Popelářský vůz IVECO Stralis 330 CNG NISKOEMISYJNY













≈ 454 100 Kč
Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího











1. Marka i model: Iveco Stralis CNG
2. Rok produkcji: 2014
3. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 26 000 kg
4. Podwozie 3-osiowe, tylna oś wyposażona w koła skrętne
5. Silnik z zapłonem samoczynnym o mocy: 243 kW/330 KM
6. Pojemność: 7 800 cm³
7. Norma emisji spalin: EURO 6
8. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym
9. Zawieszenie przednie: resor
10. Zawieszenie tylne: pneumatyczne
11. Koła o rozmiarze: 315/80/R22,5
12. Układ hamulcowy: tarcze
13. Układ ABS
14. Skrzynia biegów: automatyczna
15. Sygnalizator cofania
16. Tempomat
17. Elektrycznie otwierane szyby kabiny
18. Kabina podnoszona hydraulicznie
19. Lusterka wsteczne regulowane elektrycznie i podgrzewane
20. System ruszania pod górę
21. 3 miejsca w kabinie
22. Tachograf cyfrowy
ZABUDOWA
1. Marka: Semat
2. Rok produkcji: 2014
3. Zabudowa z urządzeniem zasypowym tylnym
4. Skrzynia ładunkowa o ścianach owalnych
5. Pojemność skrzyni ładunkowej: 22 m³
6. Mechanizm zgniatania liniowo–płytowy, czyli tzw. „szufladowy”
7. Stopień zagęszczenia odpadów: 5:1
8. Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 do 1 100 litrów
9. Przyciski sterownicze umieszczone po lewej i prawej stronie zasypu oraz pulpit sterowniczy w kabinie
10. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym
11. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
12. Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor
13. Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa
14. Sterowanie ręczne
15. Oświetlenie według obowiązujących przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe „kogut” z przodu i z tyłu pojazdu
16. Reflektor roboczy w odwłoku
17. Stopnie dla ładowaczy
18. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu do tyłu
19. Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami
20. Długość: 8,50 m
21. Szerokość: 2,50 m
22. Wysokość: 3,50 m
23. Drzwi rewizyjne z prawej strony zabudowy
24. Lampy ostrzegawcze
25. Rozładunek z kabiny kierowcy