Nákladní vozidlo valník Volvo FH 13.540 6X2 / Kraan MKG 201 / Nieuwe Apk/Tuv /NL Truck







































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího

























- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Roof spoiler
- Sleeper cab
= More information =
Max. front axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg
Crane: MKG HLK201A3V, year of manufacture 2020, on rear of chassis
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 90-BZJ-5
Please contact Martijn Schuiling or Arno De Leeuw for more information
- Въздушно окачване
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Maximale Vorderachslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg
Kran: MKG HLK201A3V, Baujahr 2020, hinten am Fahrgestell
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 90-BZJ-5
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling oder Arno De Leeuw, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Maks. frontakselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg
Kran: MKG HLK201A3V, produktionsår 2020, bag på chassiset
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 90-BZJ-5
- Αεροτομή οροφής
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carga máxima del eje delantero: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg
Grúa: MKG HLK201A3V, año de fabricación 2020, detrás en el chasis
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 90-BZJ-5
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Charge max. sur essieu avant: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
Grue: MKG HLK201A3V, année de construction 2020, derrière sur le châssis
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 90-BZJ-5
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Slaapcabine
= Bijzonderheden =
Bak maat 6,70 lang 2.50 breed
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg
Kraan: MKG HLK201A3V, bouwjaar 2020, achter op het chassis
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 90-BZJ-5
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Maks. nośność osi przedniej: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
Żuraw: MKG HLK201A3V, rok produkcji 2020, z tyłu podwozia
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 90-BZJ-5
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carga máx. do eixo dianteiro: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg
Grua: MKG HLK201A3V, ano de fabrico 2020, na parte traseira do chassis
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 90-BZJ-5
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Макс. нагрузка на переднюю ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
Кран: MKG HLK201A3V, год выпуска 2020, в задней части шасси
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 90-BZJ-5
- Kabína na spanie
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Max. axellast för: 9000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg
Kran: MKG HLK201A3V, byggnadsår 2020, bakre delen av chassit
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 90-BZJ-5
- Havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri