
Tahač Renault HD 370-19T | Obrázek 6 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/6
PDF
7 980 €
Netto cena
≈ 200 600 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Renault
Model: HD 370-19T
Typ: tahač
Rok výroby: 2002-07
První registrace: 2002-07-12
Najeto: 499 169 km
Netto hmotnost: 6 690 kg
Lokalizace: Nizozemsko 's-Hertogenbosch6535 km od vás
Identifikační číslo dealera: T6227
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Popis
Celkové rozměry: délka - 6,02 m, šířka - 2,5 m
Palivová nádrž: 740 l
Karoserie
Skříňka na nářadí
Motor
Výkon: 362 HP (266 kW)
Palivo: diesel
Počet válců: 6
Euro: Euro 3
Převodovka
Značka: Renault
Typ: automat
Nápravy
Značka: RENAULT
Počet náprav: 2
Konfigurace nápravy: 4x2
Rozvor náprav: 3 820 mm
První náprava: 295/80X22'5, brzdy - disc
Druhá náprava: 295/80x22'5, brzdy - disc
Brzdy
ABS
Kabina
Místo na spaní
Klimatizace
Ovládání klimatizace
Rádio: CD
Elektrické ovládání oken
Omezovač rychlosti
Mlhová světla
Sluneční clona
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
VIN: VF622GVA000123295
Barva: bílá
Doplňkové služby

Více podrobnosti — Tahač Renault HD 370-19T

Čeština
- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- Palubní nástroje
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchová houkačka
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Aluminum fuel tank
- beacon
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Mudguard covers drive shaft
- On-board tools
- Parking heater Diese
- Sleeping cabin
- Spotlights
- Transmission equipment

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: BN-DD-01

Technical information
Transmission: Renault zf, Automatic
Front axle: Tyre size: 295/80X22'5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 10%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Tyre size: 295/80x22'5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension

Maintenance
APK (MOT): tested until 06/2025

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Алуминиев горивен резервоар
- Бордови инструменти
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bordwerkzeuge
- Kotflügel deckt die Antriebswelle ab
- Leuchtfeuer
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Sendegeräte
- Standheizung Diesel
- Tacho digital
- Verstrahler

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: BN-DD-01

Technische Informationen
Getriebe: Renault zf, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 295/80X22'5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 10%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Refenmaß: 295/80x22'5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
- Værktøjer ombord

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: BN-DD-01

Tekniske specifikationer
Transmission: Renault zf, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 295/80X22'5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 10%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/80x22'5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2025

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Εργαλεία επί του οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Cabina litera
- Depósito de combustible de aluminio
- Instrumentos de a bordo
- Reflectores

= Más información =

Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: BN-DD-01

Información técnica
Transmisión: Renault zf, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 295/80X22'5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/80x22'5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2025

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Kiinteät työkalut
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine couchette
- Corne à air
- Outils de bord
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: BN-DD-01

Informations techniques
Transmission: Renault zf, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 295/80X22'5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 10%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/80x22'5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juin 2025

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Aluminijski spremnik goriva
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Ugrađeni alati
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fedélzeti eszközök
- Légkürt
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Attrezzi a bordo
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Aanvullende opties en accessoires =

- Alu. Brandstoftank
- Boordgereedschap
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Luchthoorn
- Slaapcabine
- Spatbord kappen trekas
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Verstralers
- Zendapparatuur
- Zwaailamp

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: BN-DD-01

Technische informatie
Transmissie: Renault zf, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 295/80X22'5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 10%; Vering: paraboolvering
Achteras: Bandenmaat: 295/80x22'5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering

Onderhoud
APK: gekeurd tot jun. 2025

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Lufthorn
- Spotlights
- Verktøy om bord
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zestaw kluczy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: BN-DD-01

Informacje techniczne
Pędnia: Renault zf, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 295/80X22'5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 10%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/80x22'5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2025

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
= Opções e acessórios adicionais =

- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Ferramentas integradas
- Holofotes

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: BN-DD-01

Informações técnicas
Transmissão: Renault zf, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 295/80X22'5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 10%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/80x22'5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática

Manutenção
APK (MOT): testado até jun. 2025

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Instrumente la bord
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Бортовые инструменты
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматический звуковой сигнал
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: BN-DD-01

Техническая информация
Трансмиссия: Renault zf, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 295/80X22'5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 10%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Размер шин: 295/80x22'5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2025

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Palubné prístroje
- Reflektory
- Vzduchová húkačka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Sovhytt
- Spotlights
- Tyfon
- Verktyg ombord

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: BN-DD-01

Teknisk information
Transmission: Renault zf, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 295/80X22'5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 10%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Däckets storlek: 295/80x22'5; Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring

Underhåll
MOT: besiktigat till jun. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç üzeri aletleri
- Havalı korna
- Sleeper cab
- Spot lambaları
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
5 750 € ≈ 144 600 Kč
2004
508 365 km
Výkon 368 HP (270 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
5 000 € ≈ 125 700 Kč
2003
765 697 km
Výkon 419 HP (308 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Susteren
Kontakt s dealerem
4 500 € ≈ 113 100 Kč
2001
904 308 km
Euro Euro 3 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Susteren
Kontakt s dealerem
5 250 € ≈ 132 000 Kč
2003
904 889 km
Výkon 412 HP (303 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Susteren
Kontakt s dealerem
8 950 € ≈ 225 000 Kč
2002
992 540 km
Výkon 340 HP (250 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Oud Gastel
Kontakt s dealerem
7 950 € ≈ 199 900 Kč
2002
426 274 km
Výkon 420 HP (309 kW) Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Mook
Kontakt s dealerem
8 750 € ≈ 220 000 Kč
2004
286 963 km
Výkon 351 HP (258 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
9 950 € ≈ 250 200 Kč
2004
1 009 235 km
Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
9 500 € ≈ 238 800 Kč
2003
807 644 km
Výkon 256 HP (188 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Kontakt s dealerem
5 000 € ≈ 125 700 Kč
2005
625 593 km
Výkon 412 HP (303 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Susteren
Kontakt s dealerem
8 950 € ≈ 225 000 Kč
2007
395 000 km
Výkon 156 HP (115 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 1 320 kg Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
9 750 € ≈ 245 100 Kč
2002
697 395 km
Výkon 310 HP (228 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Nosnost 12 280 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Zaandam
Kontakt s dealerem
9 000 € ≈ 226 300 Kč
2003
231 963 km
Výkon 410 HP (301 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Nosnost 11 500 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Veldhoven
Kontakt s dealerem
3 900 € ≈ 98 050 Kč
2005
650 000 km
Výkon 420 HP (309 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel
Nizozemsko, schoondijke
Kontakt s dealerem
11 900 € ≈ 299 200 Kč
1999
794 055 km
Výkon 385 HP (283 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 18 200 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Lelystad
Kontakt s dealerem
4 500 € ≈ 113 100 Kč
2006
566 971 km
Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 12 000 kg Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Lamswaarde
Kontakt s dealerem
8 500 € ≈ 213 700 Kč
2001
516 452 km
Výkon 320 HP (235 kW) Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Wingene
Kontakt s dealerem
8 950 € ≈ 225 000 Kč
2000
635 448 km
Výkon 360 HP (265 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnost 12 000 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Maarssen
Kontakt s dealerem
7 950 € ≈ 199 900 Kč
2002
1 360 633 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Nosnost 10 890 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Meerkerk
Kontakt s dealerem
7 500 € ≈ 188 600 Kč
2003
985 815 km
Výkon 440 HP (323 kW) Euro Euro 3
Nizozemsko, Alkmaar
Kontakt s dealerem