Nákladní vozidlo valník Volvo FM 7.290 4X2 + PM 22 BJ 2007 + REMOTE CONTROL













































































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího




















- PTO
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Power take-off (PTO)
- PTO
- Sleeper cab
- Spotlights
= Remarks =
CRANE IN WORKING CONDITION
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Front axle: Tyre size: 315/80R22.5; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle: Tyre size: 295/80R22.5; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Suspension: air suspension
Crane: PM 22SP5, year of manufacture 2007, behind the cab
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Прожектори
- Спална кабина
- Fernlicht
- Schlafkabine
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
= Anmerkungen =
CRANE IN WORKING CONDITION
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Refenmaß: 315/80R22.5; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse: Refenmaß: 295/80R22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%; Federung: Luftfederung
Kran: PM 22SP5, Baujahr 2007, hinter der Kabine
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftudtag
- Projektører
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/80R22.5; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Affjedring: luftaffjedring
Kran: PM 22SP5, produktionsår 2007, bag førerhuset
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Προβολείς
- Cabina de dormir
- Luces brillantes
- PTO
= Comentarios =
CRANE IN WORKING CONDITION
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/80R22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Suspensión: suspensión neumática
Grúa: PM 22SP5, año de fabricación 2007, detrás de la cabina
- Makuutilallinen ohjaamo
- Voimanotto
- Cabine de couchage
- Lumières vives
- Prise de force
- Prise de force (PTO)
= Remarques =
CRANE IN WORKING CONDITION
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/80R22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Suspension: suspension pneumatique
Grue: PM 22SP5, année de construction 2007, derrière la cabine
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Presa di forsa
- Sleeper Cab
- Aftakas (PTO)
- PTO
- PTO
- Slaapcabine
- Verstralers
= Bijzonderheden =
CRANE IN WORKING CONDITION
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Vooras: Bandenmaat: 315/80R22.5; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras: Bandenmaat: 295/80R22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%; Vering: luchtvering
Kraan: PM 22SP5, bouwjaar 2007, achter de cabine
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Kraftuttak
- Spotlights
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/80R22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Żuraw: PM 22SP5, rok produkcji 2007, z tyłu kabiny
- Cabina c/cama
- Holofotes
- Tomada da força
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/80R22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Suspensão: suspensão pneumática
Grua: PM 22SP5, ano de fabrico 2007, atrás da cabina
- Decuplare motor
- Proiectoare
- PTO
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Передний мост: Размер шин: 315/80R22.5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост: Размер шин: 295/80R22.5; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Подвеска: пневматическая подвеска
Кран: PM 22SP5, год выпуска 2007, сзади кабины
- PTO
- Reflektory
- PTO
- Sovhytt
- Spotlights
= Ytterligare information =
Framaxel: Däckets storlek: 315/80R22.5; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel: Däckets storlek: 295/80R22.5; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%; Fjädring: luftfjädring
Kran: PM 22SP5, byggnadsår 2007, bakom kabinen
- Sleeper cab
- Spot lambaları